Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pistää vihaksi, kun nuoret (18-24v) äidit hoidattavat lapsensa muilla.

Vierailija
22.08.2016 |

Miksi se lapsi tehdään, jos sitä ei haluta itse hoitaa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne sinapikoneet hoitaa? Ei kai niitä kukaan väkisin hoida...!?

Vierailija
2/32 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis pistä yhtään vihaksi jos vanhemmat äidit tekee sitä😂 Nää on päivä päivältä vaan paskempia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäset haluaa mennä ja bilettää vielä, parempi hoidossa lapsi kun viina/huumeporukan mukana.

Itse hoidatin kans lastani 80-luvulla äidilläni kun olin 21 v. Halusin juoda viikonloppuisin niin kuin kaverinkin,

parempi hänen oli huolehtivan mummon luonna olla kun humaalisten porukassa.

Olin niin nuori ja tyhmä. Onneksi äitini hoiti lastani vkonloppuisin jos halusin mennä. 

Vierailija
4/32 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/32 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pistää enemmän vihaksi laiskat ikä-äidit, jotka hoidattavat kakaransa pitkälle eläkeikään ehtineillä sairailla vanhemmillaan. Siinä vasta oikeaa vastuunottoa! Nuorelta mahdollisen hölmöilyn ymmärtää paremmin, kuin joltain nelikymppiseltä, jonka kuuluisi olla järkevä ja vastuullinen aikuinen.

Vierailija
6/32 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä muilla? :D en kyllä usko, että näille "muille" kehtaisin lastani antaa. Minä ja isä riittää lapselle hyvin.

Äiti 23v.

Vierailija
7/32 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen äidin elämä mullistuu, kun tulee 25v mittariin? Sittenkö ei äiti enää tarvitse apua keneltäkään?

Vierailija
8/32 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä 26 vuotiaankin joka bilettää miehensä kanssa joka viikonloppu tai ainakin joka toinen. Isovanhemmat ja ystävät ahkerassa käytössä.. ja tunnen myös 22- vuotiaan äidin, joka ei kykene lapsia yhtään hoitamaan ilman apua.

Mutta eipä ole minun murheeni.

Vierailija
9/32 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sitten vaikkapa 40 + vuotiailla lapsen vanhemmilla, jtenkin parempi oikeus saada ulkopuolista apua lapsen hoidossa? - Vai pitäsikö piikitellä, että jos on vanhempana saanut lapsen totta kai on täytynyt sitä ennen kerätä riittvästi varallisuutta, että voi tämän jälkeen jättäytyä työelämästä pois ja omistautua kokonaan lapsen hoidolle.  

Vierailija
10/32 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten sen äidin elämä mullistuu, kun tulee 25v mittariin? Sittenkö ei äiti enää tarvitse apua keneltäkään?"

- Niin ja olenko minä ainoa, jonka hoitamiseen on aikanaan osallistunut myös isäni, eikä se johtunut siitä, etteikö äitini olisi tarvittaessa selvinnyt yksinkin hoidostani... Miksi sen pitää olla aina äiti, joka hoitaa lapset. Olenko huono mies kun toisinaan olen ajatellut, että olisi kiva, jos olisi omia lapsia, niin olisi kiva puuhata heidän kanssaan jotain...  

Vierailija
11/32 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut ilmiön että nuoret äidit ovat kotiäitejä jotka hoitavat lapsiaan kotona ennemmin kuin vievät päiväkotiin ja vievät välillä isovanhemmille hoitoon jos tarvitsevat lastenhoitoapua. Kumpi on sitten parempaa kotona lapsia hoitava äiti jonka lapset käyvät välillä viikonloppuisin isovanhemmille vai äidit jotka jättävät lapset päiväkotiin jopa 10h päiviksi ja ovat sitten viikonloppuisin lasten kanssa. Tietysti on näitä suorittaja äitejä jotka eivät lapsia laita ikinä hoitoon ja sitten palavat loppuun, mistä seuraa avioeroja ja kaikkea muuta kun parisuhteelle ei ole annettu aikaa. Niin ja on myös näitä joiden lapset isovanhemmat hoitaa kokonaan, mutta itse en ole kyseisiin tapauksiin törmännyt siinä mittakaavassa mitä av:lla ylistetään. Jokainen tekee omat valintansa eikä se ole aina iästä kiinni.

Vierailija
12/32 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se päiväkoti ole mikään "paha paikka" jonne lasta ei saisi viedä; virikettä, säännölliset päivärytmit(jotka toki kotonakin ) ja ennen kaikkea sosiaaliset vertaissuhteet. Ja mitä pahaa on viedä isovanhemmille hoitoon, jos isovanhemmat ja lapset sitä haluavat? onko kotiin jäätävä vain että saa sanoa että kyllä minä hoidan lapset itse:D lukekaa tutkimustuloksia vuodelta 2016, älkää 1996, niin huomaatte ettei lapselle ole hyväksi olla aina vain kotona

Vierailija
13/32 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kyllä 26 vuotiaankin joka bilettää miehensä kanssa joka viikonloppu tai ainakin joka toinen. Isovanhemmat ja ystävät ahkerassa käytössä.. ja tunnen myös 22- vuotiaan äidin, joka ei kykene lapsia yhtään hoitamaan ilman apua.

Tunnet yhden 26vuotiaan joka bilettää, ja yhden 22 vuotiaan joka tarvitsee apua....tämähän pätee silloin jokaiseen 26 ja 22 vuotiaaseen äitiin

Vierailija
14/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äidin iällä ole merkitystä vaan lapsen turvallisuudella, jos on niin huonosti asiat niin sitten sijaiskotikin on

lapsen edun kannalta parempi jos ei ole esim. sijaisvanhempia.

Vierailija
15/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaahan tuollainen päähän äidin iästä riippumatta. Terveisin 28v, jonka 6v ei ole vielä ollut yökylässä

Vierailija
16/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus taas. Joo, tää on provo mutta silti moni ihan tosissaan ärsyyntyy, kun joku "hoidattaa" lapsia isovanhemmilla. Onko kellään oikeasti käynyt mielessä, että ne isovanhemmat HALUAA hoitaa niitä lapsia? Meillä ainakin pappa ja mummo saattavat joskus soittaa, että haluaisivat ottaa lapsia (yö)kylään.

Vierailija
17/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaahan tuollainen päähän äidin iästä riippumatta. Terveisin 28v, jonka 6v ei ole vielä ollut yökylässä

OOOH, kyä ny mamman sädekehä kiiltää!

Tai sit ei.

Ei sitä tarvitse äärimmäisyyksiin mennä, on muitakin vaihtoehtoja kuin pukata lapsi joka viikonloppu hoitoon tai kahlita lapsi äitiin ja kotiympyröihin kiinni päästämättä lasta edes yökylään koskaan.

Meilläpäin tuon ikäiset käy välillä jo kaverilla yökylässä muuten vaan, ei edes mikään hoitohomma.

Pitävät leffailtoja ja nukkuvat toistensa luona - jännää ja hauskaa 6-vuotiaalle(kin).

Vierailija
18/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 24 enkä haluaisikaan.viedä lastani muille hoitoon ennen kuin on yli yhden. Meidän mummu jo odottaa milloin saisi yökyläilemään lapsenlapsensa :D

Kaksi kertaa olen jättänyt vauvan 2-3 tunniksi kun on pitänyt mennä lääkäriin, mutta muuten olen hoitanut itse :)

Vierailija
19/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnet yhden 26vuotiaan joka bilettää, ja yhden 22 vuotiaan joka tarvitsee apua....tämähän pätee silloin jokaiseen 26 ja 22 vuotiaaseen äitiin

Noinko tuo ylempi sanoi?

Vierailija
20/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus taas. Joo, tää on provo mutta silti moni ihan tosissaan ärsyyntyy, kun joku "hoidattaa" lapsia isovanhemmilla. Onko kellään oikeasti käynyt mielessä, että ne isovanhemmat HALUAA hoitaa niitä lapsia? Meillä ainakin pappa ja mummo saattavat joskus soittaa, että haluaisivat ottaa lapsia (yö)kylään.

Niinpä. Mutta olen palstalta oppinut, että tuossakin tilanteessa isovanhemmat tekevät noin koska eivät halua kieltäytyä, tyttäret ja miniät kiristää heitä ja isovanhemmat pelkäävät etteivät näe enää lapsenlapsiaan jos eivät jatkuvasti hoida niitä. Jep jep.