Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile äitisi pukeutumistyyliä

Vierailija
20.08.2016 |

Millä tavalla äitisi pukeutuu? Kuvaile hänen tyypillistä asuaan. Käytätkö itse samantyyppisiä vaatteita?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummounivormu. Polyesteriä.

Vierailija
2/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa vaipoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok tyyli pukeutua, vaikka en itse ihan samanlaisia asuja käytäkään. Hänellä voi olla vaikka farkut, kauluspaita ja avokkaat tai neulemekko, sukkahousut ja matalahkot korkokengät.

Huonompiakin asuja löytyy, eikä värimakumme mene ollenkaan yksiin. Käytän itse aika hillittyjä värejä, mutta äidillä voi olla päällä melkein mitä väriä tahansa keltaisesta ja oranssista (omat inhokkini) lähtien.

Ikää hänellä on vähän yli 60.

Vierailija
4/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella konservatiivinen. Pitkiä farkkuhameita ja ylimpään nappiin napitettuja paitapuseroita. En pukeudu samalla tavalla.

Vierailija
5/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta. Käytän itsekin paljon.

Vierailija
6/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja tunika on aika yleinen yhdistelmä äidillä. Värimaailma aika lailla musta, valkoinen, violetti, punainen ja harmaa. Ei mikään mummutyyli, eikä muutenkaan uskoisi kuuskymppiseksi.

Vierailija
7/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä on nuorekas tyyli. Farkkuja, huppareita, ryhdikkäitä jakkuja ja takkeja. Välillä vähän teinimäinen asu. Yleensä äidillä on farkut ja joku huppari. Kenkinä tennarit. Pukeudun itse kyllä vähän samalla tavalla! Äiti 46, minä 23.

Vierailija
8/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

casual chic. tyypillinen asu farkut, löysä valkoinen kauluspaita, paljon rannekoruja tai sormuksia, ehkä pitkä musta neuletakki ja jalassa balleriinat/lenkkarit/nilkkasaappaat säästä riippuen. joskus pukeudun samalla tavoin, joskus en. mulla tyyli vaihtelevampaa enkä niin pysyttele yhdessä kategoriassa

Vierailija
9/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuritantta. Vaatteet NoaNoaa, Gudrun Sjödeniä, Nansoa ja Marimekkoa. Kengät El Naturalistan tai viime aikoina on jostain syystä ostanut kahdet Vansit.

Vierailija
10/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuuritantta. Vaatteet NoaNoaa, Gudrun Sjödeniä, Nansoa ja Marimekkoa. Kengät El Naturalistan tai viime aikoina on jostain syystä ostanut kahdet Vansit.

Unohtui. En siis millään tavalla pukeudu itse samalla tavalla.

Vierailija
11/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa, mustaa, mustaa.. kaikki mustaa tai joku hirveä kuviovärikäs tunika :D ei oo oikein tyylitajua.. jotkut takit ja kengät ihan ok. Ja en pukeudu samalla tavalla :)

Vierailija
12/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta, oon suunnitellut että mustakin tulee isona kulttuuritantta! :D

Vierailija
13/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liehuvia tunikoja ja paitoja, pitkiä hameita. Pitää sinisestä ja kukista, värisävyt siis utuisen kevyitä. On mahdollisimman paljon paljain jaloin, kengät järkevät ja matalat nyt kun ei pysty enää muita pitämään. Jos pystyisi, kengät olisivat korkeat ja kauniit korkkarit. Kauniita koruja.

Mun äitini on 80-vuotias.

Vierailija
14/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää hyvä materiaali, käyttömukavuus, käytännöllisyys ja iloiset värit.

Vierailija
15/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat housut tai pidempi hame. Yksivärinen paitapusero tai neule. Ainakin töissä. Vapaa-ajalla saattaa laittaa farkut. En pukeudu samalla tavalla.

Vierailija
16/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoinen ikimuori. Pukeutuu huppareihin ja farkkuihin, ikää liki 70. En todellakaan käytä samanlaisia vaatteita, olen hameihmisiä.

Vierailija
17/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan pyjama ja vaipat. En todellakaan käytä samanlaisia vaatteita.

Vierailija
18/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä hänellä on useimmiten tumma kynähame, paitapusero ja jakkutakki. Kiilakorkoiset kengät.

Vapaa-ajalla farkut ja neule, mökillä usein  neuleen tilalla löysähkö t-paita. ikää 53v.

En pukeudu samalla tavoin.

Vierailija
19/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynähame, jakku ja korkkarit. Äiti 60v.

Pidän samasta tyylistä ja käytän itsekin.

Vierailija
20/22 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja neule on yleisin yhdistelmä. Materiaalit on hänelle tärkeitä, ei pukeudu tekokuituihin. Käyttää ruskeita, tummansinisiä, harmaita vaatteita. Ei mitään kovin erikoista omaa tyyliä, vaan sellainen että kulkee mukavissa vaatteissa jotka sopivat melkein 70-vuotiaalle naiselle.

Itse käytän kanssa paljon farkkuja mutta mutten taidan olla tyyliltäni modernimpi kuin mammani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän