Ei elämä nauroin tolle uudelle uutiselle Kim Kardashianista :D
Kim on ollut rannalla lastensa kanssa. Hän lojui rennosti rantavedessä ja oli seksikäs myös lasten kanssa hiekkaleikeissä.
http://m.iltalehti.fi/viihde/2016081922179924_vi.shtml
Kommentit (17)
Mua naurattaa aina kun näkee sen per*een.
Vierailija kirjoitti:
Perheen?
Musta se perse hauskasti leikittelee siinä rajalla, onko seksikäs vai irvokas.
Katsoin eka, että ihan kuin taustalla olis ollut luminen pelto...
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa aina kun Kim kommentoi että se on täysin luomu ja aina kun ihmiset uskovat. Youtubesta löytyi video jossa Kimin entisiä ja nykyisiä kuvia verrataan. Ero oli aika huima. Muutakin on laitettu uusiksi kuin beba.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheen?
Kyllä minuakin se perhe naurattaa. Välillä myös itkettää.
Typerän näköinen perse, kun sillä ei ole reisilihaksia nimeksikään. Ei mitään seksikästä, ainakaan minun mielestä. Onhan se muuten ihan seksikäs, mutta tuo perse on ainoastaan typerän näköinen tuossa kropassa.
t. Pyllymies henkeen ja vereen.
Laihtumisen jälkeen on kyllä korostunut kuinka epäluonnolliselta toi peppu näyttää. Ei sulaudu reisien takaosaan mitenkään luonnollisesti vaan näkee että on täytettä. Nicki Minajilla näkyy samalla tavalla että on ostettu perse. Ihan kuin olisi vaan ilmatyyny perseessä reisien päällä.
Mä meinasin tikahtua nauruun kun luin, että Kim oli tunnustanut, että on saanut lääkäriltään kortisonipistoksia sairauteen ja annettiin ymmärtää näiden johtaneen perseen ylettömään tyynymäisyyteen. Jutussa oli myös maininta perheen yksityisestä plastiikkakirurgista, mihin se klaani semmoista tarttee kun ovat niin luomuja?
Lisäksi tuo luonteva "loikoilu" ei tosiaan näytä yhtään siltä, että poseeraisi juurikin kuvaajille :,D
Maailman tunnetuin WT-perhe taas otsikoissa.... *krooh*
Nyt on käyty näyttämässä tavoitemittoihin saatu kroppa bikineissäkin. Mikäs siinä, ihan hoikaltahan tuo näyttää. Perse on oudon mallinen, voiko muka olla tuollainen jollain rasvapistoksilla? On niin pyöreä että tosi vaikea uskoa ettei olisi implanteilla korostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheen?
Hullunkurinen perhe?
Uuh aah!