Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitäisikö mielestäsi naisen jatkaa meikkaamista pitkässä parisuhteessa

Vierailija
20.08.2016 |

Miehen iloksi,vaikka ei liikkuisi kotoaan mihinkään?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huolehdin henkisestä hyvinvoinnistani syömällä suklaata ja juomalla olutta ja viiniä.

Ja sitten aiheeseen: on typerää olettaa, että nainen meikkaisi nimenomaan miehen saadakseen (tähänhän viittaa tuo olettamus, että pitkässä parisuhteessa ei välttämättä tarvitsisi, kun kumppani kerran on jo saatu). Tai vaikka meikkaisikin, niin silti nainen meikkaa siksi, koska haluaa, oli siihen sitten mitä tahansa syitä. Saa myös lopettaa meikkaamisen siksi, koska haluaa.

Eli ei pidä, ei ole mitään velvollisuutta muokata itseään ketään varten. Toki kellään ei myöskään ole mitään velvollisuutta pitää toisesta. Jos meikkaamisen lopettaminen vituttaa, niin se on ihan sallittua, kertoo toki ihmisen pinnallisuudesta kuitenkin.

Vierailija
22/34 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni naisen ei tarvitse missään tilanteessa meikata yhtään enempää kuin miehenkään. Eikä ulkonäkö liity millään tavalla parisuhteeseen, sillä pitempiaikaiset suhteet perustuvat aivan muuhun kuin ulkonäköön. Se nimittäin väistämättä rapistuu vuosien mittaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin nuorempana, mutta pikku hiljaa aloin saamaan allergiaoireita meikeistä. Silmät varsinkin kärsi, näytti, että minulla on jatkuva silmätulehdus. Mies ihmetteli, että miksi jatkan, kun siitä ei tule kuin punoitusta ja kutinaa.

Vierailija
24/34 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetusti naiset meikkaavat vain itseään varten.

Vierailija
25/34 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan kevyesti aina. Vaikka olisin päivän yksin kotona. Meikkaan aivan itseäni varten, en miestä enkä ketään muutakaan. Mitään sotamaalausta en harrasta, mutta kevyt meikkivoide, puuteri ja ripsari on joka päivä käytössä. Juhliin mennessä enemmän meikkiä. Sairaana ollessani en meikkaa, jos pysyn kotona.

Vierailija
26/34 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on kohteliasta olla siisti, puhdas ja huoliteltu, kun paikalla on kaksi ihmistä.

Peseytyä, harjata hiukset, pestä hampaat, liikkua säännöllisesti jne.

Meikkaaminen on makuasia eli kaikkien ei tarvitse meikata. Monet ovat kauniita muutenkin.

Miehen pitää pysyä hoikkana, käydä vähintään kerran päivässä suihkussa, ajaa parta ja tuoksua puhtaalta. 

Vierailija
27/34 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan lähes joka päivä, vaikka olisinkin vain kotona. Oli mies kotona tai ei. Olen kolmikuisen vauvan kanssa kotona, tänä aikana ehkä kymmenen päivää jolloin en ole meikannut. Mulla on parempi olo näin

Vierailija
28/34 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta ja en minä mieheni iloksi meikkaa, vaan omaksi ilokseni. Viikonlopun aikana emme ole käyneet kotipihaa kauempana, mutta eilen meikkasin ja tänään en. Eilen laitoin ihan sen normaalin meikin, eli siistit kulmat, hieman rajausväriä, ripset taivutin ja laitoin ripsaria, siinä se. Meni aikaa peräti 3 minuuttia ja ilmeeni kirkastui heti. Mieheni ei sitä varmaan huomannut, joten meikkaamiseni on hänelle se ja sama. Pukeudun myös aina ihan kivasti, ei minulla edes ole mitään rumia rönttävaatteita koska en niissä viihdy.

Vierailija
29/34 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan juhliin, en koskaan muutoin. Jos mies haluaa meikkaavan naisen, niin pitää etsiä joku toinen.

Vierailija
30/34 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla kattoo mitä täällä puhutaan, kun oli niin hämmentävä kysymys 😄 kai jokainen saa meikata tai olla meikkaamatta sivilisäädystä tai parisuhteen kestosta riippumatta.

Ei tulis mieleenkään kysyä, että pitääkö miehen käydä salilla koko ajan, että pysyy lihakset sellaisena kuin oli suhteen alussa 😂

Vierailija
31/34 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen iloksi? Meikatun naisen suudelmat maistuu paskalta puhumattakaan siitä että oma naamakin sotkeentuu!

Vierailija
32/34 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalit naamassa tulee jotenkin epäaito olo. Kelpaan itselleni tällaisena aivan hyvin, stylisteille osoitan ovea:)

Vierailija
33/34 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa kotipäivinä, olin sitten sinkku, tai minkä pituisessa parisuhteessa hyvänsä.

Vierailija
34/34 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetusti naiset meikkaavat vain itseään varten.

Ei vain itseään varten tietenkään. Tottakai se on muillekin mutta ainakin itselläni tulee naisellisempi olo kun laittautuu. Ei tarvitse ampua yli mutta peittää kraatereita ja nostaa vaaleat kulmakarvat esiin niin koko perusilme muuttuu!

Mä en käsitä miksi meikkaaminen käsitetään niin että nainen muuttuu huoraksi. Kai sitä voi vähemmänki laittaa? Sitähän se taito on että tietää mikä sopii itsellensä.

Minusta ap.n mies on töykeä. Ehkä jopa mustasukkainen naisestaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme