peppureiän nuoleminen
Mieheni haluaa aina sängyssä kielellä nuolla mun peppureikää, onko tämä normaalia?
Kommentit (14)
Nuolemisessa on mennut rajani.. Mitään en anna si ne työntää
No toiset miehet tykkää, toiset ei. Ihan kun jotkut naiset tykkää nuolla sitä ja toiset ei.
Haaveilen samasta, mutta vaimoni ei anna nuolla hänen peppureikää <3 T: MIes 32v Se on katsos meistä miehistä hyvin kiihottavaa. Kaunis peppu jossa nätti reikä <3
Mie tykkään nuolla naisen peppua. Kun nainen on kontillaan sängyllä perse pystyssä se on todella kiihottava näkymä minun silmälle. Tykkään ku pimppa ja perseensuu näkyy siinä. Haluisin nytki nuolla pimppaa ja persettä, mutta mielistelemään en ryhdy eli nuolen vain persettä kirjaimellisesti.
Onx tääl ketää naista joka haluaa pillunsa ja perseensä nuoltavaksi?
On ihan ok. Älä jännitä tai häpeile peppureikääsi, vaan rentoudu, tarjoa miehellesi saunapuhdas peppusi nuoltavaksi ja nauti tuntemuksista :)
n18 kirjoitti:
Mieheni haluaa aina sängyssä kielellä nuolla mun peppureikää, onko tämä normaalia?
Nautitko sinä siitä?Alkaa teill esileikki tolla?Eihän toss mitää joss kumpiki nauttii ja hygieniasta pidetää huolta.
Onko täällä niitä naisia jotka haluais persehuulensa minun huulieni imettäväksi, eli onko täällä naista joka haluais anaali-imettää minua?
Itselläkin sama fetissi kun miehelläsi, on normaalia ja se on ihan turvallista kunhan huolehtii hygieniasta. Tää on itseasiassa yleisempää kun luulisi.
On.