Asensin gps-huijauksen puhelimeen, ja keräilin sen avulla Pokemoneja
Santa Monicasta (paljon lureja 😋). Nyt tuli kuitenkin bannit peliin, mitenköhän niistä pääsee eroon?
Just kun aloin innostua pelistä!
Kommentit (7)
Nikä idea tuossa on? Mun mielestä pelin suola on juuri tuo että kävelee oikeasti tuolla ulkona ja välillä pompsahtaa pokemoneja esiin. Hyvää liikuntaakin saa kun kävelee tai vaikka juoksee pokestopilta toiselle.
Tuliko soft ban vai ihan kunnon ban? Jos kyse on soft bannista, se johtuu siitä, että liikuit liian nopeasti paikasta toiseen. Varsinkin kun Yhdysvaltoihin asti siirryit Suomesta, suosittelen, että odotat vähintään sen 12h ennen kuin käynnistät pelin uudestaan kun vaihdat paikkaa.
Soft bannin saat helpoiten pois siten, että menet Pokestopin luo ja pyörität kerran sitä renkulaa, poistut ruudusta ja taas pyöräytät sitä samaa pokestoppia ja taas pois, jatkat tätä niin kauan, että saat tavarat kyseisestä Pokestopista. Yleensä sitä pitää tehdä noin 30-50 kertaa, mutta sen jälkeen toimii taas normaalisti.
Tiedoksi vaan, että nykyään saa ihan pysyvät bannit tosta gps kusetuksesta :D Lukekaa vaikka Nianticin sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vaan, että nykyään saa ihan pysyvät bannit tosta gps kusetuksesta :D Lukekaa vaikka Nianticin sivuilta.
Se riippuu. Nyt oli ensimmäinen ban wave ja useat saivat bannit, mutta itse en saanut vaikka pari kertaa Soft Bannin sainkin. Eli ei välttämättä saa, koska on todella vaikea osoittaa, että on todellisuudessa huijannut. Jos pitää tarpeeksi väliä paikasta toiseen hyppimisen vällillä, ei se peli tiedä oletko oikeasti matkustanut Jenkkeihin tai Britteihin vai huijannut. Jos liikaa ja liian usein vaihtaa paikkaa toiselle puolelle maapalloa, niin silloin on ihan oikein, että bannataan, koska tyhmyydestä pitää rangaista.
Vierailija kirjoitti:
Minkä asensit?
Itse olen käyttänyt LocationFaker-nimistä ohjelmaa iPhonella. Sen voi asentaa, jos on Jailbreakannut.
T: Mies 28
Mitäs huijasit. Oma moka :)