Kuvaile äitisi pukeutumistyyliä
Millä tavalla äitisi pukeutuu? Kuvaile hänen tyypillistä asuaan. Käytätkö itse samantyyppisiä vaatteita?
Kommentit (22)
Ihan ok tyyli pukeutua, vaikka en itse ihan samanlaisia asuja käytäkään. Hänellä voi olla vaikka farkut, kauluspaita ja avokkaat tai neulemekko, sukkahousut ja matalahkot korkokengät.
Huonompiakin asuja löytyy, eikä värimakumme mene ollenkaan yksiin. Käytän itse aika hillittyjä värejä, mutta äidillä voi olla päällä melkein mitä väriä tahansa keltaisesta ja oranssista (omat inhokkini) lähtien.
Ikää hänellä on vähän yli 60.
Todella konservatiivinen. Pitkiä farkkuhameita ja ylimpään nappiin napitettuja paitapuseroita. En pukeudu samalla tavalla.
Farkut ja tunika on aika yleinen yhdistelmä äidillä. Värimaailma aika lailla musta, valkoinen, violetti, punainen ja harmaa. Ei mikään mummutyyli, eikä muutenkaan uskoisi kuuskymppiseksi.
Äidillä on nuorekas tyyli. Farkkuja, huppareita, ryhdikkäitä jakkuja ja takkeja. Välillä vähän teinimäinen asu. Yleensä äidillä on farkut ja joku huppari. Kenkinä tennarit. Pukeudun itse kyllä vähän samalla tavalla! Äiti 46, minä 23.
casual chic. tyypillinen asu farkut, löysä valkoinen kauluspaita, paljon rannekoruja tai sormuksia, ehkä pitkä musta neuletakki ja jalassa balleriinat/lenkkarit/nilkkasaappaat säästä riippuen. joskus pukeudun samalla tavoin, joskus en. mulla tyyli vaihtelevampaa enkä niin pysyttele yhdessä kategoriassa
Kulttuuritantta. Vaatteet NoaNoaa, Gudrun Sjödeniä, Nansoa ja Marimekkoa. Kengät El Naturalistan tai viime aikoina on jostain syystä ostanut kahdet Vansit.
Vierailija kirjoitti:
Kulttuuritantta. Vaatteet NoaNoaa, Gudrun Sjödeniä, Nansoa ja Marimekkoa. Kengät El Naturalistan tai viime aikoina on jostain syystä ostanut kahdet Vansit.
Unohtui. En siis millään tavalla pukeudu itse samalla tavalla.
Mustaa, mustaa, mustaa.. kaikki mustaa tai joku hirveä kuviovärikäs tunika :D ei oo oikein tyylitajua.. jotkut takit ja kengät ihan ok. Ja en pukeudu samalla tavalla :)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta, oon suunnitellut että mustakin tulee isona kulttuuritantta! :D
Liehuvia tunikoja ja paitoja, pitkiä hameita. Pitää sinisestä ja kukista, värisävyt siis utuisen kevyitä. On mahdollisimman paljon paljain jaloin, kengät järkevät ja matalat nyt kun ei pysty enää muita pitämään. Jos pystyisi, kengät olisivat korkeat ja kauniit korkkarit. Kauniita koruja.
Mun äitini on 80-vuotias.
Tärkeää hyvä materiaali, käyttömukavuus, käytännöllisyys ja iloiset värit.
Mustat housut tai pidempi hame. Yksivärinen paitapusero tai neule. Ainakin töissä. Vapaa-ajalla saattaa laittaa farkut. En pukeudu samalla tavalla.
Pienikokoinen ikimuori. Pukeutuu huppareihin ja farkkuihin, ikää liki 70. En todellakaan käytä samanlaisia vaatteita, olen hameihmisiä.
Sairaalan pyjama ja vaipat. En todellakaan käytä samanlaisia vaatteita.
Töissä hänellä on useimmiten tumma kynähame, paitapusero ja jakkutakki. Kiilakorkoiset kengät.
Vapaa-ajalla farkut ja neule, mökillä usein neuleen tilalla löysähkö t-paita. ikää 53v.
En pukeudu samalla tavoin.
Kynähame, jakku ja korkkarit. Äiti 60v.
Pidän samasta tyylistä ja käytän itsekin.
Farkut ja neule on yleisin yhdistelmä. Materiaalit on hänelle tärkeitä, ei pukeudu tekokuituihin. Käyttää ruskeita, tummansinisiä, harmaita vaatteita. Ei mitään kovin erikoista omaa tyyliä, vaan sellainen että kulkee mukavissa vaatteissa jotka sopivat melkein 70-vuotiaalle naiselle.
Itse käytän kanssa paljon farkkuja mutta mutten taidan olla tyyliltäni modernimpi kuin mammani.
Mummounivormu. Polyesteriä.