Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ulkonäköpiirteestä olet kateellinen muille?

Vierailija
20.08.2016 |

Itse kadehdin muiden kauniita neniä. Omani on kamala, iso ja leveä ja se odotteleekin pääsevänsä veitsen alle.
Olen kateellinen myös ruskettuvasta ihosta, itse en rusketu tippaakaan.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuista hiuksista ja hyvin ruskettuvasta ihosta.

Itellä todella ohut ja luiru tukka. Kun kerään kaikki hiukset poninhännälle, se on suunnilleen mun peukalon paksunen soiro... Siskolla taas niin paksu tukka, että kun etutukan kerää yhteen, se on saman vahvunen kun mun kaikki hiukset yhdessä. Itse en rusketu yhtään, siis en yhtään. Vaikka makaisin viikon putkeen auringossa, olisin vain tosi kevyesti päivettynyt, näyttää etten olisi ruskettunut yhtään. Siskon taas ei tarvitse kuin tuntikin olla auringossa niin on jo todella ruskea.

Näistä olen kateellinen siskolle varsinkin :( tasan ei oo menny geenit!

Vierailija
22/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä jaloista ja suorista hampaista. Jälkimmäiselle tosin voikin tehdä jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistä suurehkoista rinnoista, litteästä kaunis muotoisesta vatsasta. Nimim löysät arpiset tissit ja maha

Vierailija
24/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeista poskipäistä ja sellasista ei roikkuvista silmäluomista :D

Vierailija
25/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään :)

Vierailija
26/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta tunnen pieniä, siroja neniä sekä hyvää ihoa kohtaan. Lisäksi ihailen muhkeita huulia, en kadehdi mutta ihailen.

Yritän päästä kaikesta kateuden tunteesta eroon ja oppia hyväksymään itseni tällaisena kuin olen.

Vierailija
27/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta ja "oi kun ois mullakin" fiiliksiä herättää kauniit, täyteläiset huulet, vaikkei omanikaan todella ohuet ole. Ja hyvä iho! Nenääni olen aina vihannut, mutta en osaa sanoa millainen nenä olisi täydellinen, en vain aina pidä omastani. Tästä syystä en kiinnitä kauniisiin neniin huomiota, tiedostan vain oman nenäni epäviehättävyyden. Ja sekin vähenee koko ajan iän myötä, nyt se alkaa olla jo aika persoonallinen, pitkähkö ja kapea, melkein ylväs :D Pirun pikkukyömy pilaa kreikkalaista vaikutelmaa. Mutta vaihtaisin sen kyllä, ellei tarvitsis veitsen alle mennä.

Vierailija
28/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoista, pyöreistä ja kiinteistä tisseistä.

Vierailija
29/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lommoposket, hyvä iho, tiimalasivartalo (Itse olen omena)

Vierailija
30/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen mielestäni ihan nätti, mutta monikin täällä lueteltu "vika" löytyy silti. Joskus olisi kiva kokea, miltä tuntuisi olla pitkä ja uljas (olen pieni ja söpö) klassinen kaunotar, mutta en kadehdi heitä. Myös isot rinnat olisi jotenkin kiinnostavaa kokea, mutta mun elämässä ne olisivat todennäköisimmin tiellä. Eniten kadehdin todella älykkäitä ihmisiä, joskus tulee ihan viiltävä tunne kun vertaan mielessäni jonkun huippufyysikon ymmärrystä omaani.

Vierailija
31/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä ihosta ja paksuista hiuksista. Muuten olen sinut itseni kanssa :) 

Vierailija
32/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille naisille olen kateellinen, jotka eivät tarvitse meikkiä. Itselläni on vaaleista vaalein, läpikuultava iho josta näkyy verisuonet läpi ja joka on lisäksi couperosainen. Näytän sairaalta ilman meikkivoidetta. 

Kadehdin myös sorjia sääriä, itse kun olen tyypillinen savolaismuija lyhyine töppöjalkoineen.

Vierailija
33/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen muille pituudesta ja jalan koosta. En ulkonäöllisistä syistä vaan käytännön syistä. Massamitoissa on Suomessa paljon helpompi löytää kohtuuhintaisia vaatteita, eikä tarvitse mennä erikoisliikkeisiin. Joudun maksamaan sopivista kengistä 150-300 € erikoisliikkeissä. Ulkomailla on petite mallistoja, mutta yritykset eivät oikein näe tällaista markkinarakoa Suomessa tarpeeksi tuottavana. Jopa pluskokoisille on omia liikkeitä; esim. Jumbossa.

Toki saan tilattua ulkomaisista verkkokaupoista, mutta usein niissä joutuu itse maksamaan palautuskulut mikäli ei sovikaan ja ah, niin ihanan Postin hinnoissa alk. 35 €. Aika kallis sovitusmaksuksi.

t. tuskastunut 150cm, 35 jalka

Vierailija
34/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohkosta hyvänmuotoisesta perseestä normaali painoisella naisella. Suorasta nenästä ja pitkistä hoikista sormista, kun itsellä on lyhyet nakit :(

Vierailija
35/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen luomettomasta ihosta. Itsellä luomia riittää varsinkin kasvoilla ja käsivarsissa. En tiedä uskallanko mennä lääkäriin kysymään voiko niitä poistaa. Niitä tulee kuitenkin kokoajan lisää.

+ Pohkeet on ärsyttävän paksut. Haluaisin sirot jalat. En vaan pysty käyttämään hameita, varsinkaan lyhyitä, kun ne paksut jalat ahdistaa liikaa.

Itselläni on sama ongelma luomien kanssa. Olen päätynyt siihen, että parin vuoden välein maksan ihotautilääkärille pari-kolmesataa euroa isoimpien ja ulkonevimpien poisleikkelystä. Toki niitä tulee aina lisää parissa vuodessa, mutta tällä tavoin pysyvät edes jotenkin aisoissa (muutenhan vanhemmiten alkaisi olla enemmän luomia kuin ihoa). Onneksi minulle ei tule kovin näkyviä arpia, tosin kestäisin mieluummin vähän näkyvätkin arvet kuin ihosta ulos puskevat tummat luomet.

Vierailija
36/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kadehdin muiden kauniita neniä. Omani on kamala, iso ja leveä ja se odotteleekin pääsevänsä veitsen alle.

Olen kateellinen myös ruskettuvasta ihosta, itse en rusketu tippaakaan.

Kauniista ja sileästä ihosta -itselläni on kasvoissa suuria ihohuokosia, juonteita, syylä yms.

Ja kauniista tuuheista kulmakarvoista, joita voi muotoilla nyppimällä. Omani ovat harvat ja värittömät.

Vierailija
37/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista. Mulla ei ole piirteitä ollenkaan. Just näin kuvan miehestä jolla samanlainen naama: matalat poskipäät, liian pieni leuka, pienet tihrusilmät ja roikkuvat läskiposket.

Vierailija
38/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuista hiuksista. Itse olen tyyliä Katri Helena.

Ja symmetrisistä silmistä. Ne on mulla taas Lauri Tähkä-mallia.

Vierailija
39/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisesta leuasta :(

Terv. Ridge Forresterin naispuolinen kaksoisolento

Vierailija
40/58 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalista leukalinjasta. Olen normaalipainoinen mutta silti omaan suuren kaksoisleuan. Toisaalta laihempana se ei ollut näin huomattava, joten laihduttaminen taitaisi olla ratkaisu. Muuten olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni, tosin ihoni voisi olla parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi