Onko muita jotka ei voi käsittää että mammoja kiinnostaa Karalahdet enemmän kun muut julkkikset ja kuninkaalliset?
Kommentit (8)
Pahan pojan swimba muna kiinnostaa naisia, eihän se mitään uutta ole.
Mua ei kiinnosta edes julkkikset eikä kuninkaalliset pätkääkään.
Ovat ihan yhdentekeviä ihmisiä, en ole koskaan lukea ainuttakaan juttua ukosta tai akasta enkä lue.
Kyllä minä ymmärrän miksi av-mammoilla menee tunteisiin. Täällä on tavaton määrä mammoja, joiden lasten isät ei esim. huolehdi elautuksista. Ja tavattoman moni on myös tehnyt tälläisen miehen kanssa lapsia, ja heidän rakkaus on miehen pelastanut, eikä heille voi käydä niin vaan he elävät onnellisina elämänsä loppuun asti.
Minä puhuisin mielelläni vaikka joka päivä Alexander Skarsgårdin vartalosta, mutta Jeren mokailut tuntuvat vievän voiton hänestä,;)
Ihmiset haluavat juoruta niistä, jotka siihen aihetta antavat. Liian täyspäisten ja normaaleiden ihmisten elämä tuntuu usein tylsältä.
Kyllä täällä aika paljon keskustellaan esim. Ruotsin kuninkaallisista. Jostakin syystä Jeren toilailut päätyvät lehtiin ja sitä kautta tänne. Ihmiset puhuvat niistä ilmiöistä, jotka ovat pinnalla sillä hetkellä.
No niistä puhutaan, jotka antavat eniten juorujen aiheita.