Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko suhteen alussa mieheesi mielipuolisen rakastunut?

Vierailija
23.08.2016 |

Toisessa ketjussa oltiin sitä mieltä että tajunnan räjäyttävä rakkaus ja vetovoima merkitsee huonoa ja epäluotettavaa vuoristoratasuhdetta, ja samankaltaisuuden ja yhteensulautumisen tunne aiheutuu narsistisen vastapuolen manipulointitaidoista.

Parasta olisi valita kumppaniksi joku tasaisen mitäänsanomaton tallukka jonka läsnäolo ei liikauta yhden yhtä pimppakarvaakaan.

Onko asia todella näin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt. Olen edelleen mielipuolisen rakastunut mieheeni. Eikä  meillä mitään vuoristoratajuttua alamäkineen  ja draamoineen ole vaan edelleen tuntuu mielettömän ihanalta.

Vierailija
2/12 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut mielipuolisen rakastunut vaan olin "vain" rakastunut ja rakastan yhä näin 25 vuotta myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mielipuolisen rakastunut ensimmäiseen miesystävääni, koska en ollut saanut kokea rakkautta lapsuudenkodissani. Se suhde oli todellista palsamia haavoille, vaikka kariutuikin. Molempia aviomiehiäni olen rakastanut hyvin paljon. Ensimmäinen avioliittoni oli vuoristorata, josta hyppäsin pois. Siinä oli kyse seksiriippuvuudesta, ei mielipuolisesta rakkaudesta. Nykyinen liittoni on tasainen, mikä on näin vanhemmalla iällä ihanaa ja helpottavaa.

Vierailija
4/12 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa tasainen liitto? Minkälaista on haluta seksiä jos sitä ei kuitenkaan halua niin paljon että järki lähtee?

Vierailija
5/12 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut mielipuolisen rakastunut, vaan olin hyvin ihastunut. Olen rakastunut mielipuolisesti mieheeni vasta pikkuhiljaa sen jälkeen kun olen häntä oppinut tuntemaan. Välillä hän tekee asioita jotka saa sydämen pakahtumaan onnesta. Välillä taas ei. 

Vierailija
6/12 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielipuolisen rakastunut mutta korviani myöten ihastunut ja halusin häntä ihan älyttömästi. Rakastuminen ja rakastaminen kehittyi siitä sitten ajan myötä. Ja vaikka mies ei paljon rakkaudesta puhele niin hänen teoistaan ja olemuksestaan on kyllä nähnyt, että tunne on ollut molemminpuolinen alusta alkaen.

Vierailija
7/12 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa tasainen liitto? Minkälaista on haluta seksiä jos sitä ei kuitenkaan halua niin paljon että järki lähtee?

Mulle tasainen liitto tarkoittaa hyvää, tasaista parisuhdetta mutta se EI tarkoita ettei halua toista niin että järki lähtee. 

Vierailija
8/12 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole sen luontoinen että "rakastuisin mielipuolisesti". Olen rauhallinen, tasainen luonne, joka etenee hitaasti ja järki edellä. Useamman vuoden työkaveruutta kesti että ihastuin mieheen edes. Sitten se kasvoi siitä ystävyydeksi ja elämänkumppanuudeksi.

Vierailija
9/12 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut rakastunut. Mielipuolisen ihastunut useammankin kerran. Ihastumisvaiheen jälkeen pitäisi tulla rakastuminen, mutta mulle ei ole koskaan tullut vaan suhde on väljähtynyt kämppistasolle ja päätynyt eroon. 

Vierailija
10/12 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi rakastunut, mutta nykyään melkein vihaan tuota mies-sikaa jonka olen antanut pilata elämääni jo 17-vuotta.

Välillä säälin ja välillä vihaan, useimmitten tunnen kuin olisi kaveri. Toimeen tullaan. Ei tapella.

Joskus ajattelen, voi kun en olisi tota koskaan tavannut. Lapsia en kadu.

Olen tosi kiltti ja joustava luonteeltani. Tässähän tämä kiltteys on kääntynyt itseäni vastaan. Mies on joku tunnevammainen? En tiedä onko vaan vittumainen luonteeltaan, jotkut narskun kuvauksetkin sopii häneen.

Vierailija
11/12 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mielipuolisen rakastunut. Nyt 15 vuoden jälkeen meillä on tasainen ja kunnioittava suhde. Tasaisuus alkoi jo parin vuoden päästä yhteenmenosta. Ei ole mikään vuoristoratasuhde siis.

Vierailija
12/12 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan halunnut seksiä niin kovasti. Se on lähinnä semmoinen samanlainen juttu kuin että tekisipä mieli jäätelöä. Jos sitä on saatavilla, niin hyvä, onhan se nautittavaa. Jos ei ole saatavilla, niin sitten ollaan ilman eikä se ole järin kauheaa sekään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi