Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisit poistaa yhden vaatemerkin maailmasta, mikä se olisi?

Vierailija
20.08.2016 |

Aloitan: michael kors

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÅNKEN! KÅNKEN! KÅNKEN!

Vierailija
22/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desigual

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi poistaa? Itselleni on ihan yhdentekevää mitä merkkejä muut käyttää ja mistä tykkäävät. Ja sekin, että tykkäävätkö ko. merkeistä sen takia, että ne ovat muotia vai ihan vaan niiden ulkonäön takia. Itse käytän merkkejä, joita myydään melko vähän Suomessa. En usko, että kauhean montaa silti kiinnostaa minun käyttämäni vaatteet ja merkit. Ei ole kauhean normaalia, jos jotkut vaate- tai laukku- yms. merkit aiheuttavat niin paljon aggressioita mitä MK, Kånken(Fjällräven), Converset ja Jopo tällä palstalla.

Näissä kyselyissä on aina vain kalliita merkkejä, joita mollataan. Niiden käyttäjät on "sopuleita" yms. Todellisuudessa nämä, jotka poistaisivat Hilfigherin ja Kånkenin, ovat niitä, joilla ei olisi niihin edes varaa. En usko, että kukaan koulutettu fiksu ihminen huutelee täällä, että Conversen poistamisen perään.

Vierailija
24/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon voisi poistaa nyt kun se on made in China.

Vierailija
25/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi poistaa? Itselleni on ihan yhdentekevää mitä merkkejä muut käyttää ja mistä tykkäävät. Ja sekin, että tykkäävätkö ko. merkeistä sen takia, että ne ovat muotia vai ihan vaan niiden ulkonäön takia. Itse käytän merkkejä, joita myydään melko vähän Suomessa. En usko, että kauhean montaa silti kiinnostaa minun käyttämäni vaatteet ja merkit. Ei ole kauhean normaalia, jos jotkut vaate- tai laukku- yms. merkit aiheuttavat niin paljon aggressioita mitä MK, Kånken(Fjällräven), Converset ja Jopo tällä palstalla.

Näissä kyselyissä on aina vain kalliita merkkejä, joita mollataan. Niiden käyttäjät on "sopuleita" yms. Todellisuudessa nämä, jotka poistaisivat Hilfigherin ja Kånkenin, ovat niitä, joilla ei olisi niihin edes varaa. En usko, että kukaan koulutettu fiksu ihminen huutelee täällä, että Conversen poistamisen perään.

Vasta ostin kahdensadan eettiset nahkakenkät Polyformalta. Mutta ehei mulla varmaankaan olisi varaa Kånkeniin kolmen tonnin tuloilla kk:saa. Sehän olis mulle sama kun pyyhkisin sillä satalappusella perseeni ja niittaisin sen takkini selkämykseen muiden ihailtavaksi. Ihan yhtä nättiä!

Vierailija
26/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatemerkki: mk

Tuotemerkki: cien

Vierailija
27/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kånken tietysti. Sääliksi käy noita lapsi/nuorilaumoja joille on hommattu ihku kånken siksi että se on kaikilla muillakin (lue: Se on rinnakkaisluokan suositulla Stinalla)

Vierailija
28/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, mikä riistää kehitysmaissa eniten.

Vierailija
29/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaisin kaikki surkeat polyuretaani-nahkajäljitelmätuotteet ja huonolaatuiset viskoosi- ja puuvillarätit. Pitäisi olla joku laki, ettei sellaisua vaatteita saisi edes valmistaa, jotka eivät kestä muutamaa viikkoa tai paria kuukautta kauempaa.

Vierailija
30/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki merkit, joissa pusero tai takki kokoa 34 tai S on aivan järkyttävä teltta. Sellaisia merkkejä on kyllä  paljon.

Vierailija
31/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiorella.

Vierailija
32/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallila, ne kankaat ovat vain rumia.

Vierailija
33/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä merkkituotteiden palvojat. Nuorempana haksahdin itse niihin joksikin aikaa, mutta onneksi tulin järkiini suht pian. Itse en osta mitään ketjussa mainittuja. Ostan tuotteita, joissa pääosassa on laatu, ei brändi tai merkki.

Vierailija
34/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

El Naturalista, Desigual.

Vierailija
35/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitkä tekee rättejä jossain Kiinassa tai Vietnamissa.

Vierailija
36/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Nike. 

Liian usein ollut uutiskuvissa esillä negatiivisten uutisten yhteydessä.

.

Vierailija
37/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuota yhtä nimimerkkiä (PRH) ei bannata?!

Siis ihan sen nikin ja sloganin takua?

Vierailija
38/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko

Desiqual

Vierailija
39/40 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lacoste