Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi abortteja suorittavien hoitajien /lääkäreiden

Vierailija
23.08.2016 |

pitää ilmaista että abortti on hyvä asia, suorastaan kannustuksen arvoinen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisikohan mahdollisesti siitä, että asia on niin useasti?

Vierailija
2/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortteja suorittavien hoitajien ja lääkärien tulee suhtautua asiaan neutraalisti ja antaa ihmisen itsensä päättää asiasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on elämäni aikana tehty kaksi aborttia: teininä (teiniraskaus teinipoikkikselle, ei osattu ehkäistä) ja parikymppisenä (kierukka petti). Nämä tapahtuivat eri kunnissa. En kummallakaan kerralla havainnut minkäänlaista kannustusta suorittaa keskeytys, vaan pikemminkin kannustusta harkita asiaa ja mahdollisesti hakeutua ammattilaisen puheille jos epäilyttää ja on vaikeaa. Kaikki mahdolliset vaihtoehdot käytiin läpi. Jo ennen operaatiota. Oikein asiallista palvelua olen saanut koko hoitohenkilökunnalta ja olen edelleen valtavan kiitollinen. Koen ettei minua painostettu suuntaan tai toiseen. 

Vierailija
4/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on elämäni aikana tehty kaksi aborttia: teininä (teiniraskaus teinipoikkikselle, ei osattu ehkäistä) ja parikymppisenä (kierukka petti). Nämä tapahtuivat eri kunnissa. En kummallakaan kerralla havainnut minkäänlaista kannustusta suorittaa keskeytys, vaan pikemminkin kannustusta harkita asiaa ja mahdollisesti hakeutua ammattilaisen puheille jos epäilyttää ja on vaikeaa. Kaikki mahdolliset vaihtoehdot käytiin läpi. Jo ennen operaatiota. Oikein asiallista palvelua olen saanut koko hoitohenkilökunnalta ja olen edelleen valtavan kiitollinen. Koen ettei minua painostettu suuntaan tai toiseen. 

Etkö ole kuulut ehkäisystä? 

Vierailija
5/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas jotakuta kutittaa perseestä niin pirusti muiden ihmisten tekemät päätökset olla haluamatta ei-toivottua lasta. Ap, ahdistaako? Hoitoa on saatavilla kun vain lähdet sitä hakemaan.

Vierailija
6/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä et tiedä, mikä on kierukka?

Vierailija
7/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: kannattaa aina lukea koko kommentti, ei vain ensimmäistä lausetta.

Vierailija
8/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan antaa naisesta kylmän julman kuvan jos lapsi ei ole tervetullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan