Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alapeukkuja satelee kun kerron seurustelevani pohjoisafrikkalaistaustaisen kanssa

Vierailija
22.08.2016 |

Seurustelen siis tytön kanssa, jonka isä on algerialainen kabyle katolilainen, ja äiti suomalainen. Kun tämän olen parissa ketjussa tänään maininnut, alapeukkuja on sadellut. Miksi? Eikö suomalainen mies/poika saa seurustella lähi-itä/pohjoisafrikkalaistaustaisen kanssa, vain naisilleko on sallittua se? Oletteko kenties rasisteja, vaikka algerialaiset ovatkin valkoisia. Vai kristinuskon vihaajia kun tyttö on uskova kristitty.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos vaan nautit kumppanistasi ja jätät ihmisten mielipiteet omaan arvoonsa.

Vierailija
22/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#believeinfatness kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on puoliksi suomalainen!

Kyllä, mutta kai syntynyt Ranskassa ja identifioituu amazigh kabyleksi.

Ap

Ei hyväksytä!

?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Miksi näissä tapauksissa aina isä on ulkomaalainen ja äiti suomalainen?

koska suomimiehillä ei ole juuri menekkiä ulkomailla.

Ei ehkä samanlaista huorun menekkiä, mutta avioliittoon taitaa nykyään ulkomaisen kanssa päästä jo enemmän miehiä, kuin naisia, no ero ei ole kovin suuri.

Vierailija
24/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaisten mielestä ei vissiin saisi ollenkaan seurustella jonkun muunmaalaisen kanssa (ei edes vaikka isoäidin kummin kaiman naapuri sattuu olemaan ulkomaalainen)

Vierailija
25/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, sama mulla kun kerron seurustelevani afrikkalaistaistaisen miehen kanssa. Jännästi loppuu vittuilut ja loan heitto kun tulee esiin että mies on valkea kuin lakana.... Huoh

😂 elämämkoulurajakit eivät tiedä, että Pohjois-Afrikka on valkoisten arabien ja berberien ja em sekoitusten asuttama ja mustan Afrikan maissa kuten Etelä-Afrikassa on eurosiirtolaisten jälkeläisiä.

Ap

Vierailija
26/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, sama mulla kun kerron seurustelevani afrikkalaistaistaisen miehen kanssa. Jännästi loppuu vittuilut ja loan heitto kun tulee esiin että mies on valkea kuin lakana.... Huoh

Kärsiikö hän anemiasta?

Vierailija
27/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen turkulaisen mulattimissinkin ainakin joku mies ollut ihan suomalainen?

Vierailija
28/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. olen aina ollut vähän ennakkoluuloinen tummaihoisia miehiä kohtaan ihan omien kokemusten perusteella (olen vaalea nuori nainen, voitte päätellä loput), ja siksi jotenkin tulee ekana ne ennakkoluulot mieleen kun kuulen jonkun seurustelevan esim. afrikkalaisen kanssa. Siskoni kuitenkin tapasi mahtavan afrikkalaisen miehen, joka on siis täysin länsimaalainen tavoiltaan, asunut useassa maassa ja ammatiltaan lääkäri. Kys mies on aivan mahtava, todella sympaattinen ja hauska, älykäs ja hyväsydäminen. Vaikka mies on muslimi, uskonto ei näy hänessä lainkaan. Nykyään olen paljon avarakatseisempi ja hyväksyvämpi tällaisia suhteita kohtaan. Luulen, että monien ajatuksia häiritsee juuri hyvien kokemuksien puute ulkomaalaisista ihmisistä ja rotujenvälisistä suhteista. Tietenkään kaikki suhteet ei ole näin onnellisia, mutta ei ole suomalaistenkaan väliset.

Vierailija
29/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Koska lapset ovat yleensä äitinsä maassa ja olemme Suomessa.

Vierailija
30/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tausta on hyvin tärkeää. On mukavampaa ajaa golf-autolla drinkkiä siemaillen, kuin olla leipäjonossa.

Vierailija
31/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#believeinfatness kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

En tiedä, mutta hänen äitinsä oli Ranskassa opiskelemassa, jossa tapasi miehensä.

Ap

Miksi alanuoli tuohon?

Vierailija
32/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musliminaiset ovat monet kauniita ja ystävällisiäkin, mutta itse en miehenä voisi sellaisen naisen kanssa kuitenkaan seurustella. Siksi, koska musliminaisten perheeltä tulee valtavasti arvostelua, painostusta ja jopa uhkailua naisen miesystävää kohtaan, jos mies ei ole muslimi.

Vierailija
33/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Menekkiä on, jopa niin paljon, että suomimies ei ehtisi kaikkeen menekkiin edes vastata. Suomalaiset miehet eivät vain etsi niin aktiivisesti ulkomaalaista kumppania kuin suomalaiset naiset.

Vierailija
34/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis kerrot niissä viesteissä? Pelkästään tuosta ulkomaalaisuudesta? Sekö pyörittää elämääsi niin vahvasti.

Aloitusten otsikot olivat "mitä ajattelet, jos näet suomalaisnaisen arabin/mustan miehen kanssa tai suomalaismiehen aasialaisnaisen kanssa?" sekä "näin tänään vaaleahiuksisen miehen suutelevan arabin näköistä naista" niin siksi kerroin ulkomaalaisuudesta.

Ap

Minulle on ihan sama minkä maalaisen ihmisen kanssa seurustelet. Sinun aloituksesi olivat niin typeriä ja provosoivia, että moni varmaan alapeukutti niitä sen takia.

Vierailija
35/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musliminaiset ovat monet kauniita ja ystävällisiäkin, mutta itse en miehenä voisi sellaisen naisen kanssa kuitenkaan seurustella. Siksi, koska musliminaisten perheeltä tulee valtavasti arvostelua, painostusta ja jopa uhkailua naisen miesystävää kohtaan, jos mies ei ole muslimi.

Jos olisit lukenut aloituksen olisit huomannut että tytön isä on katolilainen ja tyttö itse uskova kristitty.

Ap

Vierailija
36/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis kerrot niissä viesteissä? Pelkästään tuosta ulkomaalaisuudesta? Sekö pyörittää elämääsi niin vahvasti.

Aloitusten otsikot olivat "mitä ajattelet, jos näet suomalaisnaisen arabin/mustan miehen kanssa tai suomalaismiehen aasialaisnaisen kanssa?" sekä "näin tänään vaaleahiuksisen miehen suutelevan arabin näköistä naista" niin siksi kerroin ulkomaalaisuudesta.

Ap

Minulle on ihan sama minkä maalaisen ihmisen kanssa seurustelet. Sinun aloituksesi olivat niin typeriä ja provosoivia, että moni varmaan alapeukutti niitä sen takia.

En minä tehnyt noita aloituksia vaan kommentoin niihin!

Ap

Vierailija
37/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Oletteko kenties rasisteja, vaikka algerialaiset ovatkin valkoisia. Vai kristinuskon vihaajia kun tyttö on uskova kristitty.

No mitäpä luulet. 95% tänne kirjoittelevista on jonku tason rasisteja. Loput vihaa kristinuskoa.

Vierailija
38/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleistäminen on niin mukavaa. Itsekään en voisi seurustella juutalaisen kanssa, kun niiden perheillä on niin isot nenät.

Vierailija
39/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Ei ehkä samanlaista huorun menekkiä, mutta avioliittoon taitaa nykyään ulkomaisen kanssa päästä jo enemmän miehiä, kuin naisia, no ero ei ole kovin suuri.

Suomalaisnaisilla on kuitenkin enemmän rakkauteen perustuvia liittoja ulkomaalaisen kanssa, suomalaismiehet taas hurmaavat lompakollaan venäläisnaisia.

Vierailija
40/52 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi afrikkalaiset sikiävät jatkuvasti? Eikö ehkäisystä ole kuultu siellä kehitys maanosassa? Miksi afrikkalaiset naiset ovat jatkuvasti maha pystyssä? Kertokaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi