Mies valehteli ikänsä! :(
Tapasin miehen deittisivustolla. Olen 20, hän väitti olevansa 22. Hän näytti itsestään kuvan, ja sanoi, että se on hieman vanha kuva. Näytti siinä n. 25-vuotiaalta, ajattelin, että näyttää vain ikäistään hieman vanhemmalta ja että tuskin on kovinkaan paljon vanhempi kuva. Treffeillä sitten selvisi, että on 32! Profiilissa "virhe", yritti sivuuttaa asiaa ja olla mukava jne, öö. Profiilissanikin lukee, että hain seuraa 18-25-vuotiaista.
Ensimmäiset treffit ikinä ja pakko sanoa, että on älyttömän paska fiilis. Luottamukseni on petetty jo monesti, tämä taas oli uudenlainen tempaus. Eilen tapahtui ja vielä yritän toipua.
Kommentit (21)
Mitä jos unohtaisit nettideitit, ne on roolipelejä. Etsi mies reaalimaailmasta, saat sitä mitä tilaat.
puhu vaikka ens kerralla puhelimessa ennen treffejä, tarkastele ääntä ja arvioi ikä sen perusteella:)
Mitäköhän sekin mäntti luuli, kun valehteli noin ikänsä ja sitten vielä kehtaa näyttää naamansa? Että sä olisit muka niin tyhmä, ettet tajua hänen olevan vanhempi tai ettei sua muka haittaisi, koska hänhän luulee olevansa niin valloittava persoona? Taas näkee, kuinka idiootteja miehet ovat.
Jotkut tykkäävät koetella onneaan. Minä menin kerran treffeille erään 50-vuotiaan miehen kanssa, joka paljastui 65-vuotiaaksi. Hänen selityksensä oli se, että kaikkien hänen kavereidensa mielestä hän ei ole päivääkään yli viisikymmenvuotiaan näköinen. Toinen mies kertoi ikänsä rehellisesti minulle, mutta kun uteliaasti kävin muutaman vuoden kuluttua katsomassa hänen profiiliaan, hän etsi selvästi itseään nuorempaa seuraa ja oli itsekin pudottanut kymmenen vuotta. Nämä kaksi riittivät minulle seikkailuksi nettideittien maailmassa.
No, mä hengailin vuoden miehen kanssa, oltiin tutustuttu netistä. Oltiin kavereita mutta taisi koko ajan olla enemmänkin kiinnostusta. Sitten vaan yks kaunis kerta paljastu, että mies oli "unohtanut" korjata mulle tiedon, että hänellä oli ollut väärä ikä nettiprofiilissa. Olikin viisi vuotta vanhempi. Olin todella loukkaantunut.
Tota tehdään koska usein sitä pesää irtoaa kuitenkin kunhan vain treffeille asti päästy. Ei haittaa vaikka olisi kuinka toivealueen ulkopuolella tai valehdellut ikänsä. Nainenkin ajattelee siinä kohtaa että kun tuli treffeille lähdettyä niin voihan sitä sitten pannakin.
Juha88 kertoo muuten ihan samasta asiasta. Kato juutuubista jos se piristäisi sinua tai ainakin tietäisit seuraavalla kerralla mitä tehdä.
Mulle pahin ikäkusetus on, kun menin treffeille 42-vuotiaaksi itsensä esitelleen miehen kanssa. Ihmettelin, kun tapasin miehen, näytti nimittäin seitsenkymppisen isäni ikäiseltä, sekä rypyiltään että tyyliltään: vanhanaikaiset "teryleenihousut", slipoveri jne. Kysyin suoraan iästä, ja vielä sittenkin väitti olevansa 42 mutta hänellä on lääkitys joka kuulemma vähän turvottaa ja siksi näyttää vanhemmalta. Keskustelun aikana kävi miehen omista puheista ilmi yksityiskohta, joka kertoi että oli ollut työelämässä jo aikana jolloin olisi pitänyt olla pikkulapsi jos olisi oikeasti 42-vuotias. Sitten suostui tunnustamaan olevansa 62. Ja minä olin 32-vuotias ja jo 42-vuotias oli mulle siinä ylärajalla että kiinnostaako.
Mies muuten vielä sen jälkeen kun paljasti ikänsä yritti vängätä. 32-vuotiaana olin kuulemma jo niin vanha ettei mulla ole varaa valita, eik äkukaan nuorempi minua ota, joten pitäisi ottaa 62-vuotias...
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos unohtaisit nettideitit, ne on roolipelejä. Etsi mies reaalimaailmasta, saat sitä mitä tilaat.
Mä tutustuin monia vuosia sitten baari-illan päätteeksi mieheen. Olin itse vähän päälle parikymppinen. Kun kysyin miehen ikää, niin hymisi jotain että noin kolmekymmentä. Vasta pari viikkoa myöhemmin näin henkkarista, että mies oli minua 11 vuotta vanhempi.
Että jos ikänsä haluaa valehdella niin eipä sillä ole väliä, tutustuuko netissä vai livenä.
Vierailija kirjoitti:
Tota tehdään koska usein sitä pesää irtoaa kuitenkin kunhan vain treffeille asti päästy. Ei haittaa vaikka olisi kuinka toivealueen ulkopuolella tai valehdellut ikänsä. Nainenkin ajattelee siinä kohtaa että kun tuli treffeille lähdettyä niin voihan sitä sitten pannakin.
Juha88 kertoo muuten ihan samasta asiasta. Kato juutuubista jos se piristäisi sinua tai ainakin tietäisit seuraavalla kerralla mitä tehdä.
Yhdelle vastaajalle, ei ollut toi kyseinen henkilö. Ja ahaa, sekö tekee siitä yhtään oikeutetumpaa että sitä nyt vaan tehdään? Ja haha, en todellakaan harrasta seksiä ekoilla treffeillä enkä ennen kuin suhde on rakkaustasolla, ja uskon, että harva ekoilla treffeillä seksiä harrastaa. Ja varsinkaan 12v vanhemman valehtelijan kanssa. Ap
Mies on treffipalstalla eri iällä ettei vain vaimonsa äkkää.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tässä deittikulttuurissa niin kauhean tavallista ole pesää saada taikka antaa ensitreffeillä. Jos baarista hakee seuraa, sitä tapahtuu useammin, mutta nämä deittailut on usein selvinpäin jossain kahviloissa tms ja kyllä niillä usein aika tarkkaan valitaan halutaanko edes tavata toista kertaa.
Tapasin baarissa miehen, muutaman kerran törmättiin samassa baarissa ja juteltiin ja tanssittiin. Kysyin miehen ikää, sanoi olevansa 27. Totesin että jaa olet minua siis 4 vuotta nuorempi. Mies hätkähti ja sanoi että on oikeasti 32 ( näytti paperitkin) ja sanoi valehdelleensa koska luuli että olin max 24 enkä lähtisi noin vanhan kanssa treffeille....
Säälittävää.
Sinuna antaisin koko äijän olla, jos on eltaantunutta setämiestyyppiä jo noinkin nuorena. Eli elättelee toiveita ja omia harhakuvitelmiaan siitä, että on joku nuorten naisten unelma iästään huolimatta. Ja valmis sitten vaikka huijaamaan. Toki tavoitella voi vaikka kuuta taivaalta, mutta rehellisesti, rehellisyys ja luotettavuus ovat kuitenkin yleensä parisuhteissa aika toivottuja ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle vastaajalle, ei ollut toi kyseinen henkilö. Ja ahaa, sekö tekee siitä yhtään oikeutetumpaa että sitä nyt vaan tehdään? Ja haha, en todellakaan harrasta seksiä ekoilla treffeillä enkä ennen kuin suhde on rakkaustasolla, ja uskon, että harva ekoilla treffeillä seksiä harrastaa. Ja varsinkaan 12v vanhemman valehtelijan kanssa. Ap
Ei se siitä yhtään oikeutetumpaa tee. Kerroin vain miksi niin tapahtuu. Ihan yhtäläisesti naisetkin sitä samaa harrastaa. Itseasiassa se on jo sellainen helpottava merkki, silloin voi heti kysyä sen tärkeimmän kysymyksen.
Jotkut meistä tietenkin elävät jonkinlaisen taikauskon arvomaailmassa tai ovat vielä lapsia ja vasta ottamassa ensimmäisiä askeliaan seksuaalisuuden maailmassa. Kuitenkin oikeassa elämässä useimmat nettitreffit johtaa seksiin heti ensimmäisellä tapaamisella.
Itse en ole mikään erityisen komea, hauska, hyvin pukeutuva tai oikeastaan yhtään mitään joka saisi minut erottautumaan positiivisesti. Kuitenkin käyn pesulla ja pistän puhtaat vaatteet päälle, keskustelen sivistyneesti ja huomioin treffikumppanini kohteliaasti. En yritä hurmata että toinen kuvittelisi löytäneensä elämänkumppaninsa. Olen ihan ok ja huolehdin että nainen huomioidaan aina ensin.
Noilla eväillä sitä pääsee pukille melkein joka treffeillä! Se on vähän mentaliteetilla että miks ei? Joidenkin kanssa otetaan uusinnat, joskus vain vaihdetaan parit kohteliaat viestit. Loput sitten sellaisia että olen itse päättänyt jättää pirkon väliin. Perus käytöstavat ja hygienia tms. tai selkeästi ei ole kaikki muumit laaksossa.
Kasi
Pirkon kuin pirkon pillu on kuitenkin edes kerran kelvannut? Oletpa Kasi & kuusitoista mahtava löytö...
Anna olla, sellaista sattuu. Paska juttuhan tuo oli, mutta tuskinpa teistä olisi paria tullut muutenkaan, joten eteenpäin vain.