Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ulkonäköpiirteestä olet kateellinen muille?

Vierailija
20.08.2016 |

Itse kadehdin muiden kauniita neniä. Omani on kamala, iso ja leveä ja se odotteleekin pääsevänsä veitsen alle.
Olen kateellinen myös ruskettuvasta ihosta, itse en rusketu tippaakaan.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisistä, suorista ja valkoisista hampaista, reisivaosta, erottuvasta vyötäröstä, hyvästä ihosta, suorista hiuksista ja luonnostaan tummista ripsistä ja kulmakarvoista.

Vierailija
42/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mistään. Itselläni hyvä kroppa, kaunis sileä iho, mantelin muotoiset ruskeat silmät, paksut hiukset ja symmetriset kasvot. Kerään huomiota missä tahansa liikun..

Sen olen huomannut, että heti oletetaan kauniin naisen olevan ylpeä. Moni on sanonut että hitsi sä oletkin tosi mukava.

Itse olen kaunis vaaleaverikkö, iloinen ja sosiaalinen luonne. Minua pidettiin nuorena ylpeänä, tyhmänä ja pinnallisena, jos eivät siis tunteneet. Olin luokan priimus, vaikkakaan en edes hikipinko ollut, kaikki vain tarttui heti päähän ja luin muutenkin todella paljon. Omat kokemukset vaikuttaneet osittain  siihen, etten luokittele ihmisiä ulkonäön mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mistään. Itselläni hyvä kroppa, kaunis sileä iho, mantelin muotoiset ruskeat silmät, paksut hiukset ja symmetriset kasvot. Kerään huomiota missä tahansa liikun..

Sen olen huomannut, että heti oletetaan kauniin naisen olevan ylpeä. Moni on sanonut että hitsi sä oletkin tosi mukava.

Mutta sinähän olet ylpeä! Koet tarvetta korostaa täälläkin ihanuuttasi sen sijaan, että tyytyisit vain sanomaan, että pidät itsestäsi sellaisena kuin olet. Selvästi pelkäät, että jos et mainitse ulkoisia ominaisuuksiasi, niin muut eivät välttämättä uskoisi sinua. Eivät kaikki sinunkaan ulkomuodostasi pidä.

Mikä sinussa on rumaa ja miten siihen suhtaudut?

Vierailija
44/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen pienistä ja siroista jaloista! Minun kengänkokoni on 42-43 ja jalkani on malliltaan hyvin leveä, melkein kuin räpylä. Hyvien kenkien löytäminen on täyttä tuskaa.. Joskus löydän kooltaan sopivat mutta yleensä ne kuitenkin hiertävät ikävästi pikkuvarpaita ja puristavat jalkoja muutenkin kasaan. Mihinkään erityismallistoihin minulla ei ole varaa.

Olen siis hyvin kateellinen pienijalkaisille ihmisille! Ajatella jos voisi vaan mennä kenkäkauppaan, hyllystä löytyisi heti sopiva koko mallissa kuin mallissa ja ne sujahtaisi jalkaan tuosta vain.

Vierailija
45/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin hoikkia sääriä ja reisiä. Omat jalkani ovat paksut pölkyt. Kun laihdutan, sama ruumiinrakenne säilyy. Jalat ovat suhteessa ylävartaloon aina hirveän paksut.

Vierailija
46/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siroja jalkoja (noin koko 37 olisi ok, minulla 39, 155cm pitkä olen eli suht iso räpylä tähän mittaan...), naisellisesta lantionkaaresta ja erottuvasta vyötäröstä, kiinteistä rinnoista, eikä tarvitse olla huippu isot B/C-kuppi olisi ok...

Vierailija
47/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyypillinen suomalainen persjalka, sääret ovat ohuet, mutta lyhyet. Vartaloni olisi hyvä pitemmillä säärillä, koska vyötärö ja rinnat löytyvät.

Vierailija
48/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovaalin malliset kapeahkot kasvot ja siro nenä. 

Vierailija
49/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksummat huulet haluaisin koska ne aina ohenee vielä vanhetessaan. Muuten ei valittamista.

Vierailija
50/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jäätävät, merensiniset silmät. 

Vierailija
51/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista. Mulla ei ole piirteitä ollenkaan. Just näin kuvan miehestä jolla samanlainen naama: matalat poskipäät, liian pieni leuka, pienet tihrusilmät ja roikkuvat läskiposket.

Miksi tätä kyseistä kommenttia on alapeukutettu? Eikö saa myöntää olevansa ruma? Minulla ihan samat, mitäänsanomattomat piirteet. Minulla ei ole selkeästi erottuvaa kasvojenluustoa tai mitään muutakaan viehättävää piirrettä kasvoissani, piirteeni ovat possumaiset.

Vierailija
52/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisivakoni,peppuni ja kauniit silikonirintani tuntuvat olevan monelle mammalle punainen vaate.

Silmälasittomuutta kadehdin,onneksi laser leikkaus on olemassa.

Vierailija
53/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksusta tukasta. Pieni nenäkin olisi kiva, mutta rahalla sen saisi jos todella haluaisi. Upeaa tukkaa ei saa millään rahalla, ei vaikka olisi valmis myymään mummonsa ja sielunsa siitä autuudesta.

Vierailija
54/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, mutta ykkösenä siro kaula!

Ihan sama miten pieni olen ollut niin kaksoisleuka on aina löytynyt. Toki kun painoa vähemmän niin pienempi, mutta ei koskaan siro.

Vierailija
55/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti sanottuna: en yhtään mistään! :-)

N39

Vierailija
56/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litteä vatsa - en ole lihava mutta vatsa on pullean muotoinen. Ahkerakaan treeni ei ole auttanut.

Kapeat käsivarret - vaikka mitä tekisin, nämä eivät hoikennu. Liikunta vain paksuntaa.

Muuten olen mielestäni just hyvä :).

Vierailija
57/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin kauniita B-kupin rintoja. En haluaisi yhtään isompia. Mulla on AA.

Muuten olen ikäisekseni nätti kaikin puolin.

Vierailija
58/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mistään. Jokaisella on ne omat huonot puolensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi