Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minipillereistä tällaiset oireet?

Vierailija
22.08.2016 |

Olen syönyt Mini-pill merkkisiä minipillereitä nyt yli 8kk. Kertaakaan ei ole kuukautisia tullut, satunnaisesti rusehtavaa/tummaa vuotoa vähäsen. Seksihalut on melkein kadonneet kokonaan, oon ärtyisämpi eikä oikeen mikään kiinnosta. Viimeset pari kk ollut koko ajan väsynyt ja kärsinyt päänsäryistä, epämääräisistä vatsakivuista ja hikoilukohtauksista, sekä huonosta olosta. Ruokahalu on kadoksissa, oikein mitään ei tee mieli. Vajaa puoltoista viikkoa herännyt alavatsakipuun (navan kohdilla ja vähä alempana), joka särkee ihan helkutisti, ja usein syönyt aamupalankin oksennuksenmaku suussa kun vatsa särkee ja tekee pahan olon.

Miettinyt nyt, että voiko osaltaan johtua pillereistä?

Perusverenkuva otettu useasti, ja on tutkittu muutenkin meikäläistä, mitää poikkeavaa ei lo löytynyt. Närästyslääkkeet kokeiltu, lääkärissä käyty, ja vikaa ei löydy. Pääkipuja tutkittu, niskat on jumissa, mutta ei sekään kaikkea särkyä voi selittää.

Pahinta on nää vatsakivut,ja sen aiheuttama etova huono olo, hikoilupuuskat, ärtyneisyys ja haluttomuus, sekä masentunu mieliala.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
2/9 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa, minipillereitten kanssa. Lima paksua ja sylkikin tahmeaa. Kolme vuotta söin ja kun lopetin niin seksihalutkin palasi. Kuin kokovartalokondomi olisi päältä poistettu. Ei ollut kuukautisia, ja se olikin parasta koko pillereissä. Gyne oli sitä mieltä että kun ei ole kuukautisia niin pillerit toimii. Itse olin koko ajan kurjassa olossa, turvonnut ja äkäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla minipillerit aiheutti ainakin hiustenlähtöä, 3 viikkoa tiputteluvuotoa putkeen joka kuukausi, haluttomuutta ja väsymystä. En ymmärrä miksi yritin lähes vuoden niitä käyttää, ei sopinut mulle ollenkaan.. Sinun kokeilisin vaihtaa pilleriä kun muuta syytä oireillesi ei ole. Olethan muuten tehnyt raskaustestin varmuuden vuoksi?

Vierailija
4/9 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustestejä oon tehnyt, ja verikokeillakin varmistettu, negatiivisia olleet. Onneksi. En halua lapsia. Pitäiskö kokeilla olla ilman pillereitä ja katsoa auttaako?

,-ap

Vierailija
5/9 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin minipillereitä 1,5 vuotta. Vatsa oli koko ajan turvonnut ja ikävän tuntuinen, sen lisäksi kauhea väsymys ja ainainen ärtynyt olo. Ainiin pahoinvointia oli minullakin. Taitaa nuo kyseiset oireet olla melko yleisiä minipillereiden käyttäjillä, gynet vaan aina hyssyttelee.

Vierailija
6/9 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin minipillereitä 1,5 vuotta. Vatsa oli koko ajan turvonnut ja ikävän tuntuinen, sen lisäksi kauhea väsymys ja ainainen ärtynyt olo. Ainiin pahoinvointia oli minullakin. Taitaa nuo kyseiset oireet olla melko yleisiä minipillereiden käyttäjillä, gynet vaan aina hyssyttelee.

Vierailija
7/9 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vasta vähän aikaa sitten hoksasin yhdistää oudot oireet ja olotilat minipillereihin. Aloitin niiden syömisen 1,5 vuotta sitten ja olen sen jälkeen ollut jatkuvasti turvoksissa. Menkat ei ole jääneet pois, vaan tulevat neljän tai viiden viikon välein. PMS-ailahtelut alkavat pari viikkoa aiemmin... On itkuisuutta, ärtymystä, ahdistusta ja masentuneisuutta. Mikään ei tunnu miltään, eikä kukaan tai mikään jaksaisi kiinnostaa. Rinnat ovat todella kipeät. Kaksi viikkoa joka kuukausi tuota oireilua on kuitenkin aika iso osa koko vuodesta. :/

En vaan tiedä, mitä ehkäisyä sitten käyttäisin. Raskaus ei ole toivottu, yhdistelmäpillerit eivat käy migreenin takia ja minipillerit tekevät elämästä helvettiä.

8/9 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanvielä.

Vierailija
9/9 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä, mikään ei tunnu miltään :(

Sen kummemmin arki kuin sänkypuuhatkaan ei innosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan