Mies on niin onnellinen kun erosimme, että hehkuttaa somessa pari kertaa päivässä kaikkea mahdollista.
Itse olen vielä aika sekaisin pitkän suhteen päättymisestä eikä tulisi mieleenkään julistaa onneani. Ex-tyttöystäväänsä kiusasi vuosia eron jälkeen. Saas nähdä pääsenkö helpommalla.
Kommentit (15)
Exä lähetteli messengeriin viestejä, että älä kiusaa enää ym. Mies oli muka ihmeissään, että mitäköhän se vouhottaa. Nyt olen tajunnut, että jotenkin varmasti yhä onnistui tekemään kiusaa tälle.
Poistat sen kavereista, blokkaat puhelut ja viestit. Ei voi kiusata sinua.
En halua. Pyrkimys on pysyä ystävinä. Ap
Tajuatko että kiusaaminen on jo alkanut.
Ehkä mä vain kuvittelen sen kiusanteoksi. Ehkä hän on oikeasti onnellinen kun erottiin.
Ap
Poistat hänet. Tietenkin.
Miksi annat miehelle tilaisuuden mielesi pahoittamiseen päivittäin?
JSSAP myös henkisesti.
Itsehän sä annat ittees kiduttaa, kun lueskelet noita sen kiusausjuttuja. Mene ohi asiasta ja jatka matkaasi, niin loppuu kiusanteko. Melkoinen ääliö tuo sun ex.
Mutta jos hän ei tarkoituksella pahoita, vaan on oikeasti onnellinen?
Ap
Tai sitten hän rakastaa Sinua, eikä halua pilata elämääsi omilla hömpötyksillään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vielä aika sekaisin pitkän suhteen päättymisestä eikä tulisi mieleenkään julistaa onneani. Ex-tyttöystäväänsä kiusasi vuosia eron jälkeen. Saas nähdä pääsenkö helpommalla.
Ja sinä itse kuvittelet, ettei tarkoituksellisesti kiusaisi sinua samalla tavalla?
Kun tilanne saa sinut surulliseksi toistuvasti niin tietenkin toimit asiassa. Jos on kyse FB:stä niin voit säätää asetukset niin ettei miehesi päivityksiä yleensä näy sinun etusivullasi vaan että joudut erikseen käymään niitä katsomassa. Näin sinä itse päätät milloin niille altistut ja voit lomailla ilman mielesi pahoittamista muun aikaa. Kun erosta alkaa olla kulunut tarpeeksi aikaa voit palauttaa entiset asetukset ja päästää miehen takaisin etusivullesi. Mies itse ei tiedä mitään näistä muutoksistasi ellet niistä kerro.
Hallitse itse omaa elämääsi myös somen osalta. Muuten some hallitsee sinun elämääsi. Tuon aloitusviestisi perusteella kehottaisin unohtamaan ajatukset pitää mies ystävänä vaan pikemminkin ota häneen reilusti etäisyyttä ja katkaise some - yhteydet. Ihan tasan tarkkaan kiusanteosta on tuossa kysymys ja näytät sen itsekin tietävän. Älä asetu uhriksi kun se ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä vaan pilaa sinulta ne hyvätkin muistot suhteestanne. Niks naks yhteydet poikki jotta sinulle ei käy kuten miehen edellisenne ex tyttöystävälle.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos hän ei tarkoituksella pahoita, vaan on oikeasti onnellinen?
Ap
Jos suhteenne oli onneton (kuten erosta voisi päätellä), niin eron luulisi olevan helpotus molemmille. Älä seuraa miehen viestittelyä. Kirjoitit, että on tarkoitus pysyä ystävinä. Kulkekaa nyt kuitenkin tämä erotie loppuun, anna pölyn laskeutua ja jatka elämääsi exästä piittaamatta. Jonakin päivänä sitten ehkä ystävystytte, mutta uudelta, ette vanhan suhteenne pohjalta. Joistakin entisistä rakastavaisista on ystäviksi, mutta ei suinkaan kaikista.
Tein tilin että voin vastata tähän ketjuun. Mikä mua vaivaa?
Anna olla. Kyllä kaikki näkee miten läpinäkyvä ja säälittävä hän on.