Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun näen komean miehen ja ruman naisen pariskuntana, niin..

Vierailija
22.08.2016 |

Naurattaa kun tietää miehen varmasti pettävän kuumemman naisen ja tilaisuuden tullen. Vähän tietysti myös säälittää nainenkin, kun tietää, että se jätetään, tai sitten mies ottanut alunperinkin siksi, ettei nainen jättäisi vaikka sikailisi tms.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näen komean miehen ja ruman naisen pariskuntana, niin ajattelen,

että jee, mullakin saattaa olla toivoa parisuhteelle...!

Vierailija
22/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä pareja näkee paljon näissä kahden kulttuurin pareissa. Yleensä mies on tumma ja komea, nainen taas lihava ja ruma suomitantta.

Kahden kulttuurin pareissa näkee myös toista vaihtoehtoa: kaunis ja hoikka thainainen & lihava ja yrmy suomimies. Sattumaako lie?

Ei ole sattumaa. Naiselliset thainaiset pitävät miehekkäistä suomimiehistä.

Just joo. Kumpi alla olevassa kuvassa esimerkiksi edustaa tyypillistä thainaisen kanssa olevaa suomimiestä ja kumpi miehekästä miestä?

http://www.sixtiescity.net/Bond/gold5.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä pareja näkee paljon näissä kahden kulttuurin pareissa. Yleensä mies on tumma ja komea, nainen taas lihava ja ruma suomitantta.

Kahden kulttuurin pareissa näkee myös toista vaihtoehtoa: kaunis ja hoikka thainainen & lihava ja yrmy suomimies. Sattumaako lie?

Ai miehekkäistä vai? :D No, onhan lihavassa miehessä toki kg-määräisesti enemmän miestä kuin hoikassa.

Kenties siis tummat ja komeat miehetkin kaipaavat vastaavasti naisellista naista?

Todennäköisesti kaipaavatkin, mutta joutuvat sinnitellä läskitiinun kanssa viisi vuotta saadakseen kansalaisuuden

Vierailija
24/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin AP pääsee sitten naureskelemaan, Suomesta ei nimittäin juuri komeita miehiä löydy.

Joo ei, koska persjalkatantat levittää amazonigeenejään. Onneksi naiskauneutta löytyy senkin edestä..

Vierailija
25/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Kumpi alla olevassa kuvassa esimerkiksi edustaa tyypillistä thainaisen kanssa olevaa suomimiestä ja kumpi miehekästä miestä?

Ei kumpikaan. Toinen luihun romanin ja toinen kaalimaankakaran näköinen pullukka. Tyypillisiä sisäsiittoisia brittejä kumpikin. Suomalainen mies on raavas ja alkukantainen metsästävä ja kalastava lihaksikas taistelija joka kaataa ulkomailla naista kuin heinää. Palstamammojen tutut voivat olla mitä hyvänsä, sen uskon kyllä.

Vierailija
26/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan komea mies vapaaehtoisesti ota vaimokseen lihavaa ja rumaa naista. Kyllä he valitsevat kauniin ja hoikan.

Täällä mammat harrastavat itsepetosta. Jokainen valitsee omantasoisensa. Paitsi ulkomaalaiset, jotka ottavat kenet tahansa, saadakseen oleskeluluvan. Luvan saatuaan hekin lähtevät kauniimman perään.

Vierailija
27/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet vain kateellinen, kun et saa sitä miestä. Syvällä sisimmässäsi tajuat olevasi huonompi kuin tuo huonoksi määrittelemäsi ruma nainen.

Mahtaa tuntua pahalta, kun oikein noin nauratta :D

Vierailija
28/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman pariskunnan (kaveripiiriä), menneet nuorina yksiin. Nainen lihonut ja rupsahtanut viimeistään lasten saannin myötä. Mies taas löytänyt itsevarmuutta kouluttautumisen ja työelämän kautta ja epävarmoista nörttipojista on kasvanut miehekkeitä ja komeita miehiä. Harmittelevat tilannetta, osa pettää tai ainakin yrittää. Yksi taitaa olla ihan tyytyväinen yhtä pitkän kuin paksun vaimonsa kanssa. Ihminen valitsee yleensä ulkonäöltään ns. saman tasoisen jos mahdollista, noissa se tasoero vain kasvaa ajan myötä.

Vierailija
29/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ylipainoinen ja ruma nainen ja mulla on varakas, komea ja urheilullinen mies.. Siinäpähän mietit mitä mietit, mies palvoo mua ja haluaa mua. Eikä mitään syytä epäillä pettämisiä, olis hyvin epätodennäköistä ottaen kaikki seikat huomioon.

Vierailija
30/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pettävät myös mallitason naisia. Tutkittu on, että eniten pettävät hyvässä asemassa olevat miehet.

Vierailija
31/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tulen onnelliseksi. Huomaa ettei kaikki miehet olekaan niin pinnallisia. Koita ap kehittää luonnettasi, oot pentu.

Ruma nainen ja komea mies niin suhde ei ole pinnallinen vaan suuri rakkaustarina. Ruma mies ja kaunis nainen niin mies on iljettävä sika ja nainen ostettu.

Vierailija
32/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten niilä on molemmilla aivot, eivätkä ne ole pelkkiä käveleviä lihakimpaleita niinkuin sinä...

Vierailija
33/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset miehet eivät ole pinnallisia kuten kotimaiset miehet, vaan heitä kiinnostaa myös naisen sisin.

Joka myös vaginana tunnetaan.

Vierailija
34/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan. Toinen luihun romanin ja toinen kaalimaankakaran näköinen pullukka. Tyypillisiä sisäsiittoisia brittejä kumpikin. Suomalainen mies on raavas ja alkukantainen metsästävä ja kalastava lihaksikas taistelija joka kaataa ulkomailla naista kuin heinää. Palstamammojen tutut voivat olla mitä hyvänsä, sen uskon kyllä.

Tää oli hyvä. Luihu romani, kiitos siitä :D 

Tuo raavas ja alkukantainen metsästävä ja kalastava lihaksikas taistelija oli toki myös varsin humoristinen kuvaus, mutta ei yhtä napakka ilmaisu kuin luihu romani.

Kiitos siitä vielä kerran. Ei mennyt aikani hukkaan täällä :D Monesti tällaisista kiistoista jää hiukan halju olo, mutta nyt mentiin ehdottomasti plussan puolelle!

Vierailija
35/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ylipainoinen ja ruma nainen ja mulla on varakas, komea ja urheilullinen mies.. Siinäpähän mietit mitä mietit, mies palvoo mua ja haluaa mua. Eikä mitään syytä epäillä pettämisiä, olis hyvin epätodennäköistä ottaen kaikki seikat huomioon.

Nauti joka hetkestä. Niitä ei ole enää paljon.. ;)

Vierailija
36/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miehekkäistä vai? :D No, onhan lihavassa miehessä toki kg-määräisesti enemmän miestä kuin hoikassa.

Kenties siis tummat ja komeat miehetkin kaipaavat vastaavasti naisellista naista?

No isokokoinen mies luultavasti lyö kovempaa koska on enemmän massaa ja voimaa. Eli turvallinen ja osaa tapella tarvittaessa.

Vierailija
37/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella komea mies, joka ei ole ollenkaan pettäjätyyppiä. Tietenkään se ei takaa, etteikö joskus pettäisi kuitenkin, mutta ei siis ole sellainen stereotyyppinen pettäjä, ei käy oikeastaan koskaan yksin missään esimerkiksi. Ei siis ainakaan etsi tilaisuuksia. Lyttäätte nämä sanat kuitenkin, mutta sanoinpahan silti. Niin ja minä itse, olen minä ihan sievä ja söpö, eikä miehistä sinällään pulaa ole - mutta se jo kertoo jotain, että minua uskalletaan lähestyä, eli en ole sellainen totaalihot ja superkaunis, jota katsellaan ilman toiveitakaan lähemmästä kanssakäymisestä. Naapurintyttö-matskua varmaan?

No, joka tapauksessa, piti sanomani että suhteemme ei perustu ulkonäölle, vaan ihan muille asioille. Ulkonäköön tottuu tosi nopeasti, en useinkaan ajattele että onpas minulla komea mies! Tai ajattelen, mutta olen ajatellut vaatimattoman näköisistä existäkin samoin.

Vierailija
38/38 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun tietää miehen varmasti pettävän kuumemman naisen ja tilaisuuden tullen. Vähän tietysti myös säälittää nainenkin, kun tietää, että se jätetään, tai sitten mies ottanut alunperinkin siksi, ettei nainen jättäisi vaikka sikailisi tms.

No ohhoh! Kauneushan on katsojan silmissä ja sinun mielestäsi ruma onkin puolisonsa ja muidenkin mielestä kaunis. Mitä väliä sillä muutenkaan on, miltä ihminen näyttää? Kyllä ne tärkeät elämänarvot on ihan muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi