Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epäilen että kahdella työkaverilla on suhde ja

Vierailija
20.08.2016 |

ovat molemmat naisia. Yksi heistä lääkäri. Olen nähnyt muutama kerta kun ohimennen koskettavat toisiaan hellästi, ovat aina niin ystävällisiä toisilleen ja usein ovat lääkärien tutkimushuoneessa kahdestaan "keskustelemassa". Kaverini näki heidät kaupungillakin ja hänen mielestä se elekieli oli muuta kun ns kavereiden. Miten suhtautua? minua ei sinänsä häiritse mutta tiedän että siellä on niitäkin. Kivoja ihmisiä muuten ovat.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhde vaikuttaa työhön?

Vierailija
2/14 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä suhtautua mitenkään. Mitäpä se sulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samalla tavalla kuin heteroillakin.

Vierailija
4/14 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi v. Alat tietenkin heittämään homoläppää ja jos Ne ei naura, niin se on yksi merkki että olet ehkä osunut naulan kantaan. Sitten välillä jäät tuijottamaan heitä ja hymyilet sillai mää tiedän-ilmeellä.

Vierailija
5/14 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä se sulle kuuluu? Taidat olla kateellinen kun itse et ole suhteessa?

T: Mies 28

Vierailija
6/14 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samalla tavalla kuin heteroillakin.

Ei kai suhde kaikilla heteroillakaan vaikuta samalla tavalla. Usein ei varmaan juuri mitenkään, mutta vie suhteen ylläpitäminen työssä joillakin työtehoa.

Vierailija
7/14 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taas. Ei vaikuta työtekoon, ei tietenkään. Tiedän sen että jos jengi siellä saa tietää asiasta niin lääkärit eivät voisi hyväksyä asiaa, moni heistä siis ja se voisi hankaloittaa tämän kyseisen lääkärin työtä, joka on muuten erittäin pätevä ja hyvä. Yrittävät toki olla niin ettei sitä huomaisi mutta kyllä tuommoinen asia ennen tai myöhemmin käy ilmi. Eikä kuulu mulle, totta, mutta luulen että olen neutraali jos joku kysyy, etten tietäisi mitään. Heidän takia toivon ettei käy ilmi kun tiedän mikä jengi täällä on töis. 

Vierailija
8/14 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä se sulle kuuluu? Taidat olla kateellinen kun itse et ole suhteessa?

Oletko itse? kun tunnut noin..ärhäkältä. painetta pusseissa? t.nainen 31

Vierailija
9/14 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudut samalla tavalla kuin kyseessä olisi kahden heteron suhde.

Vierailija
10/14 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit käydä työterveydenhuollossa keskustelemssa asiasta. Siellä kyllä osataan auttaa. Ei kannata hautoa asiaa mielessään liian pitkään jos ei siitä itse pääse yli.

Vierailija
11/14 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse? kun tunnut noin..ärhäkältä. painetta pusseissa? t.nainen 31

Etkö parempaa keksinyt? Ottiko jotenkin itsetunnon päälle? Taisi ottaa, mutta se ei ole minun ongelma eikä minua kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
12/14 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olen lukenut tästä ennenkin tuon toisen osapuolen näkökulmasta? Taitaa olla jonkun pitkälle ajateltu fantasia vain..

Vierailija
13/14 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se toinen on kans alalla, muttei lääkäri eikä hoitaja, niin ovat ihan yhdessä. Yhteinen omakotitalo jne.

Vierailija
14/14 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa niille potkut. Ei tuollaiset voi olla lääkäreinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi