Onko 20-vuotiaan naisen ja päälle kolmekymppisen miehen suhde aina hyväksikäyttöä?
Vai voiko kyseessä aito rakkaus ja henkinen yhteys?
Kommentit (13)
Kuulemma, appivanhempien mielestä siis, meillä minä ainakin hyväksikäytän miestäni ja hänen omaisuuttaan.
Voi hyvänen aika. Ei todellakaan ole hyväksikäyttöä. Jos puhutaan nyt normaalista terveestä miehestä.
On ainakin niitten kolmekymppisten kurppien mielestä joille ei jää kuin rippeet.
Jokapäiväinen häirikköketjumme on taas ilmaantunut.
On. Aina ollaan toisten lompakolla.
nuoret naiset käyttää miehen rahoja eli on
Ei tietenkään ole automaattisesti hyväksikäyttöä. Missä ihmeen kuplassa olet elänyt, kun tuollainen kysymys edes putkahtaa mieleesi?
Ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa elää, asua, rakastaa, tehdä työtä ... Pääasia on, että ei kiusaa muita ja yrittää parhaansa. Muuten saa tehdä miten haluaa (kuten Kolmessa iloisessa rosvossa lauletaan).
Kysymys on typerä, no vastaukseni 50/50 voi olla tai voi olla olematta. Sitten nuo vastaukset, että käyttää hyväksi miehen rahoja... Nainen on valmistunut hoitsuksi ja ollut töissä parivuotta 3.000€/kk palkalla, mies tehnyt välillä töitä ja opiskellut ja aloittanut työt täysipainoisesti esim 25 vuotiaana, eli ollut naista 2 vuotta kauemmin töissä... Tässä skenasriossa varallisuudessa tuskin on kovin mainittavaa epäsuhtaa... Muistakaa, että jokainen on yksilö ja aivan turhaa yleistää..
Ihan sama mitä ihmiset miettii jos itse ole sinut asian kanssa. Itse olin 44v ja mies 59v eli 15v vanhempi. Jostain syystä tuossa kohtaa ikäero ei ihan hirvittävästi aiheuttanut keskustelua, jonkun verran kyllä mm. haenko isäsuhdetta? Liian vähän kuitenkin ikäeroa jotta isäksi olisi voinut ruveta.
Mutta meillä siis minä kukkeimmassa työiässä ja mies mietti jo eläkkeelle pääsyä joten maailmat eivät loppujen lopuksi kohdanneet joten eipä aikaakaan kun sitten erotiin, intressit poikkesi niin toisistaan; teinien yksinhuoltajaäiti / golffaava vaari :)
voi, jos mies on jälkeenjäänyt