Miksi naisten erityisesti pitäisi olla karvaton alapäästä?
Normaalilla naisella on aivan yhtä paljon tussukarvoitusta kuin normaalilla miehellä. Miksi siis naisen karvat koetaan maskuliinisiksi ja ällöttäviksi?
Minusta naisen häpykarvoitus on feminiinistä ja eroottista, enkä nyt tarkoita telaketjufeminiinistä vaan aitoa naisellisuutta. On naisellista omata kaunis häpykarvoitus koska on naiseksi kasvanut :)
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvatonta naista haluavalla on voimakas taipumus pedofiliaan, koska haluaa lapsen tavaraa.
Todella nolo viesti. Ei se naisen tuhero muutu lapsen tuheroksi vaikka siinä ei viidakkoa olisikaan edessä.
Teillä joiden mieleen tulee lapsi, kun näette karvattoman tuheron olette niitä joilla on ongelmia pedofiilisten taipumuksien kanssa.
Meillä joille tulee aikuisen naisen karvattomasta tussusta mieleen aikuinen nainen olemme selvästi teitä terveempiä.
No, eihän se tietysti lapsen tuheroksi muutu, mutta sen näköiseksi kylläkin.
Ei todellakaan muutu. Kyllä siinä aikuisen naisen pillun ja lapsen alapään ulkonäöllä on melkoinen ero, siis ilman karvojakin.
Miksi ne karvat sitten pitää poistaa? Mihin tuo karvattomuuden ihannointi sitten perustuu?
No kaikkia syitä en tiedä, mutta minä pidän pillun ulkonäöstä ja se näkee paremmin ilman karvoja. Ja onhan se mukavampi nuolla karvatonta pillua. Karvat eivät ole minulla mikään este suuseksin antamiselle, mutta mielummin ilman.
et osaa sitten nuolla oikeasta paikasta, jos niitä karvoja nuolet, sillä kenelläkään ei kasva karvoja sillä alueella, missä se nuoleminen jopltakin tuntuu.
Juuri näin. Itse ainakin tykkään nuolla nimenomaan karvatuheroa. Posliini pitää olla aivan totaali posliini, ettei naama ole ruvella. Pieni sänki etenkin on kuin santapaperia.
Se on myös naurettava peruste, että suusta saa räkiä karvoja, jos karvaista pimperoa nuolee. Minä olen elämässäni nuollut yli sataa karvatuheroa ja kaikkiaan nuolemiskertoja on tullut tuhansia, enkä ole koskaan joutunut suustani pillunkarvoja räkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sheivatkaa vain. Mikrohaavaumista menee sopivasti bakteerit verenkiertoon, eli eipä kondomitkaan auta. Kaikki tykkää myös siitä, että karvatuppi tulehtuu ja iho kovettuu. Nam nam.
Miksi minusta tuntuu, että täällä kirjoittelee vain yksi (sinä) joka ei ole osannut ajaa tuheroansa kunnolla ja tämän osaamattomuuden takia sitten itkee ja pelottelee kaikkia muita?
Minulla ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia posliinin tuheroni kanssa vaikka olen sen sheivannut jo useita useita vuosia.
... tai olet niin tyhmä, ettet ole niitä ongelmia vielä tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
... tai olet niin tyhmä, ettet ole niitä ongelmia vielä tajunnut.
No nyt tuli niin asiallista ja hyvin perusteltua tekstiä, että menin ihan sanattomaksi.
Ajelen karvat:
1) seksi tuntuu paremmalta
2) näytän ja koen oloni seksikkäämmäksi
3) mieheni pitää siitä
4) pidän itse siitä
5) minulla ei ole koskaan ollut 20 vuoteen mitään terveysongelmia asian suhteen
Enemmän ihmetyttää muiden kiinnostus tätä asiaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
5) minulla ei ole koskaan ollut 20 vuoteen mitään terveysongelmia asian suhteen
Ehei kyllä sinä olet jo kuollut ainakin viisi kertaa sillä tuttu trollimme täällä palstalla jo kertoi, että karvojen ajelu on kauhean vaarallista.
Luulisi, ettei kenenkään sukupuolielinten karvat ole enää vuonna 2016 kenenkään muun toisen asia. Mutta ei, on aina joku hullu, joka halua asettaa tällekin yhteisiä sääntöjä. Parisuhteessa on tietysti järkevää ja oletettavaa kuunnella myös kumppanin toiveita (suominainen huom! Älä hoe mitään "minähän en miestä varten" mantraa), koska suhteessa olo on huomiointia ja kompromisseja. Itse olen karvaton sekä kumppanin että omasta toiveesta. Tykätään ja kiihotutaan tästä.
Vierailija kirjoitti:
Oon yleensä kesäisin siistinyt alapääni osittain tai kokonaan, koska on mukavampi olla itsellä eikä tarvitse miettiä vilkkuuko bikineistä los carlos. PAri kertaa olen joutunut käymään gynellä ajellulla alapäällä ja on tuntunut nololta. Vaikka kaipa ne näkee päivittäin vaikka jos millaista.
No näkevät kuule monenlaista, karvattomuus ei todellakaan ole mitään ihmeellistä. Eiköhän gynekin näe paremmin työskennellä kun ei ole pusikko edessä :D
Vierailija kirjoitti:
Se on myös naurettava peruste, että suusta saa räkiä karvoja, jos karvaista pimperoa nuolee. Minä olen elämässäni nuollut yli sataa karvatuheroa ja kaikkiaan nuolemiskertoja on tullut tuhansia, enkä ole koskaan joutunut suustani pillunkarvoja räkimään.
,
Totta sulla on niin älytön imu, että menee suoraan kurkusta alas. Vaimolla pitkästä aikaa kasvanu ja heti joutu syljeskeleen. Mainitsin asiasta, onneksi älyää korjata.
Vierailija kirjoitti:
Normaalilla naisella on aivan yhtä paljon tussukarvoitusta kuin normaalilla miehellä. Miksi siis naisen karvat koetaan maskuliinisiksi ja ällöttäviksi?
Minusta naisen häpykarvoitus on feminiinistä ja eroottista, enkä nyt tarkoita telaketjufeminiinistä vaan aitoa naisellisuutta. On naisellista omata kaunis häpykarvoitus koska on naiseksi kasvanut :)
Ei miehellä ole lainkaan tussukarvoitusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvatonta naista haluavalla on voimakas taipumus pedofiliaan, koska haluaa lapsen tavaraa.
Todella nolo viesti. Ei se naisen tuhero muutu lapsen tuheroksi vaikka siinä ei viidakkoa olisikaan edessä.
Teillä joiden mieleen tulee lapsi, kun näette karvattoman tuheron olette niitä joilla on ongelmia pedofiilisten taipumuksien kanssa.
Meillä joille tulee aikuisen naisen karvattomasta tussusta mieleen aikuinen nainen olemme selvästi teitä terveempiä.
No, eihän se tietysti lapsen tuheroksi muutu, mutta sen näköiseksi kylläkin.
Ei todellakaan muutu. Kyllä siinä aikuisen naisen pillun ja lapsen alapään ulkonäöllä on melkoinen ero, siis ilman karvojakin.
Miksi ne karvat sitten pitää poistaa? Mihin tuo karvattomuuden ihannointi sitten perustuu?
No kaikkia syitä en tiedä, mutta minä pidän pillun ulkonäöstä ja se näkee paremmin ilman karvoja. Ja onhan se mukavampi nuolla karvatonta pillua. Karvat eivät ole minulla mikään este suuseksin antamiselle, mutta mielummin ilman.
Minun mielestä pillu ei oikein ole mikään seksikäs pillu ollenkaan kun se on ajeltu karvattomaksi. Ehkä kaunis ja kiihottava kuin nainen jolta on hiukset ja kulmakarvat sekä ripset nyhdetty pois, eikö vain? Jätetään jäljelle pelkät lihat ja limakalvot, siitä se kauneus lisääntyy?
Karvat eivät ole maskuliinisia tai ällöttäviä, mutta pllu on niin ihanan näköinen, että harmittaa aina jos se on piilossa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa nuolla karvaista alapäätä, niin tiedät. Se häppärialueen ajelu on paitsi esteettinen, myös käytännöllinen juttu.
Olen kokeillut, eikä ole tuottanut ongelmia. Se on tekniikkalaji.
On hygienista ettei valkovuoto kokkaroidu kiinni häpykarvoihin ja ala haista
Tukka ja järki ei viihdy samassa päässä. Ei parta pahoille kasva.
Ei ole koiraa karvoihin katsominen.
Huonoimmat petikumppanit ikinä halus karvat pois. Jos olis tullu edes vastinetta niin mikä jottei.
Ajakoon ken tahtoo, vaikka Riihimäelle.
Itse päätän kaikesta minua koskevasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sano mulle että mun pitäisi olla, mutta kun haluan olla.
En jaksa kyllä koko ajan olla, joten välillä kasvatan isomman puskan, siistin sitä, teen kiitoradan, sheivaan kaikki pois jne.
Miksei jokainen vaan saa tehdä karvoilleen mitä haluaa?
No siksi, koska joku mies kuitenkin joutuu ressaamaan sillä.
Mun miehellä ei ole mitään preferenssiä karvojen suhteen. Hänelle on kuulemma aivan yks hailee olenko posliini, täyskarvallinen vai jotain siltä väliltä.
Pidän posliinia koska tykkään siitä itse. Tuntuu raikkaammalta, helpompi pitää puhtaana, ei kutita. Eikä tule kalkkunatoosaa minulle, en tiedä miten ihmiset siinä onnistuvatkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän omasta karvaisesta alapäästäni. Ajelu saa sen vain näppyläiseksi ja ne näppylät kutisevat. Puhumattakaan ikävästä sängestä. Eikä aikoinaan sheivatun alapääni nuoleminen niin päätä huimaava kokemus ollut, että jaksaisin sen kokemuksen takia raapia päivittäin alapäätäni karvoista.
Alkaneen vuoden osuvin ja iskevin kirjoitus. Onnea :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän omasta karvaisesta alapäästäni. Ajelu saa sen vain näppyläiseksi ja ne näppylät kutisevat. Puhumattakaan ikävästä sängestä. Eikä aikoinaan sheivatun alapääni nuoleminen niin päätä huimaava kokemus ollut, että jaksaisin sen kokemuksen takia raapia päivittäin alapäätäni karvoista.
Alkaneen vuoden osuvin ja iskevin kirjoitus. Onnea :)
Tarkoitat varmaan että loppukesän 2016 osuvin ja iskevin kirjoitus?
Kuka kokee, kuka ei. Nuoremman väen vouhotuksiahan tuo posliini pääasiassa on. Minä taas olen samoilla linjoilla kanssasi, eli nainen kaikkine karvoituksineen on todella naisellinen ja seksikäs.
M41