Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tyttoystava vastasi "en osaa sanoa kun en sellaista ajattele" kun kysyin kuinka monenneksi suurin olen jonka kanssa ollut

Vierailija
23.08.2016 |

Rupesi asia vaivaamaan vaikka olen ollut ihan tyytyvainen tahan asti. Han vaittaa etta nainen ei pysty laittamaan miehia sen koon mukaan jarjestykseen etta suurin osa on samankokoisia ja sitten toiset paksumpia ja toiset pidempia. Onko totta etta ei pysty vertaamaan? Pystytko sanomaan kenella sun miehista ollut suurin ja kenella pienin?? M33

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyisin sanomaan suurimman ja pienimmän, mutta en laittamaan muita siitä väliltä järjestykseen.

Vierailija
2/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan kaikista suurimman ja pienimmän, mutta ei niitä oikeasti niin tarkasti ajattele. Suurin osa todellakin on melko saman kokoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tyttis ja sinä olet poikkis.

Vierailija
4/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden aikaiset arvoidaan usein isoimmiksi

Vierailija
5/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on aika samankokoisia, erityisen pienet tai suuret ehkä muistaa...

Vierailija
6/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mittaan aina kaikki ja merkitsen pieneen mustaan muistivihkooni. En kerro asiasta kenellekään.

Vierailija
7/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kolme suurinta muistan heti, vaikka eka niistä 20 vuoden takaa, samoin pienimmän (joita onneksi vain yksi tosi pieni). Muut siltä väliltä ilman mitään järjestystä. Ei ole merkityksellistä, en niitä suurimpiakaan millään tavoin haikaile nytkään, vaikka ihan sinkku olen.

Vierailija
8/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos et itesekkään ajattelis ja keskittysit mieluummin kehittämään itsetuntoasi paremmaksi.

Vierailija
9/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet siitä koosta on enemmän kiinnostuneita. Jos ei ole tosi poikkeavan kokoinen, niin ei sitä tule ajatelleeksi.

Vierailija
10/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ehdottomasti suurin ja paksuin ja olet paras sängyssä ja ihmeellinen rakastaja!

Olisi varmaan ikävää, jos valtaosa aivotoiminnasta olisi peniksessä.

Vierailija
11/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta etta ei pysty vertaamaan? Pystytko sanomaan kenella sun miehista ollut suurin ja kenella pienin?? M33

Kyllä nyt jotakin vertailuja pystyisi tekemään, mutta en todellakaan pystyisi arvioimaan kenellä on suurin ja kenellä pienin. Se miten sitä käyttää ratkaisee enemmän kuin koko joten ei koskaan ole tullut mittailtua senttejä.

Vierailija
12/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut sen verran vähän miehiä että voisin. Mutta se on taas tosi, ettei se koko miestä tee. Omasta mielestäni se, miten sen teet, on ihan oikeasti täysin normaaleissa kokoluokissa  tärkein asia sen kannalta miltä seksi tuntuu. Sinuna uskoisin siihen mitä tyttis sanoo. Voithan toki vielä aloittaa keskustelun siitä miten epävarmaksi tuo hänen sanomansa sinut teki, niin saisitte puhuttua asiasta ettei se jää vaivaamaan sinua.

Vierailija
13/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ehdottomasti suurin ja paksuin ja olet paras sängyssä ja ihmeellinen rakastaja!

Kiitos aivan ihanasti sanottu! Ap

Vierailija
14/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos aivan ihanasti sanottu! Ap

:D

Vierailija
15/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "suurin on paras" pidä automaattisesti paikkansa. Tärkeintä on anatominen yhteensopivuus.

Vierailija
16/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikilla neljällä miehellä ollut 17,5cm - 19 cm :D Tossa kokojärjestys on hankala laittaa, koska:

1. mies = 17,5 cm ja normaali semi paksu penis

2. mies = 19cm ja hieman päästä kapea penis

3. mies = 18 cm ja todella järkyttävän paksu penis

4. mies = 18 cm ja normaali penis jolla paksu kiva terska

Kaikki ovat tuntuneet hyvältä. 3. mies selkeästi tuntunut isoimmalta, mutta hänen penis oli mulle liian paksu. Se tuntuu parhaimmailta ketä rakastaa.

Vierailija
17/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mies

kyselisi tuollaista, pitäisin kyllä salaa aika urpona. Enemmän vois olla kiinnostunut vaikka aivojen tilavuudesta.

Vierailija
18/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty muilta osin kuin että yhdellö oli tosi suuri, ja se oli kamalaa, teki tosi kipeää yhdyntä.

Joten ap, kannattaa nyt vaan uskoa se tyttöystävän vastaus.

Ja ymmärtää sekin, että meillä naisillakin emättimen koko vaihtelee, eikä kauhean iso penis ole hyvä juttu.

Taidot ja halu tyydyttää kumppani ovat paljon, paljon tärkeämpiä.

Vierailija
19/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö itse laittamaan vaikka viime tammikuun aikana syömäsi banaanit suuruusjärjestykseen? Itse en ainakaan kykene vertaamaan asioita, joiden koossa on heittoa muutamia senttimetrejä ja näkemisen välissä viikkoja tai kuukausia aikaa.

Vierailija
20/47 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pystyisin sanomaan suurimman ja pienimmän, mutta en laittamaan muita siitä väliltä järjestykseen.

Suurimman muistan, kyllä, se oli sen verran poikkeuksellinen (tiedoksesi: ei ole ikävä sitä eikä varsinkaan sitä m*kkua jossa se oli kiinni). Pienintä on vaikea nimetä, kun jollain oli lepotilassa todella minimaalinen mutta kasvoi erektiossa aika tavalla, jollain toisella taas oli ehkä erektiossa vielä vähän isompi mutta ei koskaan seissyt kunnolla jne.

Ja mitä väliä sillä ylipäänsä on? En minä muiden miesten vehkeitä mieti nykyisen kanssa ollessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme