TVOF 2017
Eilen loppu haut netissä. Onko joku teistä hakenut/päässyt karsinnoista jatkoon tai osallistunut? Itse odottelen malttamattomana vastauksia että riittikö rahkeet jatkopaikkaan :)
Kommentit (9)
Minä sain jatkopaikan ohituskaistalta. Saiko joku muu?
Axl "Sexl" Smith palaa juontajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain jatkopaikan ohituskaistalta. Saiko joku muu?
Siis olitko sillä karaokekiertueella vai miten ohituskaistalta? Meillä on semmoset täällä Helsingissä tällä viikolla, mietin pitäisikö mennä kuuntelemaan millainen on taso tänä vuonna. :)
Joo mullekin tuli kutsu koe-esiintymisiin :D!! saa nähä uskaltautuuko paikalle :D
Kysyn vaan että eikö tääkin ole jo menneen talven lumia koko kisa.. Teinä en olisi pettynyt vaikken pääsisikään, ei siitä enää uraa urkene.
Liikaa jo tullut näitä idols- ja TVOF-laulajia radion biisilistoille. Massatuotantoa alkaa olla liukuhihnatuotantona kaikki. En enää edes erota kaikkia toisistaan ja nimet menneet sekaisin kuka lauloi ja mitä. Hyviä laulajia joo, mutta biisit täyttä massapaskaa. Tuottajat haluaa vain rahastaa niilläkin renkutuksilla. Luokaa lahjakkaat itse uraa vaikka se työläämpi tie onkin, älkää liittykö massalaulajien riveihin.
Veikkaan että koko ohjelman ideana on vaan mennä "näytille" ja toivoa että joku sut sieltä bongaa (artisti, tuottaja yms.). Voittajathan ko. ohjelmassa on jäänyt aika unholaan; muistaako kukaan edes viime vuosien voittajien nimiä? Sitten on näitä jotka on ponnahtanut pinnalle, mutta pudonneet aikaisessa vaiheessa (esim. ALMA, Antti Tuisku).
Kukahan sen juontaa. Paasonen?