Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunnossani kävi joku

Vierailija
22.08.2016 |

Olin nukkumassa (kuumetta melkein 39 astetta, siksi kotona), kun heräsin oven loksahdukseen ja askeliin. Sitten loksahti taas.

Voiko isännöitsijä tai huoltoyhtiö tulla asuntoon ilmoittamatta?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumehourailua.

Vierailija
2/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi, mutta onhan noista kuultu! Otahan isännöitsijään yhteyttä ja kysy syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos varma ettet nähnyt unta? Tai että et unestasi kuullut ovikellon soittoa?

kyllä ne ilmoittaa. Ja murtovaraskin luullakseni soittaa ensin ovikelloa, että onko joku kotona.

Vierailija
4/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mää olen kuullut tämän saman tarinan täällä aikaisemminkin. Tervetuloa takaisin vakio trollimme.

Vierailija
5/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan ystäväni asuu Helsingin Siilitiellä ja hänellä kävi kerran lähes samoin! Siis kun henkilö oli makuuhuoneessa nukkumassa ovi kiinni, yhtäkkiä ovi avattiin ja mies kurkkasi sisään - näki kaverini (nuori nainen) ja veti sitten äkkiä oven kiinni ja sanoi olevansa huoltomies. Poistui paikalta. Kaverini ajatteli, että mitä ihmettä... nousi ja meni eteiseen, huomasi, että häneltä oli viety mm. kamera ja joitain muita tavaroita; olivat olleet murtovarkaita!!!

Vierailija
6/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla oli ovia auki ja joku sulki sen

Vierailija
7/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittikö kaffeet, ois ollut jotain hyötyäkin!

Vierailija
8/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luona kävi kerran vesimittarinlukija kun nukuin yövuoron jälkeen sohvalla. Kuulin oven kolahdukset ja askeleet mutta unitokkurassa luulin niiden olevan unta. Kun heräsin niin löysin keittiön pöydältä lapun että mittarinluku on käyty tekemässä. En tiedä miksei se huoltomies soittanut ovikelloa tai huikannut tervehdystä, etenkään kun sen on täytynyt nähdä mut nukkumassa. :D

Vierailija
9/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voinut olla ovi auki, suljin sen käytyäni kaupassa. Loksahtava ovi oli väliovi, joka on todella jäykkä paksujen tiivisteiden takia. :(

Mitään lappua tms. ei ole jätetty. Olisi periaatteessa voinut olla myös postiluukun kolahdus, mutta ei ollut tullut postia.

Olkkarin valkoisessa matossa on nyt iso kurajälki.

Vierailija
10/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin käynyt pari kertaa huoltomies avaimillaan. Mutta jättävät aina lapun! Tai huikkaavat olevansa huoltomiehiä tullessaan. Joskus olen vaan jatkanut uniani.

Vierailija
11/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 siis ap. Periaatteessa olisin voinut nähdä unta, mutta tuo kurainen jalanjälki... Just pesty matot ja kaikki.

Vierailija
12/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko edellisellä asukkaalla olla avain? Kauanko olet asunut asunnossa ja millainen lukko ovessa on?

Vierailija
13/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin nyt turvalukon kiinni. Siihen huoltoyhtiöllä ei ole avainta. Täytyy näköjään ruveta pitämään se aina lukossa, kun olen yksin kotona.

Vierailija
14/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sissi olet...39 asteen kuumeessa käyt kaupassa ja kirjoittelet tänne...:)

Vierailija
15/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukot on vaihdettu edellisen asukkaan muutettua pois, ja tuosta ei voi teettää itselle kopiota noin vain, kun patentti on voimassa 2020-luvulle asti. Useamman vuoden oon asunut tässä. Ja on oma kämppä, joten vuokranantajan vierailustakaan ei voi olla kyse.

Ap

Vierailija
16/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomiehestä tms pitää ilmoittaa, mutta aina niin ei tehdä.

Mä kerran nukuin aamulla pitkään ja heräsin siihen, kun joku vieras huoltomies tms avaa oven ja kävelee sisään. Olin siis unessa sängyssä. Kauhea säikähdys.

Vierailija
17/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sissi olet...39 asteen kuumeessa käyt kaupassa ja kirjoittelet tänne...:)

No ei se kaupassa käyminen kivaa ollut, mutta kun kaapit oli melkein tyhjänä, niin pakko oli raahautua Siwaan. Onneksi se on tuossa tien toisella puolella. Ja melkein 39 astetta oli aamulla. Otin tosin kuumetta alentavaa lääkettä, nyt unien jälkeen ei ole yhtä hankala olla.

Oisin voinut toki mennä katsomaan kuka kämpässä oli, mutta kylpytakki oli kylppärissä, eikä makkarissa ollut mitään vaatteita. En voinut alastikaan mennä.

Ap

Vierailija
18/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan jollain olla, vaikka hänelle ei sellaista kuuluisi?

Vierailija
19/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ilmoitus poliisille. Voi olla murtovaras ja oleilee tällä hetkellä naapurissasi varkaissa.

Vierailija
20/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee ilmoitus poliisille. Voi olla murtovaras ja oleilee tällä hetkellä naapurissasi varkaissa.

No ainakaan seinänaapurista ei löydy paljon varastettavaa, sillä asunto on ollut vuoden tyhjillään. Muutoin tässä rapussa asuu lähinnä kotona nyhjääviä eläkeläisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi