Aina kun näen komean miehen ja ruman naisen pariskuntana, niin..
Naurattaa kun tietää miehen varmasti pettävän kuumemman naisen ja tilaisuuden tullen. Vähän tietysti myös säälittää nainenkin, kun tietää, että se jätetään, tai sitten mies ottanut alunperinkin siksi, ettei nainen jättäisi vaikka sikailisi tms.
Kommentit (38)
Mä taas tulen onnelliseksi. Huomaa ettei kaikki miehet olekaan niin pinnallisia. Koita ap kehittää luonnettasi, oot pentu.
Tämä johtuu vain siitä, että sulla itsellä menee huonosti. Pakko yrittää etsiä ympäristöstä ihmisiä, joilla kuvittelet menevän vielä huonommin. Samaa on se, että kirjoitat tänne koko ajan tätä soopaa. Kuvittelet, että jos saat ihmiset uskomaan tätä tuubaasi, oma olosi paranee. Vaan ei parane.
Miksi muka aina pettäis? Ei me kaikki miehet olla sellaisia.
Minä taas ajattelen, että mies saattaa olla poikkeuksellisen fiksu ja sydämellinen tapaus. Kauniiden naisten kanssa viihtyvät komeat miehet ovat todennäköisemmin pelkkiä pintaliitäjiä.
Näitä pareja näkee paljon näissä kahden kulttuurin pareissa. Yleensä mies on tumma ja komea, nainen taas lihava ja ruma suomitantta.
Vierailija kirjoitti:
Näitä pareja näkee paljon näissä kahden kulttuurin pareissa. Yleensä mies on tumma ja komea, nainen taas lihava ja ruma suomitantta.
Kahden kulttuurin pareissa näkee myös toista vaihtoehtoa: kaunis ja hoikka thainainen & lihava ja yrmy suomimies. Sattumaako lie?
Voi olla, että komeat miehet huvittelevat kauniiden naisten kanssa silloin kun komeus on kukoistuksessaan, sen jälkeen kyllästyvät ja valitsevat naisen luonteen perusteella. Ei-hyvännäköinen nainen voi olla luonteeltaan rennompi, helpompi ylläpitää, kun kaunis on tottunut, että oikkuja katsotaan sormien läpi (ja aina voi vaihtaa miestä, jos mies ei tarpeeksi anna periksi). Sekä miehillä ja naisilla ulkonäkö menettää merkitystään parinvalintakriteereissä, kun ikää tulee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tulen onnelliseksi. Huomaa ettei kaikki miehet olekaan niin pinnallisia. Koita ap kehittää luonnettasi, oot pentu.
Harmi että naiset ovat, eikä kuviota näe ikinä toisinpäin. Paitsi jos mies rikas tms. ja pinnallisuus toteutuu sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden kulttuurin pareissa näkee myös toista vaihtoehtoa: kaunis ja hoikka thainainen & lihava ja yrmy suomimies. Sattumaako lie?
Ei ole sattumaa. Naiselliset thainaiset pitävät miehekkäistä suomimiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miehekkäistä vai? :D No, onhan lihavassa miehessä toki kg-määräisesti enemmän miestä kuin hoikassa.
Kenties siis tummat ja komeat miehetkin kaipaavat vastaavasti naisellista naista?
Aika harvoin AP pääsee sitten naureskelemaan, Suomesta ei nimittäin juuri komeita miehiä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset miehet eivät ole pinnallisia kuten kotimaiset miehet, vaan heitä kiinnostaa myös naisen sisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä lähiössä miehekkyys on kyllä kaukana näistä isomahaisista resupekoista, joilla on Thaivaimo. Lihavia ja epäsiistejä juoppoja, joilla pienikokoinen, mitättömän näköinen hiirulainen lähikaupassa mukana kaljanhakureissulla.
Minä ajattelen, että sillä naisella on poikkeuksellisia apuja jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Kuin myös. Lasten uimakoulussa on hoikka ja komea mies joka juttelee mun, läskin ja ruman mamman kanssa. Jopa ihan itse hakeutuu seuraan. Mielessäni mietin, että mikäs mies se tuo on. No, viikonloppuna selvis että vaimonsa on samanlainen pullukka ja tavis kuin minä. Ilmankos mies ei ulkonäköä niin noteeraa vaan voi jutella kaikkien kanssa :)
Sitten kun AP kasvaa isoksi, hän ehkä tajuaa, että rakastuminen itseään arkisemman näköiseen ihmiseen on ihan mahdollista. Siinä vaikuttavat hyvin paljon muutkin seikat kuin ulkonäkö. Luin jostain, että mies ei rakastu naiseen, joka ei viritä hänen seksuaalisuuttaan. Mitkä seikat tai ominaisuudet sen seksuaalisuuden sitten virittävät, on monimutkainen tapahtuma. AP:lle vielä alleviivaan, että sillä tunteella ei ole paljoakaan tekemistä ns. hyvännäköisyyden kanssa, joka onkin jokaiselle puhtaasti makuasia.
Määrittele ruma nainen. Mistä tiedät että se nainen on ruma just sen miehen silmissä? Ei parisuhteessa tarvitse joka päivä laittautua jos ei jaksa. Ehkä se nainen näyttää laitettuna ihan missiltä mutta ei ole juuri sinä arkilauantaina kauppareissulle laittautunut. Vai onks tää taas jotain että "nokun se on niin läski ettei se ole kaunis"? Ehkä miehensä tykkää siitä just semmoisena. Ehkä se on just laihduttamassa ja miehensä silti rakastaa ja tukee sitä.
Pointti on ettei kukaan ulkopuolinen voi tietää yhtään mitään joidenkin random ihmisten asioista.
Me ollaan tuollainen pariskunta kai. Tai en mä ruma ole mutta ylipainoa on noin 10 kiloa ja olen tosi lyhyt et se korostuu. Mies taas on hyvännäköinen ja treenattu. Meillä on kiva yhdessä, mies välillä naureskelee mulle kun oon tällainen pullukka mutta se ei ole ilkeää naurua. En oo ainakaan huomannut että kattelisi muita naisia, itse tahtoi mennä naimisiinkin kanssani.
Kehuu myös aina sitä et olen kiltti ja huumorintajuinen ja seurallinen, tulen tosi hyvin toimeen kavereidensa kanssa jne.
Minä taas ajattelen, että nainen on varmasti hyvä sängyssä. Ja kun näen kauniin nuoren naisen jonkun ruman ja vanhan gubben kainalossa, mietin että noiden seksielämä on varmasti aika yksipuolista.
Varmaankin osittain näin. Mutta kyllä uskon, että nainen jättäisi, joten hän ei voi pettää. Tai sitten pitäisi olla tosi ovela.