Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään silareiden omistajia??

Vierailija
23.08.2016 |

Onko av:llä ketään, kenelle laitettu implantit tisseihin? Ois kiva kuulla kokemuksia =))

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan silarit, ne on edelleen tehtaan pakkauksessa vaatekaapissani. Ajattelin asentaa ne itse mutta en taida jaksaa vaivautua. Osta, saat hyvät halvalla!

Vierailija
2/6 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulla on, v. 2008 JKL:ssä Suomen Terveystalolla Jussi Rintamäki laittoi, sain kiinteän c-kupin pitkän imetyksen riuduttamiin lätkiini. Kaikki meni hyvin. Nykyään en enää laittaisi ulkonäköön sellaista rahasummaa (jotain liki 4 tonnia maksoi muistaakseni) mutta kyllä se silloin asiansa ajoi - eli tissikompleksi hävisi. Nykyään en oikeastaan enää edes muista, että mulla on silarit. Onhan nämä kovemmat kuin luomut, mutta ulkonäöllisesti ei huomaa, kun ei tuutattu täyteen, vaan koko maltillinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
4/6 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu mulla on, v. 2008 JKL:ssä Suomen Terveystalolla Jussi Rintamäki laittoi, sain kiinteän c-kupin pitkän imetyksen riuduttamiin lätkiini. Kaikki meni hyvin. Nykyään en enää laittaisi ulkonäköön sellaista rahasummaa (jotain liki 4 tonnia maksoi muistaakseni) mutta kyllä se silloin asiansa ajoi - eli tissikompleksi hävisi. Nykyään en oikeastaan enää edes muista, että mulla on silarit. Onhan nämä kovemmat kuin luomut, mutta ulkonäöllisesti ei huomaa, kun ei tuutattu täyteen, vaan koko maltillinen.

Kiitos vastauksesta! Onko ilmennyt mitään negatiivisia puolia, esim. kipuja tai tunnottomuutta rinnoissa? Ap

Vierailija
5/6 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On

Ootko ollut tyytyväinen?

Vierailija
6/6 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Siinäpä sopiva lääkärin nimi.