Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tunnette teiän kädet?

22.08.2016 |

Mun kädet on ny jännät. En tiedä onko normaalia, mutta en tavallaan tunne liikeratoja. Niitä lihasten tai niveien liikehdintöjä. Käsiä jos roikotan vartalon molemmin puolin seistessä, niin se tuntuu epämiellyttävälle ko tuntuu et onko ne ees siinä, ja kun koukistan käsiä ni tuntuu vaan käsien taipeet ko taivekohdsn ihot kohtaa. Hankala selittää tämmöstä. Mut jos vaikka sidon tukkaa ponnarille ni kyllä mä tiedän missä ne kädet menee, mut ei tunne. Äh, ymmärtääköhän tästä mitään?

Miten te tunnette? Jos kädet roikkuu sivulla, mitä tunnet? Jos koukistat, mitä tuntuu? Mitä sormissa tuntuu jos niitä koukistelee?

Kuulostanee sekopäiseltä, mutta arvostan asiallisia vastauksia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikehdin melkein aina sen verran, että tunnen ainakin vaatteet ihoa vasten ja sitä kautta myös raajat... Silloin harvoin kun olen niin paikallaan etten tunne niitä niin ei se aiheuta mussa mitään ahdistusta, en edes ajattele koko asiaa.

Vierailija
2/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaan aloitukseen sekava vastaus:

Tuntuvat normaalilta koska niihin on tottunut.

Jos otat esim jääkalikan käteesi hetkeksi niin tunnet kuinka tuntosi lähtee käsistä. Sitten tiedät miltä ne tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tunnustelen tarkemmin niin kyl mä tunnen myös ne itse lihakset. Melkein joka asennossa joku lihas tekee työtä ja joku toinen taas venyy, tykkään siitä tunteesta. Ja kuten sanoi, liikehdin myös paljon, vaihdan asentoa, jännitän ja rentoutan lihaksia.

-1

4/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tunnustelen tarkemmin niin kyl mä tunnen myös ne itse lihakset. Melkein joka asennossa joku lihas tekee työtä ja joku toinen taas venyy, tykkään siitä tunteesta. Ja kuten sanoi, liikehdin myös paljon, vaihdan asentoa, jännitän ja rentoutan lihaksia.

-1

Musta tuntuu että mä en tunne. Siis nää liikkuu ja toimii kaikinpuolin (voimat vaan vähä menneet), mut ko ollu tässä kaikenlaista ni mietin mikä on normaalia. Kiitos kun jaksat vastata asiallisesti :)

Miltä sormet tuntuu? Mä jos taivutan sormia, niin tunnen pehmeästi ton ison nivelen.

5/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

6/7 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaampa tää sekopäisyys.

Vierailija
7/7 |
23.08.2016 |