Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Asensin gps-huijauksen puhelimeen, ja kerÀilin sen avulla Pokemoneja

Vierailija
20.08.2016 |

Santa Monicasta (paljon lureja 😋). Nyt tuli kuitenkin bannit peliin, mitenköhĂ€n niistĂ€ pÀÀsee eroon?

Just kun aloin innostua pelistÀ!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀs huijasit. Oma moka :)

Vierailija
2/7 |
20.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NikÀ idea tuossa on? Mun mielestÀ pelin suola on juuri tuo ettÀ kÀvelee oikeasti tuolla ulkona ja vÀlillÀ pompsahtaa pokemoneja esiin. HyvÀÀ liikuntaakin saa kun kÀvelee tai vaikka juoksee pokestopilta toiselle.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuliko soft ban vai ihan kunnon ban? Jos kyse on soft bannista, se johtuu siitĂ€, ettĂ€ liikuit liian nopeasti paikasta toiseen. Varsinkin kun Yhdysvaltoihin asti siirryit Suomesta, suosittelen, ettĂ€ odotat vĂ€hintÀÀn sen 12h ennen kuin kĂ€ynnistĂ€t pelin uudestaan kun vaihdat paikkaa. 

Soft bannin saat helpoiten pois siten, ettÀ menet Pokestopin luo ja pyöritÀt kerran sitÀ renkulaa, poistut ruudusta ja taas pyörÀytÀt sitÀ samaa pokestoppia ja taas pois, jatkat tÀtÀ niin kauan, ettÀ saat tavarat kyseisestÀ Pokestopista. YleensÀ sitÀ pitÀÀ tehdÀ noin 30-50 kertaa, mutta sen jÀlkeen toimii taas normaalisti.

Vierailija
4/7 |
20.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan, ettÀ nykyÀÀn saa ihan pysyvÀt bannit tosta gps kusetuksesta :D Lukekaa vaikka Nianticin sivuilta.

Vierailija
5/7 |
20.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinkÀ asensit?

Vierailija
6/7 |
20.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi vaan, ettÀ nykyÀÀn saa ihan pysyvÀt bannit tosta gps kusetuksesta :D Lukekaa vaikka Nianticin sivuilta.

Se riippuu. Nyt oli ensimmÀinen ban wave ja useat saivat bannit, mutta itse en saanut vaikka pari kertaa Soft Bannin sainkin. Eli ei vÀlttÀmÀttÀ saa, koska on todella vaikea osoittaa, ettÀ on todellisuudessa huijannut. Jos pitÀÀ tarpeeksi vÀliÀ paikasta toiseen hyppimisen vÀllillÀ, ei se peli tiedÀ oletko oikeasti matkustanut Jenkkeihin tai Britteihin vai huijannut. Jos liikaa ja liian usein vaihtaa paikkaa toiselle puolelle maapalloa, niin silloin on ihan oikein, ettÀ bannataan, koska tyhmyydestÀ pitÀÀ rangaista.

Vierailija
7/7 |
20.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinkÀ asensit?

Itse olen kÀyttÀnyt LocationFaker-nimistÀ ohjelmaa iPhonella. Sen voi asentaa, jos on Jailbreakannut.

T: Mies 28