Muistatteko vielä mokkapalat? :D
Kaikkihan noita teki mutta nykyään taitaa sentään olla vähän harvinaisempaa. :)
Kommentit (37)
Kyllähän noita on tarjolla vaikka joka ikisissä koulun myyjäisissä edelleen...
Ihan mukava talvinen kotikahvileipä. Yllättävän helppo tehdä erikoisruokavaliohinkin sopivana.
Mä leivon vielä joskus pullaakin. Ei sai sitäkään kukaan enää tee.
Tein muutama viikko sitten. Lapset tykkäävät ja pyytävät niitä usein.
Mokkapalat kannabiksella höystettynä maistuis
Joka ainoissa turnauksissa missä on käyty, on kahviossa mokkapaloja ja porkkanaleivoksia. Hyviähän ne on, pitäis itsekin tehdä pitkästä aikaa.
Kyllä minä vaan olet tehnyt ja hyvin on maistunut :P
Ainakin kaikissa lasten jalkapallotapahtumissa on mokkapaloja myytävänä.
Just tehtiin lapsen synttäreille tuulomantorttua, joka on mokkapalojen vaaleapohjainen versio.
Mun teki näitä mieli tässä joku aika sitten. Ei ollut aineita ja sitten koko juttu unohtu. Koskakohan olen viimeksi syönyt mokkapaloja, en edes muista.
Musta on paras jos se kuorrutus maistuu oikeasti kahvilta (jotkuthan ei laita kahvia siihen lainkaan...)
Oletteko te kuulleet että mokkapaloja kutsutaan poikavauvaksi? Mua ärsyttää tuo hirvästi ja tiedän monia jotka tuota nimeä käyttää...
377 kirjoitti:
Tein muutama viikko sitten. Lapset tykkäävät ja pyytävät niitä usein.
Oletko pullantuoksuinen mamma:)
Mokkapalat elää ja voi kuule vahvasti. Älä ala haukkua niitä menneen ajan trendituotteeksi! Johan jokin jäätelökin nimettiin sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mokkapalat kannabiksella höystettynä maistuis
Todellakin maistuisi.
En ole koskaan tehnyt mokkapaloja, ikää on 40+.
Mitä ihmeettä? :D Me leivotaan miehen kans aina välillä mokkapaloja, just tänään söin aamukahvin kans yhden. Milloin niistä on harvinaisia tullut?
Lapset tykkää mokkapaloista. Ja lasten kaverit kans.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tehnyt mokkapaloja, ikää on 40+.
Sinulla ei urheilujoukkeessa pelaavaa lasta?
Mulle maistuis!