Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baari illan mokailu morkkis!!

Avuton_96
23.08.2016 |

Elikkäs siis, eksyin jokunen aika sitten baarissa tutun jätkän seuraan ja sitten ilta menikin hänen porukan seurassa... Lähdimme jatkoille ja taisin saada miehen ahistumaan ahistavalla käytökselläni.. Hän mukaanlukien sanoi että hän ei tiedä miten pitäisi olla mitä pitäisi tehdä... Nyt hävettää miten ahistava olin. Ja nyt sen illan jälkeen emme ole enää oikeen olleet yhteyksissä niinkuin aiemmin eikä hän vastaile kovin innokkaasti minulle... Auttakaa mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt selityksestäsi juuri mitään. Ilmeisesti olet mokannut? Juo vähemmän jatkossa ja katso eteenpäin, tuo mies taisi nyt mennä.

Vierailija
2/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä poikaparka rauhaan ja keskity vaikka kieliopin opetteluun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit myös pikkutunneilla varastaa hänen autonavaimensa??

Vierailija
4/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poikaraukka! Toivottavasti et seksuaalisesti ahdistellut ressukkaa... Voe voe voe....

Tv. Aavee mamma

Vierailija
5/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä vahingossa varastin miehen omaisuutta matkaani ja aamulla vasta huomasin sen...

Vierailija
6/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi

Vierailija
7/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi.

Vierailija
8/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi vielä vahingossa varastin miehen omaisuutta matkaani ja aamulla vasta huomasin sen...

liittyykö tää viestiin numero 3?

Mutta joo itsellä myös tuollaisia sekoiluja historiassa ja häpeä on ollut suuri. Kyllä niistä yli pääsee ajan kanssa... Itse myös kleptomania iskee silloin kun olen tuhannen päissäni, enkä ymmärrä miksi kun minulla on kyllä rahaa omastakin takaa ostaa kyseiset tuotteet... 

Viimeksi vein mehun poikaystäväni parhaan kaverin juhlista ja sen jälkeen en ole juonut... Sen verran noloa..