Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tällä palstalla vihataan yli kolmekymppisiä miehiä, jotka seurustelevat parikymppisten naisten kanssa?

Vierailija
19.08.2016 |

Ei saisi pitää nuorta naista seksuaalisesti haluttavana ja haukutaan epäkypsiksi ja lapsellisiksi. 20-vuotias on fyysisesti täysin kehittynyt nainen ja jokainen seksuaaliterapeutti voi todistaa, että seksuaalisessa halussa nuorta naista kohtaan ei ole mitään epänormaalia tai väärää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis vihaa. Ei muut. 

Vierailija
2/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri se ikis-henkilön tavoite, saada omalla propagandallaan toiset luulemaan noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, ettet osaa kirjoittaa mistään muusta. Kuka pitää jankkaajasta? Ei kukaan.

Vierailija
4/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaus ole iästä kiinni. Mun ystävällä on 22 v nuorempi mies ja hyvinhän noilla näyttää menevän. Mitä siitä tarvii välittää mieltä muut on? Mua ei ainakaan kiinnosta tippaakaan muiden elämä ja valinnat, jokainen tekee omat valintansa ja elää niiden mukaan. Eikähän pitkät ikäerot ole täällä mitenkään tavallisia, aika harvinainen juttu kuitenkin, että vaikea ymmärtää miksi tuostakin marginaali-ilmiöstä pitää vetää hernettä nenään!

Vierailija
5/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän vihata. Täällä ja tosielämässä nuoria naisia useasti inhottaa kun keski-ikäistyvä mies kuvittelee olevansa kuumaa hottia parikymppisen naisen silmissä. Naiset pääsääntöisesti pariutuvat mieluummin oman ikäluokkansa miesten kanssa.

Jos sinä olet itse tuollaisessa ison ikäeron suhteessa, molemmat kunnioitatte toisianne eikä kumpikaan ole toisesta taloudellisesti tms. riippuvainen, homma on tietenkin o.k. Mutta se ei tarkoita sitä että muidenkin nuorten naisten pitäisi haluta puolisonsa olevan huomattavasti vanhempi.

Vierailija
6/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin sen johtuvan siitä, että yleensä ihmiset ovat aika erilaisissa elämäntilanteissa, jos heillä on vuosikymmen ikäeroa. En usko, että ketään erityisemmin vihataan (ikis erikseen), mutta tällaiseen asetelmaan suhtaudutaan epäillen: onko suhde tasapainoinen ja -arvoinen, kuinka paljon parilla voi olla yhteistä ja ovatka samalla viivalla siitä, mitä haluavat, esim lapset... Näin edespäin.

Itse en ole koskaan halunnut vanhempaa miestä vain sen takia, että miehillä jo muutenkin on huomattavasti alhaisempi eliniänodote. Ei elämää voi mitenkään valmiiksi suunnitella, mutta tuntuisi kauhealta viettää 20 vuotta yksin odotellen kuolemaa, kun vanha mies meni paljon aikaisemmin. Tämä nyt on vain tällainen oma päähänpinttymä. Kavereiden kohdalla olen ollut ehkä eniten huolissani siitä, että monesti tuntuu, ettei vanhempi osapuoli kohtele toista tasavertaisena kumppanina vaan vähän sellaisena hömelönä muka-aikuisena. Silloin se ei ole parisuhde vaan henkisesti aika rampauttava tilanne. Yhden pariskunnan tunnen, jolla 14 vuotta ikäeroa, mutta sopivat hyvin yhteen. Muut ovat kaatuneet omaan mahdottomuuteensa.

Onnea ja menestystä teille. Toivottavasti homma toimii ja olette molemmat hyviä toisillenne.

Vierailija
7/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvelen syyksi sen, että moni nainen saa nuorena paljon huomioita itseään vanhemmilta miehiltä ja aina se huomio ei jää edes pelkkiin katseisiin (jotka nekin voivat olla liikaa jollekin herkemmälle). Osa naisista nauttii tästä huomiosta, mutta osa ahdistuu siitä. Varsinkin jos huomio tulee ihmisiltä, joihin nämä naiset eivät itse tunne minkäänlaista vetoa. Siispä sitä tulee helposti purettua omia traumojaan keskustelupalstoilla ja tuomittua kaikki ison ikäeron suhteet ja nuoria naisia himoitsevat keski-ikäiset.

Vierailija
8/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä arvelen syyksi sen, että moni nainen saa nuorena paljon huomioita itseään vanhemmilta miehiltä ja aina se huomio ei jää edes pelkkiin katseisiin (jotka nekin voivat olla liikaa jollekin herkemmälle). Osa naisista nauttii tästä huomiosta, mutta osa ahdistuu siitä. Varsinkin jos huomio tulee ihmisiltä, joihin nämä naiset eivät itse tunne minkäänlaista vetoa. Siispä sitä tulee helposti purettua omia traumojaan keskustelupalstoilla ja tuomittua kaikki ison ikäeron suhteet ja nuoria naisia himoitsevat keski-ikäiset.

Voi se vaikuttaa, mutta enemmän laittaisin painoarvoa sille, että ihmiset ovat yleensä nähneet vierestä jonkun kaverin seurustelevan vähän "sugar daddy"-henkisen tyypin kanssa, joka luultavasti saa paljon vahvemmin ajattelemaan, ettei ikäero parisuhteessa ole kiva juttu. Lismaiset keski-ikäiset on vähän eri kategoriansa. Harva seurustelee 10 vuotta vanhemman kanssa, mutta ehdottomasti vielä harvempi 20 vuotta vanhemman.

Vierailija
9/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän vihata. Täällä ja tosielämässä nuoria naisia useasti inhottaa kun keski-ikäistyvä mies kuvittelee olevansa kuumaa hottia parikymppisen naisen silmissä. Naiset pääsääntöisesti pariutuvat mieluummin oman ikäluokkansa miesten kanssa.

Jos sinä olet itse tuollaisessa ison ikäeron suhteessa, molemmat kunnioitatte toisianne eikä kumpikaan ole toisesta taloudellisesti tms. riippuvainen, homma on tietenkin o.k. Mutta se ei tarkoita sitä että muidenkin nuorten naisten pitäisi haluta puolisonsa olevan huomattavasti vanhempi.

No tää on joidenkin idioottien ajatusmalli, että kun itseä inhottaa se keski-ikäistyvä iskijä, niin he eivät saisi iskeä ketään. Kuitenkin on naisia jotka tykkäävät kovastikin. Mun mielestä naisille vois sitten kanssa sanella sääntöjä, että lihavat ei saa ottaa katsekontaktia baarissa, kaupassa, kirjastossa tms, vaan pitää odottaa että mies tulee juttelemaan. No mutta eihän se käy, feministit pitäisivät aivan karmeana naisten alistamisena.

Vierailija
11/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nämä samat naiset eivät varmasti tippaakaan arvosta, jos minä miehenä heitän jonkun kunnon rantin siitä, miten lihavien naisten ei pitäisi koskaan iskeä normaalipainoisia miehiä.

Vierailija
12/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden häirikön mielipide. Ei kannata lukea niitä ketjuja.

Vierailija
13/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä samat naiset eivät varmasti tippaakaan arvosta, jos minä miehenä heitän jonkun kunnon rantin siitä, miten lihavien naisten ei pitäisi koskaan iskeä normaalipainoisia miehiä.

Ovatko lihavien naisten jatkuvat lähestymisyritykset oikeasti iso ongelma valtaosalle miehistä? Jos on, niin miksi en ole kuullut tästä ongelmasta aiemmin.

Sen sijaan nuorten naisten ahditus kuolaavista vanhoista ukoista on aivan oikeasti todellinen ongelma, jonka iso osa nuorista naisista kokee ahdistavaksi ja inhottavaksi jossain vaiheessa elämäänsä. Vain pieni osa nuorista nauttii näistä itseään huomattavasti vanhempien miesten liehittelyistä.

Vierailija
14/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me palstalaiset olemme +50 v naisia, jotka eivät hyväksy sitä, että kolmikymppinen mies tykkä nuoremista.

Vierailija
15/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus löytyy urbaanisanakirjasta kohdasta "Ikis" eli ikäerohullu.

https://www.urbaanisanakirja.com/word/ikis/

Ikäerohullu

Vauva-lehden yms. keskustelupalstojen vakioprovoilija, jonka keskeinen teema on hänen entisen miesystävänsä uusi naisystävä; ja etenkin heidän 12 vuoden ikäeronsa. Ensimmäisessä versiossa nainen oli 20-vuotias ja mies 32-vuotias. Nykyään yleisin versio on 22-vuotias nainen ja 34-vuotias mies. Ikiksen tunnistaa yleensä aloituksissa, joissa käsitellään alle 25-vuotiaittein "epäkypsyyttä" ja isäkomplekseja.

Voiko suuren ikäeron suhde kestää?

Esimerkiksi vaikka 12 -vuoden ikäero.

Palstalla ei siis heitä vihata (passiivi) vaan palstalla on yksi mielenterveyspotilas joka heitä vihaa. Kun tämä on anonyymipalsta eikä päivällä tarvitse rekisteröityä niin et heti näe kaikkien aloitusten olevan yhden ja saman tyypin käsialaa.

Vierailija
16/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta ketjua tästä samasta paskasta tarttee avata?

Vierailija
17/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisten ja iänikuisesti jaksavien häiriköiden kohdalla joskus toivoisi että ennakkosensuuri Suomessa olisi sallittua. Vaan kun ei niin ei. Hulluakaan ei voi etukäteen kieltää kirjoittamasta.

Vierailija
18/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko lihavien naisten jatkuvat lähestymisyritykset oikeasti iso ongelma valtaosalle miehistä? Jos on, niin miksi en ole kuullut tästä ongelmasta aiemmin.

Sen sijaan nuorten naisten ahditus kuolaavista vanhoista ukoista on aivan oikeasti todellinen ongelma, jonka iso osa nuorista naisista kokee ahdistavaksi ja inhottavaksi jossain vaiheessa elämäänsä. Vain pieni osa nuorista nauttii näistä itseään huomattavasti vanhempien miesten liehittelyistä.

Joo mutta tällä palstalla on mennyt överiksi viimeistään siinä vaiheessa kun keksittiin että sporttinen yli kolmekymppinen on joku limainen setämies jonka ei missään nimessä, ei missään olosuhteissa pidä edes katsoa parikymppisten naisten, erityisesti ei missään nimessä kassaneitien, suuntaan. Suurin osa kolme-nelikymppisistä miehistä ei ole mitään pallomahaisia trenssitakissa aurinkolasien takaa pervoilevia limaisia setämiehiä. Siihen kategoriaan voi ehkä jos oikein venyttää niin lukea jonkun 60+ äijän. Ehkä.

Vierailija
19/19 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne yli kolmekymppiset kurpat ei saa enää ketään miestä ja ne vihaa kilpailua.