Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teillä jotain ruokia, jotka ovat yhtäkkiä ruvenneet ällöttämään?

Vierailija
20.08.2016 |

enkä tarkoita nyt raskaana ollessa..

olen 37 v ja minua etovat nykyään lihamureke, lihapullat & makaronilaatikko .O

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki liha, pinaattiletut, kananmunat paistettuna tai keitettynä, vaalea leipä, tomaatti :D

2/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantarellikastike

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisperunat. Ranut, lohkoperunat sun muut.

Vierailija
4/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perunat, vaalea leipä, donitsit/munkit, popcornit, pikaruoka, kaikki missä on makaroonia.

Vierailija
5/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin alkanut liha ällöttämään viimesen parin vuoden aikana ja vähentänyt sen syömistä paljon, syönyt lihaa viimeksi pari viikkoa sitten. Välillä tuntuu että elän pelkillä marja-banaani smoothieilla ja juustoleivillä :o

Vierailija
6/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmuna, kala, juusto

Olen syönyt vegaaniruokaa, niin huomaan, että tulee vastenmielisyyttä...

Vierailija
7/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään yht'äkkiä vaan ajankuluessa: lähes kaikki liha. En pysty syömään varsinkaan sellaisia joihin liittyy ajatus varhain väkivaltaisesti lopetetusta elämästä, kuten kananpojan, vasikan, karitsan liha. Lisäksi tulee riista kuten jänis, vesilintu, hirvi, kauris jne. joiden hajukin jo oksettaa. Voisi siis sanoa ettei etiikkani hyväksy näiden syömistä.

Vierailija
8/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tässä ihmetellyt, että miksi lakkasin muutama vuosi sitten syömästä munuaisia. Vain lakkasin, ei ollut mitään huonoa kokemusta syynä ja olin syönyt munuaisia eri muodoissa lapsesta lähtien. Syön kuitenkin muita sisälmyksiä, kuten maksaa tai kateenkorvaa, edelleen hyvällä ruokahalulla. Sisälmysten käsittely ei myöskään ole mun mielestä ällöä. Go figure?

Vierailija
9/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkurpitsa.

Vierailija
10/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

einesmaksalaatikko ! oli vielä jokunen vuosi sitten suurta herkkua, nyt pelkkä hajukin tekee pahaa..

Vierailija
11/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaravut... rakastin niitä ennen ja en tiedä mitä on tapahtunut :(

Vierailija
12/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljatuotteet. Makaronit ja muut pastat mautonta mössöä, leipä kuivaa kitkerää känttyä tai kitalakeen liiskautuvaa töhnää. Puurot mautonta mahantäytettä, eikä pidä edes nälkää ilman hillitöntä voikönttiä, miksi siis syödä sitä puuroa, kun voi syödä pelkän voin ja nälkä pysyy pitempään poissa silti. Viljatuotteet aivan turhaa mahantäytettä ja tyhjiä kaloreita, vaikka olis kuinka täysjyvää, kuitua saa muualtakin.

Välillä tulee täysi kyllästyminen kasviksiin, ei vaan jaksa puputtaa salaattia tai raastetta tai kokkailla kasveja kypsiksi. Tämä kyllästyminen rehuihin on onneksi ohimenevää, sellaista kausittain ilmenevää.

Broilerinkoivet, hyi helvetti sitä hajua, makua, koostumusta ja onhan sen syöminen niin sottaistakin.

Vierailija
13/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauheliha

Vierailija
14/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin syömässä kiinalaisessa ravintolassa ja illalla alkoi oksennustauti. Yökkäsin sulamatonta riisiä ja hapanimeläkastiketta.

Siihen loppui kiinalaiseen ruokaan kohdistuneet mielitekoni. Thaimaalainen muistuttaa paljon kiinalaista ruokaa. Se menee edelleenkin alas ihan keppeästi. :-)

Vierailija
15/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihaa en pysty syömään enää ollenkaan.

En edes paistamaan sitä koska pelkkä hajukin ällöttää.

Vierailija
16/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuli inhotti jossain vaiheessa ja sipulia on melkein joka paikassa, jopa mausteissa.

Kahvin haju etoi pitkään ja kahvioiden ohittaminen oli piinallista. En juo kahvia, mutta pidän yleensä kahvin tuoksusta.

Tölkkitonnikala haisee niin kuvottavalle, etten pysty syömään sitä ollenkaan.

Jauheliha. En koskaan osta eineksiä, joissa on (epämääräistä) jauhelihaa.

Syön yhä enemmän kasvisruokaa.

Vierailija
17/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi. 

Vierailija
18/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskalaiset perunat, kaikki muutkin tuunatut perunapakasteet

vaalea leipä / sämpylät mistä hiiva haiskahtaa

ruisleivät, joissa vehnäjauhoa käytetty

Vierailija
19/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kyllä lihaa, mutta välillä varsinkin jauheliha ällöttää niin että en voi syödä sitä. Saattaa kesken syömisen tulla se ällötys, vaikka aluksi olisi ollut hyvää. Joskus ällöttää paistetun kananmunan keltuainen, keitettyjä kananmunia en voi syödä sen hajun ja koostumuksen takia. Olen vähentänyt lihansyöntiä kun annan osan, ehkä 1/3, lihoista kissoille ja laitan moniin ruokiin sekaan soijarouhetta.

Vierailija
20/23 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza. Tai ei se varsinaisesti ällötä mutta ei vaan tee enää mieli, aiemmin hain joka perjantai karvakädeltä pizzat kotiin. Nykyään tulee haettua ehkä kerran vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän