Lue keskustelun säännöt.
Eiko noita tonysalmelaisia ym. saada tosiaan kuriin? Hapeaksi lajilleen. Eilisen kaltaisesta tempusta saisi Jaakiekkoliitto sulkea koko hepulta paasyn liigaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla