Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan teillä on kestänyt toipuminen nielurisaleikkaunsesta?

Vierailija
20.08.2016 |

Siis aikuisiällä tehdystä leikkauksesta. Kauan kivut kestivät, mikä oli pahin vaihe? Kuin pitkää tarvitsitte särkylääkettä ja riittikö kahden viikon sairasloma? Kiitos vastaajille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä saikku kaksi viikkoa, paitsi jos ammattina on syöminen.

Vierailija
2/5 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkä saikku kaksi viikkoa, paitsi jos ammattina on syöminen.

No mulla kurkku kyllä oli todella kipeä yli kaksi viikkoa. Puhuminenkin oli raakkumista, joten en olisi pystynyt hoitamaan työtäni, joka on puhetyö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kesti lähes päivälleen kaksi viikkoa. Ensimmäinen viikko oli pahin, eikä mehujäätä kummempaa voinut kuvitellakkaan syövänsä. Viikon jälkeen nielu oli edelleen herkkä, mutta keitot ja salaatit menivät alas.

Vierailija
4/5 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin edessä nyt syksyllä. Mitä olen muuten kokemuksia kysellyt niin normileikkauksessa viikon saikku riittää. Jos taas on todella jättimäiset risat ja haavat ulottuu kauas nieluun, on kaks viikkoa tarpeen ja särkylääkkeet peräpuikkona kun nielusta ei kertakaikkiaan siedä laittaa mitään alas.

Vierailija
5/5 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin edessä nyt syksyllä. Mitä olen muuten kokemuksia kysellyt niin normileikkauksessa viikon saikku riittää. Jos taas on todella jättimäiset risat ja haavat ulottuu kauas nieluun, on kaks viikkoa tarpeen ja särkylääkkeet peräpuikkona kun nielusta ei kertakaikkiaan siedä laittaa mitään alas.

Kaksi viikkoa on sairasloma aikuisella, se on käypä hoito-suosituksessa ja eri sairaaloiden infoissa kerrottu. Toipuminen kestää aikuisella pidempään kuin lapsilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme