Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hiusten vaalentaminen merkki ikäkriisistä?

Vierailija
21.08.2016 |

Olen kohta 30v nainen ja mulla on ollut jo vuosia tumma pitkähkö tukka. Välillä musta, välillä tummanruskea, välillä suklaanruskea.. kuitenkin tumma. Nyt olen miettinyt että sopiikohan mulle oikeasti tää tumma tukka sittenkään. Välillä tuntuu, että "on pakko" meikata vahvasti sen takia ku on tumma tukka, muuten näyttäisi aneemiselta ja kalpealta. Vaikka kalpeaihoinen en edes ole. Jotenkin tuntuu että olen myös tosi julman ja "kovan" näköinen tällä tumma tukka + tumma meikki yhdistelmällä, ja mieheni on sanonut monesti että näytän kyllä paremmalta luonnollisemmalla meikillä. Olisiko vaaleampi tukka vastaus tähän kaikkeen, ei tarvisisi meikata niin tummasti ja se toisi vähän valoa tähän naamaan? Vai onko mulla oikeesti vaan joku ikäkriisi :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaalentaminen välttämättä, mutta tuo asian vatvominen varmasti.

Vierailija
2/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaalentaminen välttämättä, mutta tuo asian vatvominen varmasti.

No varmasti näinkin. :D Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla oli myös yli 40v tumma tukka ja aitten kyllästyin jatkuvaan värjäämiseen kun haarmaat näkyivät niin selvästi jo parin viikon päästä värjäyksestä. Vaihdoin siis vaaleaan ja se antaa kyllä paljon anteeksi eikä harmaan näy läheskään niin selvästi. Toki edelleen värjään noin 5-6viikon välein, mutta harmaat ei ole niin silmiinpistävät vaaleassa. Eli minulla ainakin oli ns. ikäkriisi. Nyt olen ollut 3v vaaleana, enkä enää tummaan palaa.

Vierailija
4/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiusten vaalentaminen on merkki ikäkriisistä, mulla on ollut sellainen jo 15-vuotiaasta saakka 😃

Vierailija
5/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla se vaalentaminen liittyy harmaantumiseen, alkaa olla jo niin keltasenharmaa pää muuten, ni platinablondi on parempi.

Vierailija
6/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mulla muutenkin omat värit haalenneet (tummat silmät ja kulmat), joten ei enää niin suurta kontrastia.

5

Vierailija
7/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hiusten vaalentaminen on merkki ikäkriisistä, mulla on ollut sellainen jo 15-vuotiaasta saakka 😃

Mä nyt mietin vaan että mitä tää on kun yhtäkkiä on tullu vaan fiilis et onko tää tumma tukka ja meikki oikeesti mun juttu.. kaippa se liittyy myös jotenkin siihen että naama ei ole samanlainen kun teininä, lapsenpyöreys lähtenyt ja jotenki siihen yhdistettynä tää tummuus on alkanut masentaa.. olen kyllästynyt näyttämään julmalta naiselta :D Ap

Vierailija
8/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin marssii kampaajalle! Tai sitten alkaa hissukseen muuttua vaaleammaksi värjäämällä hiuksia hieman vaaleammilla ruskeilla/keskiruskeilla sävyillä lähempänä omaa luonnollista sävyä. Itselläni on tällainen projekti menossa - kohti luonnollisempaa mutta harmaat peittäen.

Vierailija
9/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap:n luonnollinen hiusväri mahtaisi olla? Itse olen havainnut, että viihdyn ja näytän nykyään parhaimmalta (lähes) omassa hiusvärissä, vaikka nuorempana kokeilin varmaan kaikki mahdolliset hiusvärit.

Vierailija
10/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että liittyy ikäkriisin, ehkä vaan kaipaat luonnollisuutta tai sitten vaihtelua. Minä taas olen värjännyt hiuksiani 15-vuotiaasta asti, kunnes 30-vuotiaana annoin värin kasvaa pois. Ihmettelen näin jälkikäteen, miksi värjäsin hiuksiani. Tämä luonnollinen sävy sopii minulle parhaiten ja hiukseni ovat myös todella kiiltävät ja hyväkuntoiset, jatkuva värjääminen teki niistä kuivat.

Vierailija
11/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On merkki ikäkriisistä, jos ennen vaalentamaton nainen alkaa noin nelikymppisenä vaalentaa.

Yhteistä heille kaikille silti ryppyinen naama ja hiukset joita pöyhitään korvien eteen ja otsalle ryppyjen peitoksi.

Yleensä myös ennen avoin otsa jos alkaa saada hiuksia eteensä, niin tarkoittaa että parasta ennen ep.on hyvin lähellä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme