Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palautuuko Munsalan kansallispuku synnytyksen jälkeen?

Vierailija
19.08.2016 |

Nyt kerrotte rehellisesti, te synnyttäneet, onko siististä kansallispuvusta pelkkä muisto vain jäljellä synnytyksen jälkeen? :( Ajattelin synnyttää ns perinteisesti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla palautu:) Suosittelen lämpimästi perintäistä synnytystä!

Vierailija
2/9 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa pysyvä jälki jäi synnytyslakkiin , purin sitä jossain vaiheessa ja hampaan jäljet jäivät. Itse Munsalan kansallispuku on tiukempi kuin uusi , palautui erinomaisesti. Tietysti kankaan laatu vaikuttaa jos vain on aitoa Vantaalaista tekoa alusta loppuun ei  huolta, palautuu kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Mulla repes vähän vaikka onkin ihan aito. Lähetin takaisin valmistajalle Vantaalle ja se korjattiin uuteen uskoon, tuli ehkä vähän napakampin kuin ennen.

Vierailija
4/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla hankkia lapsia siinä pelossa, että Munsalan kansallispukuni menisi korjauskelvottomaan kuntoon. :( Täältäkin saa lukea kauhujuttuja siitä, että mies on etsinyt uuden naisen, jolla on tiukka ja vähän käytetty munsalan kansallispuku.

Vierailija
5/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla, että perinteitä kunnioittavia synnyttäjiä vielä löytyy! Valitettavasti niitä repeytymiä monen pukuun tulee. Riippuu vähän, kuinka iäkäs puku on ja millaista materiaalia. Synnytyksen jälkeen kätilö kyllä tikkaa pahimmat repeämät, mutta jälki nyt on mitä on. Onnekkaimmilla puku vain venyy, mutta palautuu ensimmäisenä vuonna lähes ennalleen, jolloin vain hyvin tarkkanäköinen yksilö voi päätellä, että pukua on käytetty synnytyksessä. Töhrääntymiseen on syytä varautua ennalta, ainakin henkisesti. Synnyttäminen on sottaista. Hyvin todennäköisesti Munsalan puku saa tahroja, jopa ulosteesta, joka saattaa monta ensikertalaista järkyttää syvästi.

Vierailija
6/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Munsalan puku repeytyi käyttökelvottomaksi. :( Vielä vuosien jälkeen puku on niin löysä, etä mieskin valittaa.

Vierailija
7/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käyn palstalla suht säännöllisesti, mutta ei mitään käsitystä mikä juttu tää on.

Vierailija
8/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa antaa tuulettua hyvin ja vesipesu riittää. Jos on pitkään käyttämättömänä, voi olla parasta käyttää koipalloja.

Vierailija
9/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaaa! Munsalan puku taipuu moneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän