Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIHAAN imurointia!!!

Vierailija
23.08.2016 |

Kaikki muut kotityöt ovat kevyttä näpertelyä ja mukavaa puuhaa. MUTTA!!!!!! Voi jeesus perkle että voi suututtaa imurointi!!!!! Aina on roinat korjattava edestä ja takaa ja sivusta ja välistä ennenkuin voi sitä saamarin meteliveiviä hinata lattialla. Ja eestaas vedellään sitten ja höylätään mattoja jaj jaj bjajajajajja. Yhhhöhh.! ! Osaisko joku suositella jotain tiettyä robotti-imuria? Onko kokemuksia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hup

Vierailija
2/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiskaus vie voiton vituttavimmat kotityöt listalla. Olisipa tiskikone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiskaus vie voiton vituttavimmat kotityöt listalla. Olisipa tiskikone.

No joo aika totta kyllä tuo. Tiskaus on peestä! Mutta se ei enää vituta koska hankin sen vuoksi tiskikoneen. - ap

Vierailija
4/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luovuin koko imurista kun en voi sietää sitä korvia raastavaa suhinaa. Nykyään lakaisen lattiat, huomattavasti hermoja säästävämpää touhua.

Vierailija
5/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neato roboimuri kulkee järkevästi,tasainen etuosa niin kerää myös seinien vierustoilta pölyt,ylittää kynnykset ja toimii myös mattojen kanssa. Säiliö helppo puhdistaa ja vähentänyt selkeästi pölyn ja irtolian määrää. Lapsiperheessä rullaa robotti lähes päivittäin.

Vierailija
6/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole pakko imuroida. 

Robotti-imurissa on muuten se vika, että senkin tieltä on siirreltävä roinat pois.

Aiemmin en ole ollut ihan varma, kumpaa ääntä vihaan enemmän, pölynimurin ääntä vai hammaslääkärin poraa. Siis minä, joka olen koko ikäni pelännyt hammaslääkäriä! Nyt tiedät, että hammaslääkärin pora ei ole ollenkaan niin paha ... 

Vierailija
7/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas inhoan petivaatteiden vaihtamista. Kolmesta sängystä lakanat, pussilakanat ja tyynyliinat pois ja uudet tilalle ja venkslata sitä vilttiä tunti siinä, että asettuu hyvin pussilakanan sisälle. Ja sitten pesu. Tunkea kone täyteen ja sit suoristaa pussilakanat ja lakanat narulle. Aaaaargh!!!

Vierailija
8/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luovuin koko imurista kun en voi sietää sitä korvia raastavaa suhinaa. Nykyään lakaisen lattiat, huomattavasti hermoja säästävämpää touhua.

Myös minä toimin näin. Lakaisen vaan roskat lattioilta.

Vierailija
9/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas pidän imuroimisesta. helppoo ja nopeeta. toisin kuin pöytien pyyhkiminen. menee hermot siinä

Vierailija
10/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut kotityöt ovat kevyttä näpertelyä ja mukavaa puuhaa. MUTTA!!!!!! Voi jeesus perkle että voi suututtaa imurointi!!!!! Aina on roinat korjattava edestä ja takaa ja sivusta ja välistä ennenkuin voi sitä saamarin meteliveiviä hinata lattialla. Ja eestaas vedellään sitten ja höylätään mattoja jaj jaj bjajajajajja. Yhhhöhh.! ! Osaisko joku suositella jotain tiettyä robotti-imuria? Onko kokemuksia?

Kiitos, kunnon naurua juuri kaipasinkin! On sulla sana hallussa!

Mutta sitten kysymykseesi: vain kahdella tuttavalla on robotti-imuri, eivätkä ole täysin tyytyväisiä, koska laitteet juuttuvat tuolien ja sohvan alle (ellei ole sokkelimallia) tai hyvin pitkänukkaisiin mattoihin, aika kovaäänisiäkin ovat. Parhaiten kuulemma onnistuu jos ottaa huoneen kerrallaan (ovi kiinni), ja tarvittaessa siirtää/nostaa pois hankalia kalusteita, ensimmäiset kerrat kannattaa siis seurata "apulaisen" toimia. Kakkosimurina kuulemma menee ja varsinkin huonopolvisella ja -selkäisellä vanhuspariskunnalla oikein kätevä, helpottaa omaistenkin työtä.

Milloin olet tavallisen imurisi uusinut viimeksi? Kalliitahan ne ovat, mutta 200-400€ saa tehokkaan laitteen (puhdistusluokka kovalta lattialta A, matoilta B, älä huoli huonompaa ainakaan jos on tiheänukkaisia mattoja). Uudet kunnolliset kulkevat ketterästi perässä, johto on pitkä ja ääni vanhaa hiljaisempi.

Vierailija
11/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti-imuriin kyllästyy. Helpompi tehdä itse kuin juosta tyhmän koneen perässä auttamassa. Koetan ajatella imurointia tavaran siirtelyineen monipuolisena liikuntana.

Vierailija
12/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan imurointia. :) ok, en rakasta, mutta ehdottomasti mukavin kotityö. Sitä tekee ihan mielellään.

Vierailija
13/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin.

ONNEKSI 13 vuotias rakastaa imurointia. :)

Vierailija
14/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnollinen varsi-imuri, huomattavasti näppärämpi kuin perinteiset imurit. Niitä on tosi tehokkaita ja kivan näköisiä, kehtaa pitää esilläkin, mikä taas madaltaa kynnystä tarttua siihen imuriin :)

Vierailija
15/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap kuitenkin inhota sitä tavaroiden siivoamista imurin tieltä vähintään yhtä paljon kuin itse imuroimista?

Vinkki! Pidä lattiat turhasta krääsästä puhtaana, tai siivoa krääsä erikseen edellisenä päivänä, näin imuroinnin alottaminen ei ala aina sillä yleisellä siivouksella.

Imuroidessa sitten kuulokkeet korville ja lempimusiikki täysille. Imuroit tanssahdellen =)

Vierailija
16/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkaan ja hiljaisen imurin hankkiminen, siihen keveään tekstiilisuulakkeeseen vaihtaminen ja turhien huonekalujen karsiminen tekivät imuroinnista jos ei mukavaa niin ainakin todella paljon siedettävämpää. Vanhalla meluisalla ja epäergonomisella imurilla koko homma oli kamalaa.

Vierailija
17/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on mies, joka rakastaa imurointia. Tämän neljänkymmenen vuoden yhdessäoloaikana olen imuroinut ehkä viisi kertaa. Samoin vuoteiden petauksen hän on ominut itselleen. En ole pannut hanttiin kumpaakaan harrastusta.

Vierailija
18/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on karsittu tavara minimiin, joten imurointi on helppoa. Lattioilta ei tarvi mitään keräillä ja siirtää imuroinnin takia. Sohvan alta saa ihmuroitua, kun ottaa sen lattiasuulakkeen pois. 

Vierailija
19/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään imuroinnin tuloksesta mutta itse imuroinnin aloittaminen on aika kamalaa.:)

Vierailija
20/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa romuja. Sisustus kannatta miettiä silleen että siivoominen on helppoa, eli matot pois, hyllyköt mieluummin seinään kiinnitettävää kuin lattialla seisovaa mallia, sähköjohdot listojen päälle / sisälle. Irtotavaran määrä muutenkin kannattaa minimoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi