Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi 2-vuotias ja äiti muuttamassa ulkomaille.

Vierailija
02.07.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoisitte ihmiselle, joka on tavallaan hylkäämässä lapsensa juuri tapaamansa miehen vuoksi?

Tuttuni on tekemässä tuota ratkaisua ja olen aivan ällistynyt siitä, että hän voi käytännössä katsoen hylätä 2-vuotiaan lapsensa. Asia ei ole minun ratkaistavissani, mutta...

Vierailija
2/7 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samanikäisen lapsen äitinä en ikinä voisi kuvitella lähteväni kenenkään miehen perään ulkomaille tai Suomessakaan minnekään, ilman että lapseni tulisi mukaan. Ja toisaalta tällöinkin miettisin myös lapsen ja isän mahdollista suhdetta.

Mielestäni kyseinen äiti on täysin vastuuton ja tunteeton. Noinkin pieni lapsi unohtaa vielä helposti ja kuinkas sitten, jos suhde ei toimikaan ja äiti vaikka muuttaakin takaisin Suomeen ja haluaa kenties lapsensa takaisin...Melkoista lapsella leikkimistä. Ei varmasti kovin tasapainoinen lapsi sellaisesta kasva. Toivottavasti isä on sen verran vastuuntuntoinen, ettei anna äidin pompotella lasta paikasta toiseen vaan vaatii sitten vaikka lapsensa itselleen.

Tällaiselle äidille sanoisin, että miettii vielä muutaman kerran uudestaan tekemäänsä ratkaisua ja sitä, onko suhde varmasti lapsen hylkäämisen arvoinen..

Vierailija
4/7 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi jättää oman lapsensa jonkun miehen takia..?? Muutenkin on vaikeaa olla erossa noin pienestä. Taitaa tulla lapselle aika hylätty olo, oli se sitten sen isän luona tai muualla. Ei millään pahalla mutta aika järkyttävä äiti!

Vierailija
5/7 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkopassa kohdallaan.

Vierailija
6/7 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene hissi ullakolle asti tollasella tyypillä!

Vierailija
7/7 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkomaillemuutto tarkoiteta itsestään selvästi lapsen hylkäämistä.