Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosali odotusaikana

02.03.2006 |

Mitä liikkeitä olette välttäneet ja mille viikoille saakka olette käyneet salilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla pystyn käymään edelleen ja 31. viikko puolessa välissä. Jalkaprässillä en ole tehnyt, muuten kaikki perusliikkeet ok. Mutta toki kannattaa ottaa hieman " kevyemmin" kuin normaalisti. Ja sen kertoi ohjaaja että spinning on odottavilta kielletty.

Vierailija
2/4 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole ikinä moista väitettä kuullut. Spinningissähän voi ottaa niin kevyesti kuin itse haluat säätämällä vastuksia. Itse kävin spinningissä vielä 2 vko ennen esikoisen syntymää. Toki katsoin ettei syke nouse liian korkealle (pääasiassa 140 tai hetkellisesti yli 150) spurtit oli jätettävä noin viikolla 25 -30, kun ne aiheuttivat epämukavaa oloa.

Kuntosallillakin kävin vielä pari viikkoa ennen. Toki mahallaan tehtävät takareidet jäivät tekemättä. Istualtaan olevaa jalkaprässiä tein. Kuntoilussa pitää kuunnella omaa olotilaa ja jättää epämukavat liikkeet tekemättä ja ottaa vähän rauhallisemmin, jos siltä tuntuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen kun tuli suunnitellulla sektiolla (perätila) jo viikolla 38

Vierailija
4/4 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tuota spinning-kieltoa. Ei minua kukaan ole varoittanut. En ymmärrä miksi sitä ei saisi harrastaa, juuri kun siinä saa mennä mitä tahtia ja millä vastuksella haluaa? Eihän se ole sen kummempi liikuntamuoto kuin muutkaan!