Postiko ei kulje maanantaisin?
Mun perheeseen tulee paljon postia. Miehellä firma, jonka postia tulee paljon tänne. Käytännössä postia tulee joka päivä. PAITSI maanantaisin. Kiinnitin asiaan ensin vahingossa huomiota kesällä ja sen jälkeen aloin puoliksi vitsillä seurata asiaa. Maanantaisin tulee kyllä Postinen, mutta ei kirjeitä, laskuja, firman posteja, lehtiä tms (lukuunottamatta aamujakelua). Nyt jo 7vk menty samalla kaavalla, joten ei ole sattumaa.
Onko tää joku yleinen muutos Postilta? Voiko todellakin olla niin että Posti ei enää jaa postia maanantaisin? Ja miksi silti se typerä Postinen? Samaan vaivaan luulisi pystyvän jakamaan tavallisenkin postin.
Kommentit (17)
Meille kaikki posti tulee päivän myöhässä päivästä riippumatta. Asiasta olen valittanut mutta mikään ei muutu. Tilauslehtien kohdalla olen ilmoittanut lehdelle että posti ei hoida tehtäviään, voivat vaatia vaikka alennusta jos sopimuksena on toimittaa lehti tiettynä päivänä.
Ei ole tullut vuosiin kirjepostia maanantaisin. Postin työntekijä jos olisi paikalla voisi valaista kuviota.
Tänään viimeksi tullut kirjepostia ainakin meille :)
Meille kyllä tuli tänään kirjepostia. Laskuja sekä ihan perinteinen kirje.
Jaa, mulle taas ei ikinä tule perjantaisin postia (Hgissä).
Tiistaisin ei tule postia mulle, tosin kirjepostin viiveitä ei tiedä, mutta lehtien viiveet huomaa.
Meille tuli tänään ihan oikeita laskuja.
Turussa jaettiin kirjepostia maanantaina.
Miksi maanatai olisi poikkeus, eihän se kulje muulloinkaan, kuin satunnaisesti.
Posti voisi keskittyä jakamaan postin ihmisten ilmoille asuville, maalle posti voitaisiin jakaa viikottain.
Meillä on muuten sama juttu! Kaiken lisäksi meille tulee posti nykyään 5-6 aikaan illalla, entisen 12-1 aikaan..
Helsingissä asun ja minulle tuli kaksi laskua tänään!
Naistenlehden jakelupäivä on torstai ja yleensä tullutkin silloin, mutta viime torstaina ei tullut mitään postia ja lehtikin vasta perjantaina.
AP on Tampereelta. Käytännössä tämä havainto vaikutti niin että emme voi luottaa miehen yritykselle tilaamien pakettien saapumisilmoitusten tai kuoressa toimitettavien tilausten saapumiseen enää. Yksi tärkeä paketti esim on saapunut viikonloppuna postiin ja eilisessä jakelussa olisi pitänyt tulla pakettikortti. Ei sitten tullut, mutta seurantakoodilla paketin sai onneksi haettua.
Jos tarkoitus on tällä jotenkin säästää, niin miksi jaetaan ne Postiset silti?
Lisään vielä soppaan. Täällä missä asun jaetaan postit miten sattuu. Päiväposti tulee 10-14 välillä. Aamuposti tulee tyypillisesti vasta reilusti kuuden jälkeen. Joskus jää Aamulehti lukemattakin, kun ei ehdi tulla ennen kuin lähden töihin.
ap
Olenko tosiaan ainoa kansalainen, jolle ei tule Postista, vaikka muut mainokset saa tulla? Ja kyllä, olen antanut postille siitä palautetta.
Muuten ihmettelen aloitusta, että mikä erikoisempi päivä maanantai, kun eihän nykyään posti kulje juuri muinakaan päivinä. Vasta viikko pari sitten meillä päin UUTISISSA, kerrottiin, että posti jaetaan joka päivä. Toimittaja ihmetteli itsekin, että kuinka tämä on uutinen.
Terveisiä Tampereelta. Täälläkään ei tule maanantaisin postia, sen sijaan tänään tuli saapumisilmoitus lenkkareista, jotka olivat teinillä jalassa jo viime keskiviikkona. Samaisen teinin uutta pankkikorttia on odoteltu saapuvaksi jo viikon, lupasivat viime tiistaina lähettää sen heti.
Saman olen huomannut. Ma on ainoa päivä jolloin postia ei tule.