Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin antaa karvojen kasvaa loppuvuoden

Vierailija
23.08.2016 |

Päätin, että sheivaan vasta tammikuussa jos koen tarvetta. Kiva kokeilla välillä miltä tuntuu ja näyttää luomuna ja on vähemmän stressiä kun ei tarvitse miettiä sheivaamista. Ilmoitan tästä tänään miehelleni ja uskon hänelle asian olevan ihan ok, omapa on kroppani.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu pitää aloittaa pillukarvakeskustelulla? Eilen sama homma.

No voisiko joku nainen nyt vastata, että miksi teitä kiinnostaa noin paljon toisten pillukarvat tai niiden puuttuminen? Oikeasti? Miksi pitää haukkua toisia ja/tai tulle tänne esittelemään pillukarvojensta tilannetta?

Vierailija
2/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin, että sheivaan vasta tammikuussa jos koen tarvetta. Kiva kokeilla välillä miltä tuntuu ja näyttää luomuna ja on vähemmän stressiä kun ei tarvitse miettiä sheivaamista. Ilmoitan tästä tänään miehelleni ja uskon hänelle asian olevan ihan ok, omapa on kroppani.

Juu hyvä juttu, paljon miellyttävempi onkin siisti karvainen alapää.

Onnittelut hyvästä päätöksestä.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätin, että sheivaan vasta tammikuussa jos koen tarvetta. Kiva kokeilla välillä miltä tuntuu ja näyttää luomuna ja on vähemmän stressiä kun ei tarvitse miettiä sheivaamista. Ilmoitan tästä tänään miehelleni ja uskon hänelle asian olevan ihan ok, omapta on kroppani.

Juu hyvä juttu, paljon miellyttävempi onkin siisti karvainen alapää.

Onnittelut hyvästä päätöksestä.

M

Tosin jätän ajelematta myös sääret, kainalot ja käsivarret. Tämä koski muutakin kuin alapäätä. Ap

Vierailija
4/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ilmoittaa kumppanille? Jätät vaan karvat poistamatta. Ei tuollaisia asioita tarvitse selitellä.

Vierailija
5/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi ilmoittaa kumppanille? Jätät vaan karvat poistamatta. Ei tuollaisia asioita tarvitse selitellä.

No totta, eiköhän tuon nopeasti huomaa.

Olen poistanut karvat veetillä, nyt aion vähentää kemikaalikuormaa ja ihoärsytystä jättämällä karvat rauhaan. Hiustenvärjäyksen lopetin toukokuussa. Siirryin myös hajusteettomiin tuotteisiin pesuaineissa ja pulvereissa.

Ihan mielenkiintoinen sosiaalinen koe, miten salilla ja uimahallilla ihmiset suhtsutuvat: saako enemmän katseita tms. Tai työpaikan pukuhuoneessa.

Olen 24- vuotias. Ap

Vierailija
6/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita karvaisia naisia riittää. En ikinä sheivaa alapäätä, enkä joudu ajelemaan säärikarvoja, koska säärikarvat ovat niin vaaleat ja hennot, niitä ei edes näy. Olen vaalea ja alapään karvoitus sekin on pehmeää, vaaleanruskeaa silkkimäistä karvaa. Kukaan ei kiinnitä huomiota. Uimahallissa käyn 2 kertaa viikossa.

Vierailija
7/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita karvaisia naisia riittää. En ikinä sheivaa alapäätä, enkä joudu ajelemaan säärikarvoja, koska säärikarvat ovat niin vaaleat ja hennot, niitä ei edes näy. Olen vaalea ja alapään karvoitus sekin on pehmeää, vaaleanruskeaa silkkimäistä karvaa. Kukaan ei kiinnitä huomiota. Uimahallissa käyn 2 kertaa viikossa.

Mulla on sellaista mustaa, karheaa karvaa. Mistä lie olen geenit saanut, suomalaiset vanhemmat. Minulla tämän siis kyllä huomaa nopeasti. Olet tosi onnekas! Ap

Vierailija
8/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän uimahalliin mennä toisten karvoitusta kyttäämään. Itse pidän kuntoa yllä pari kertaa viikossa. Olen vama, että kukaan ei kiinnitä huomiota. Tule sellaisena kuin olet.

Vierailija
9/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kokeilu. Itse sheivailen satunnaisesti, kainalokarvat aina koska tuntuu että niihin jää hajua ja tuntuvat... nihkeiltä. Mutta noin niinkuin muuten. Huomaat sitten mikä itsestäsi tuntuu parhaalta, ja kemikaalikuorman vähentäminen ei koskaan ole pahasta.

Vierailija
10/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä kokeilu. Itse sheivailen satunnaisesti, kainalokarvat aina koska tuntuu että niihin jää hajua ja tuntuvat... nihkeiltä. Mutta noin niinkuin muuten. Huomaat sitten mikä itsestäsi tuntuu parhaalta, ja kemikaalikuorman vähentäminen ei koskaan ole pahasta.

Kiitos! 💓 Ap