Ei kai nuo puheet huutavista baletinopettajista ja liikunnanohjaajista ole totta? Mitä mieltä olette?
Olen epäluuloinen kuntosaleja ja aikuisbalettitunteja kohtaan. Olen kuullut että aikuisbalettia opettavat opettajat ovat töykeitä ja jatkuvasti huutavat oppilaille. Lisäksi olen kuullut että liikunnanohjaajilla ei ole aikaa jokaiselle asiakkaalle ja kaupan päälle huutavat täyttä kurkkuaan asiakkaille. Minkälaiseen paikkaan voi valittaa huutavasta opettajasta/ohjaajasta?
Kommentit (5)
Sellainen voi olla täysin mahdollista että nämä huutavat opettajat/ohjaajat eivät ole oikeasti suorittaneet alalle vaadittavaa koulutusta tai itseoppineet opettajat/ohjaajat eivät osaa oikeasti opettaa tai antaa asiallista ohjausta.
Balettiopet ovat kautta historian huutaneet ja haukkuneet oppilaita. Venäläinen metodi.
Vierailija kirjoitti:
Balettiopet ovat kautta historian huutaneet ja haukkuneet oppilaita. Venäläinen metodi.
Miten pääsee eroon huutavasta balettiopesta? Ajatellaan näin: Balettiope saa palkkaa ja käyttäytyy epäasiallisesti: Huutaa, kiroilee, kielenkäyttö on asiatonta, käytös on uhkaavaa. Balettiopetusta saaneen henkilön pitää tuntea olonsa turvalliseksi ilman mitään pelkoa tai uhkaavia tilanteita.
Huutavia balettiopettajia ei ole aikuisbaletissa. Asiakkaalla on oikeus kannella ala-arvoisesta opetuksesta tai asiattomasta opettajasta opiston/koulun esimiehille/johtajille. Ensimmäisen valituksen jälkeen asiaton opettaja on a)asiallinen opettaja tai b)Entinen opettaja.
Esimiehelle valitusta niin loppuu huutaminen, ja muunlainen epäasiallinen käyttäytyminen asiakkaita kohtaan. Lisäksi on olemassa erilaisia kuluttajiin erikoistuneita valituslautakuntia.