Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten narsisti perustelee tekonsa jäätyään kiinni pettämisestä?

Vierailija
22.08.2016 |

Alkaako valehteluryöppy, syyttely vai mikä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinun mussukkasi teki ja sanoi?

Vierailija
22/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin kun missään en ole hänen mielestään hyvä ja hän itse on kaikessa paras mihin ryhtyykin.. ja päivä sen jälkeen sain tietää että hänen eksänsä saa muksun. Vaihtakoot vaippoja, varmaan on siinäkin paras ;DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei tunne syyllisyyttä, ei kadu. Valehtelee minkä ehtii. Pettämistä ei tunnusta. 

Kenellekään ei toivoisi narsistia tai vieläkin pahempaa eli psykopaattia kumppaniksi. 

Vierailija
24/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin väitti että olen ihan hullu ja mennyt sekaisin kun luulen niin. Kaivoin kännystä viestit. Raivostui minulle. Se oli minun syyni että petti.

Ei ne oikeasti kadu, ja valehtelee. Juokse.

Vierailija
25/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttää toista pettämisestä, vaikka itse olisi syyllinen ja toinen viaton. Vahtii ja nalkuttaa muka mustasukkaisena.

Vierailija
26/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Olet hullu ja sekaisin päästäisi, mielevikainen ja harhainen eli hakeudu hoitoon.

2. Se on itseasiassa sun syy. Tavalla tai toisella.

Ja tämä kaava toimii kaikkeen muuhunkin, pettäminen, varastaminen, valehtelu ym. ym.

Keskustelua on turha jatkaa,siinä vaiheessa kun nämä tulevat vastaan. Vain pikaisia päätöksiä. Ja exit.

Helppoa!

Vierailija
27/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole nyt mitään muuta vaihtoehtoa, kuin että sinä olet käsittänyt asian ihan väärin. 

Vierailija
28/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini seurusteli ilmiselvän narsistin kanssa ja hän toimi näin:

- Hirveä suuttuminen, kuinka toinen voi edes epäillä.

- Todisteet oli tarpeeksi vankat -> syyllisti kaveria ajanpuutteesta ja tämä toinen nainen oli kuulemma väkisin tunkeutunut sänkyyn. (tietysti tämä tunkeutuminen tapahtui usean kerran)

- Loppujen lopuksi suurin todiste narsistisuudesta oli se, että 1-2 vuorokauden sisällä tilanne kääntyi siihen, että kaverini oli syyllinen, mies vihainen ja kaveri pyysi anteeksi. Vain narisisti kykenee tuohon, että uhri on niin koukussa, että nöyrtyy mihin vaan.

- Sovinnon jälkeen narsisti oli taas oma hurmaava itsensä jonkin aikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan