Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette, jos joku juttelee teille whatsapissa jotain turhaa, jonka kanssa ette halua jutella?

Vierailija
21.08.2016 |

Mä en halua yleensä käyttää whatsappia mitä kuuluu -jutteluun, mutta tarvitsen sitä kuitenkin muuhun. Miten teillä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopetan sen keskustelun. Mikä ihmeen kysymys tää nyt taas on???

Vierailija
2/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan sitten kun minulle sopii vastata, ja silloinkin lyhyesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on ärsyttäväö jos asian voi ilmaista muutamalla lauseella mutta tuleekin 2.50 minuutin äänite..

Vierailija
4/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain turhaa, jonka kanssa ette halua jutella.... ap, joka/jonka/jota viittaa aina välittömästi sitä edeltävään määreeseen, tässä tapauksessa turhaksi koettuun puheenaiheeseen. Puheenaiheen kanssa ei jutella, ihmisen kanssa jutellaan.

Jos et halua jatkaa keskustelua, voit viestiä, että et ehdi jutella nyt enempää. Tai jätät vaan vastaamatta ja poistut Whatsapista. Mutta muista, että siinä näkee, koska olet linjoilla, joten sinun todellakin pitää häipyä sovelluksesta, ettet vaikuta tylyltä.

Vierailija
5/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä otsikon oikea muotoilu siis olisi?

Vierailija
6/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet? 12?

Jos et halua jaaritella, niin olet jaarittelematta ja se keskustelu loppuu siihen. Ei voi olla niin vaikeaa.

Vierailija
7/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin etten ehdi nyt jutella, fiksumpaa kuin vain häipyä, sen voi kokea tylyksi

Vierailija
8/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö älä lue niiden jaarittelijoiden juttuja tai jätä vastaamatta. Tai sit vaan kommentoit jaa. 

Vierailija
9/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat hetken ja sit "pitää lähteä saunaan tai tuli vieraita".

10/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp äänitteet vastaa  melkein sitä kuin pitäisi roikkua puhelimessa vaikkei ehdi.

Vierailija
11/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänitteet?! Lähettääkö joku oikeasti? Miksei soita jos tahtoo ääneen jutella?

Vierailija
12/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan jätän vastaamatta. En mä aina edes ehdi nakutella viestejä. Saa toinen sen verran ymmärtää elämän asioista.

13/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule mulla on pari serkkua jotka laittaa aina äänitteitä melkeen. Pienimuotoinen asia paisuu 2.50 minuuttiin..

14/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy aika tollo olla jos ihmettelee että joku ei vastaa viestiin. Mikseivät soita jos on asiaa? Kerran mua pyydettiin baariin ja sanoin etten ehdi käyn toisella kaverilla ja tämän jälkeen whatsappiin oli tullu monta" ehditkö sen jälkeen" miksi et vastaa?? vaikka siis sanoin, että mulla on menoa.

Vierailija
15/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mun whatsappissa on hyvät hymiöt. Jos en ehdi kirjotella, laitan vaan hymiön tai ihan lyhyen kommentin. Aika yksinkertasta.

Vierailija
16/17 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me lähetetään lapsen kanssa isälle hyvänyön toivotus ääniviestinä jos se on työreissussa ja tiedän että ei voi puheluun vastata sillä hetkellä kun lapsi on menossa nukkumaan. Kavereille ei kyllä tulia mieleenkään viestitellä ääniviestillä.

Vierailija
17/17 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en pidä wapin ryhmäkeskustelusta koska jos et ole hetkeen kattonut kännykkää niin yhtäkkiä tyyliin 40 viestiä tullut ja tuntuu että olis jotenki velvollisuus vastata niihin myöhemmin. Miten te teette vastaatteko "turhiin viesteihin" aina myöhemmin? Menee tosi kauan aikaa jos kaikki on tyyliin ääniviestejä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi