Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Röyhkeät vieraat?

Vierailija
22.08.2016 |

Pakko avautua. Onko teistä oikein?

Kaverini, jota en ole nähnyt koko kesänä otti yhteyttä ja kysyi voivatko miehensä kanssa tulla meille yöksi ennen lentoa. Asuvat vähän kauempana Helsingistä. Suostuin. Menin poikaystävälle yöksi koska heillä on koira joka ei tule toimeen poikaystävän koiran kanssa..

Äsken tulin kotiin. Olivat ottaneet espressokeittimen joka on mulla kaapissa, jossa on laskut, päiväkirjat, isot posliinikulhot. Kaappi on sellainen johon ei normaalivieras keksisi syytä katsoa. Olivat ostaneet espressoa eli kone on kaivettu jo eilen! Olivat tehneet keräämistäni pakastemustikoista smoothien. Eivät olleet pesseet blenderoä eivätkä tiskejä. Olkkarissa oli syöty sotkuisesti sipsiä ja koristetyynyt oli viety tyynyiksi! Vaikka laitoin heille neljä tyynyä!

Niuhotanko? Ärsyttää kun pitäisi valmistautua töihin ja löytyy vaan lisää ärsytyksiä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vissiin sanonu että olkaan kuin kotonaan.

Lähinnä kyseessä tyhmä emäntä.

Tyhmä sanonta ja odotukset. Kotonaan ihmiset siivoavat jälkensä, kylässä eivät.

Vierailija
22/27 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap erehtyi sanomaan: olkaa kuin kotonanne.

Tai käsitiskiaine loppu. Tai niin oudossa paikassa, ettei sitä löytynyt.

Itsellä kanssa joskus kylässä tarjolla on aivan kauhea tyyny. Jos talon väki ei satu olemaan kotona, koluan kyllä kaapit läpi paremman tyynyn toivossa.

Toisten kaapeille ei mennä. 

Hyvin yksinkertainen ohje jopa tyhmimmille vieraille.

Ohis

No sitten emännän olisi kyllä syytä laittaa kahvikoneensa sun muut esille, jos kerran ei ole itse paikalla mutta on luvannut vieraille yösijan. Epäilisin tässä olevan kyseessä jonkinlaisen informaatiokatkon. Olihan ne vieraat kahviakin ostaneet itse, joten luultavasti jotain muutakin toivat emännälle joka ei sitten ollutkaan kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku me ollaan niin hyvii ystävii! Kuin siskoi! Vuonna x ja y oltiin paita ja peppu! Nyt enää loisin kaverin kustannuksella, mulle ja miekkoselleni sopivaan aikaan, mutta yhteyksis ollaan! Ehk ens kesänä mä meen taas Hesan kaut johonkii ja nähääään sitte! Sydänystävii ollaan! Soitan, jos voit mua taas joskus vähä auttaa!

Vierailija
24/27 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kysyi todella myöhää voivatko olla yötä, juuri koiran takia eivät päässeet sinne yöksi minne piti. Ottivat koiran mukaan, kun ovat siellä useamman kuukauden. Ei nähdä poikaystävän kanssa paljoa kun molemmilla koulut ja työt, ja mulla on kaksio jossa ei ole levitettävää sohvaa, en halunnut nukkua olkkarissa kun mulle vieras mies ja kaveri häärää lähtöä aamuviideltä. Keittiön ja olkkarin välissä ei ole ovea.

Se kaappi on ihan erillään pöydän takana. Kukaan ei voi kuvitella, että siellä olisi mitään astioita tms. Kaveri on kaveri ei ystävä. Ei ole käynyt luonani kuin kerran, espressokone on eksän, enkä ole koskaan käyttänyt sitä.

Myös mun villatakkia oli käytetty ja hammastahnaa ja hiusaineita. Vähän ärsyttää.

Ap

Vierailija
25/27 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syödään mekin joskus sipsiä olkkarissa, mutta ei silti näytä siltä että olis kaadettu niitä kaks desiä sohvalle ja lattialle ja tanssittu niiden päällä.. Oon vielä tosi siisti ja asuntoni on siisti niin luulis tuon verran korjaavan jälkiään. Sanoin että jääkaapista saa ottaa aamupalaa.. Ei olis pitänyt.

Ap

Vierailija
26/27 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta miksi edes suostuit? Itte en kaverille suostuis, pitää olla hyvä ystävä johon luotan, että antaisin kämppäni hänelle yöksi käyttöön.

Vierailija
27/27 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kokemus ja moukkamaisia kavereita. No, ensi kerralla tiedät, ettet suostu antamaan asuntoasi käyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä