Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko hienhaju pinttyä kainaloon?

Vierailija
20.08.2016 |

Jos on joka viikko muutaman päivän putkeen vain kotioloissa eikä käy silloin suihkussa, niin voiko hiki pinttyä kainaloon ja muualle niin, että sit lopulta kun käy suihkussa, hiki ja haju ei kunnolla peseydykään pois, vaikka kuinka kuuraa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexonan sportpalasaippua auttoi minulla.

Vierailija
22/26 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi haisee aina hieltä. Joskus jos peseytyy ja sattuu laittamaan deodoranttia niin silti haisee ihan heti koska haju on pinttynyt vaatteisii eikä siinä enää dödöt auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on joka viikko muutaman päivän putkeen vain kotioloissa eikä käy silloin suihkussa, niin voiko hiki pinttyä kainaloon ja muualle niin, että sit lopulta kun käy suihkussa, hiki ja haju ei kunnolla peseydykään pois, vaikka kuinka kuuraa?

.

Kyllä itsekin huomannut saman asian..  Erityisesti joku ns. stressihiki pinttyy eikä lähde suihkussa saippualla ja sutillakaan pois kunnolla.  

Saunassa kun löylyttelee ja välillä pesee ja taas löylyttelee ja pesee, saattaa olla pois hetken aikaa.  Saunan jälkeen kun laittaa antiperspiranttia, niin sitten pysyy jokusen päivän.

Ainoa hyvä puoli tuossa asiassa on, ettei sitä enää muutaman päivän jälkeen itse niin häiritsevänä haista. Ihmisten ilmoilla ehkä ihmettelee, kun on kovasti paljon tilaa ympärillä.

.

Vierailija
24/26 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen urheillessa hiottuja vaatteita niin et sekoitan desin etikkaa lämpimään veteen ja annan vaatteiden liota siinä tunnin. Sitten normipesu.

Haju lähtee.

Vierailija
25/26 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pesee palasaippualla ja hieroo kainaloita pesulapulla, ei haise.  Merinovillainen t-paita on myös ihme, huomasin kun ostin tarjouksesta, että voi käyttää kaksi päivää ei löyhkää hieltä.

Vierailija
26/26 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikka! Poistaa hienhajun sekä vaatteista että iholta. Mullakin on joskus hiki oikeasti pinttynyt kainaloihin jos on vaikka maannut viikon korkeassa kuumeessa eikä ole jaksanut raahautua sängyn pohjalta peseytymään. Sitten vihdoin suihkuun päästessä iho ei ole puhdistunut normipesulla.

Eli miksaa etikkaa veden kanssa ja peset sillä kainalot. Sen jälkeen huuhtelet vedellä ja mahdollisesti kevyellä saippualla. Raikasta tulee!

Ei kylläkään kannata ensin sheivata, koska etikka kirvelee vastasheivatulla iholla.