Mikä olisi sopusuhtainen pituusero miehellä ja naisella??
Mikä olisi semmoinen pituusero, että pari näyttäisi ja tuntuisi ns. "sopusuhtaiselta", ja olisi myös itselle sillälailla kivan tuntuinen esim. jos haluaa kävellä toisesta kiinni pitäen, tanssiessa jne. ... ja onko sillä muuten merkitystä sängyssä...?
(Ts. mietin, esim. lähetyssaarnaaja-asennossa, saako nainen enemmän nautintoa / helpommin jos pituusero jotain tiettyä vai pitäisikö olla mahd. saman pituisia vai miten, vai onko sillä väliä...)
(Elämäni ainoassa pitkässä suhteessa pituusero oli vähän yli 30 cm ja se oli ehkä vähän liikaa välillä ja nyt mietin pitäisikö mun kiinnittää tuohon pituusasiaan jotenkin huomiota treffikumppaneita valitessa...)
Kommentit (27)
Meillä nainen 12 cm lyhyempi eli korot jalassa olen samanpituinen kuin mieheni. Täydellinen pituusero. Olen myös seurustellut kahden minua yli 30 cm pidemmän miehen kanssa. Ei se minua häirinnyt mutta kun vertaa nykyiseen, vähän lyhyempi mies jotenkin "sopivampi".
Meillä on pituuseroa 28 cm. Voin käyttää 16 cm korkkareita ja se vasta tuntuu juhlavalta. Seksissä suuresta pituuserosta on valtava hyöty. Kaikki asennot sujuvat. En tiedä onko hän poikkeus, mutta "se" on verrannollinen hänen pituuteensa, Ja paksukin se on.
Pois en vaihda vaikka saisin kaksi mittaistani tilalle.
Sen verran, että mies on pidempi, vaikka nainen olisi laittanut korkeakorkoiset kengät jalkaan. Mutta nykyään näyttää olevan sellaisia pareja todella paljon jossa nainen on melkein yhtä pitkä, samanpituinen tai jopa miestään pidempi ilman mitään korkojakaan. Enkä todellakaan ymmärrä, että miksi asia näin on.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pituuseroa 28 cm. Voin käyttää 16 cm korkkareita ja se vasta tuntuu juhlavalta. Seksissä suuresta pituuserosta on valtava hyöty. Kaikki asennot sujuvat. En tiedä onko hän poikkeus, mutta "se" on verrannollinen hänen pituuteensa, Ja paksukin se on.
Pois en vaihda vaikka saisin kaksi mittaistani tilalle.
"Voit" käyttää 16cm korkkareita? Wow.
Minäkin käytän, ja mieheni on minua sentin lyhyempi.
Käytän korkkareita koska pidän niistä, ei miehen pituus asiaan vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran, että mies on pidempi, vaikka nainen olisi laittanut korkeakorkoiset kengät jalkaan. Mutta nykyään näyttää olevan sellaisia pareja todella paljon jossa nainen on melkein yhtä pitkä, samanpituinen tai jopa miestään pidempi ilman mitään korkojakaan. Enkä todellakaan ymmärrä, että miksi asia näin on.
Naisten yleinen itseluottamus kasvanut?
Enää ei ole niin paljon alistettuja ja itseään vihaavia nössöjä joiden tarvisi saada "isompi" mies, jotta luuseri voi kokea olevansa "pienempi".
Eikä nykyiset nuoret naiset halua näyttää pikkuvaimolta miehensä rinnalla.
Hyvä vaan, että naiset hyväksyvät itsensä sellaisenaan eivätkä yritä saada itsestään muka-pienempää hankkimalla kookkaamman miehen.
Ihminen on minkä kokoinen on, ei sitä sen suuremmaksi tai pienemmäksi muutu vaikka vierellä olisi pienempi tai isompi mies.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on keskimäärin miestä noin 12–15 senttimetriä lyhempi, keskiarvon ollessa 13,5 senttimetriä.
Lainaus on ihan Wikipediasta. Sopusuhtainen ero lienee hyvin lähellä keskimääräistä eroa.
Meillä pituusero 36cm. Toimii oikein hyvin. Vieläkin muistan miltä tuntui ensimmäinen kerta tanssia hitaita. Iso ihana mies! Seksi on taivaallista kun iso mies... Ei sillä pituuserolla ole väliä kun on kaksi ihmistä jotka hyväksyvät itsensä ja toisensa. Nyt vielä viime vuosina kun kumpikin ollaan hoikistuttu ja päästään oikein lähelle toisiamme niin rakastellessakin tuntee sen että me olemme yhtä. Paljon joudun kurkottelemaan ja paljon joutuu kumartelemaan mutta se tuo tasapainon, kun istutaan tai maataan niin navat on vastakkain ;)