Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mä taidan jo luovuttaa, taas mua kustiin silmään.

Vierailija
19.08.2016 |

Ollaan tapailtu miehen kanssa viitisen kertaa. Viimeisin oli surkuhupaisa kalastusreissu jossa lensin virveleineen päivineen jokeen. Eipä siinä mitään, talsitaan takaisin autolle naureskellen kunnes mies kauhuissaan ettei hällä olekaan pressu takakontissa mukana, paniikissa kaivo ja kaivo ja lipsautti kun pitää hakea vaimo klo xx töistä, miten selittää märän penkin. Miksi pitää valehdella? Siinä sitä sitten istuin paluumatkan kalastuspakin päällä takapenkillä. Voi vittu sanon minä. En jaksa näitä pettäjiä enää eikä ollut edes ensimmäinen kerta. Ei miehiin voi luottaa 😢

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ihan silmään, mutta suuhun kyllä varmaankin!

Vierailija
22/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pelit ja vehkeet, joilla voi useinkin etukäteen selvittää, onko mies tai nainen sinkku vai ei. Käyttäkää niitä, älkääkä leikkikö olevanne sinisilmäisiä.

Helpompi sanottu, kuin tehty. Naisella ei ollut MINKÄÄNLAISTA merkkiä siitä, että olisi varattu. Kaikki Fb- ja Instagram-tilit selasin tottakai (tosin ei oltu Fb-kavereita, mutta mulle se nyt ei ollut mikään kovin tärkeä juttu, kun en itsekään siellä oikein käy). Kukaan tuttu ei vihjannut. Nainen ei ikinä kertonut mitään sellaista, josta olisin osannut päätellä, että varattu on. Viestitteli ahkeraan, soittelikin. Mistä mun olisi pitänyt huomata? Ei käynyt edes mielessäkään kysyä "oletko varattu", kun oli niin kympillä jutussa mukana. No, nytpä tiedän, ettei ihmisiin voi luottaa ja kaikki henkilökohtaiset kysymykset pitää vissiin käydä jo ensitreffeillä läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kohdalle ei ole osunut yhtään pettäjää. Jos aina huomaa tapailevansa samanlaisia tyyppejä, kannattaisiko miettiä mitä muuta näillä on yhteistä kuin pettäminen.

Yhteistä on ollut hyvä ulkonäkö. Ap

Koeta seuraavalla kerralla valita jollain muulla kriteerillä, kuin ulkokuorella.

Voi korreloida miehen uskollisuuteen, komealle miehelle on etupyllyä tarjolla ja on löysä moraali ja käyttää tätä tilaisuutta.

Kyllä mulle nyt riitti pitkäksi aikaa tämäkin pettymys. Onneksi kuitenkin ilmeni näin pian. Edellinen onnistui kusetuksessaan 6kk. Se onkin jo niin sikamainen juttu etten oikeasti ymmärrä vieläkään mitä päässään liikkui. Vaimon kanssa hedelmöityshoidot ja kaikki meneillään. Minä kävin "kotonaan", jonka oli perinyt vanhemmiltaan. Täys kusipää. Ap

Vierailija
24/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tee joskus itse aloite, niin voit löytää jonkun kunnon miehenkin

Vierailija
25/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Nuoruudessa tein parille jäbälle katalan tempun: toinen pyys laittaa herätyskellon soimaan että ehtii kalalle. Laitoin kyllä mutta siirsin viisarit pari tuntia myöhäsemmäksi. Haha! Tais olla tyttöystävä yövuorossa. Toiselle sama juttu. Laittoin rannekellonsa pöydälle joten siirsin aikaa reilusti. Oli aamupvllä tuskainen olo miehellä.

Vierailija
26/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tarina, mutta miten tuo kaivo liittyy asiaan?

Vierailija
27/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pelit ja vehkeet, joilla voi useinkin etukäteen selvittää, onko mies tai nainen sinkku vai ei. Käyttäkää niitä, älkääkä leikkikö olevanne sinisilmäisiä.

Minun tietojani ei löydy mistään, koska en ole facebookissa yms. leikkipaikoilla. Olen piilottanut kaikki tietoni Trafia myöten. Minä vain en ole saatavilla missään, koska en halua olla. Nimellä hakemalla saa tulokseksi parin samanikäisen, naimisissa olevan ihmisen kuvia, mutta jos joku luulee heitä minuksi, luulkoon.

Vierailija
28/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla outo, sillä minun treffi ilmoituksessa lukee että olen naimisissa, tosin kyllä etsin ystävää enkä salarakasta.

Vierailija
29/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin kesti hetki ennenkuin tajusin sen olevan verbi.

Vierailija
30/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari orastavaa tapailua päättynyt siihen, että en ole ollut tarpeeksi komea. Tämä ei ole mikään katkera tilitys, ymmärrän, että ei suhteeseen voi alkaa, jos toisen ulkonäkö ei miellytä.

Naiset ovat kuitenkin sanoneet, että muuten kaikki on kunnossa, kunhan pudottaisin painoa (171/85). Hyvä tietää, että asia on korjattavissa. mutta kertoo myös sen, että on aivan sama millainen paketti miehellä on kasassa, ulkonäkö on se ainoa tekijä joka ratkaisee.

Vierailija
31/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmm.. en tajunnut vieläkään.

Vierailija
32/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tapailtu miehen kanssa viitisen kertaa. Viimeisin oli surkuhupaisa kalastusreissu jossa lensin virveleineen päivineen jokeen. Eipä siinä mitään, talsitaan takaisin autolle naureskellen kunnes mies kauhuissaan ettei hällä olekaan pressu takakontissa mukana, paniikissa kaivo ja kaivo ja lipsautti kun pitää hakea vaimo klo xx töistä, miten selittää märän penkin. Miksi pitää valehdella? Siinä sitä sitten istuin paluumatkan kalastuspakin päällä takapenkillä. Voi vittu sanon minä. En jaksa näitä pettäjiä enää eikä ollut edes ensimmäinen kerta. Ei miehiin voi luottaa 😢

Voi että mikä ääliö mies. Järjestelee tuollaisia retkiä ja paniikissa mokaa kaiken.

Oikeasti.... onneksi pääsit eroon muljakkeesta. 

Olisin pissannut sinne auton penkille!

Vierailija
33/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon lukenut viestin jo monta kertaa, mutta ei aukea mulle.

Vierailija
34/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas, jumalauta, tajua miten ihmiset pitää tätä provona!

Ap tsemppiä, tsiisus mikä kusipää-äijä! ! Yök!

Mutta kyllä sieltä vielä se oikeakin tulee vastaan ♡

Vierailija
35/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivaa, kaivoi murresana kaivo

Vierailija
36/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivaa, kaivoi murresana kaivo

Aha, nyt tajusin. Nämä suomen murteet ovat kuin oma kieli.

Vierailija
37/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIis se äijä kaivo ja kaivo eli kaivoi ja kaivoi. Porin murre?

Vierailija
38/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole ihme, että teitä useimpia kusetetaan!

Vierailija
39/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, kuka kusi ja missä?

Vierailija
40/43 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivoi.

Mäkin unohdan nyt miehet. Ei mua pettäjät oo ollu kiusaamassa mut ei mua kukaan huoli suhteeseen, seksiin vain kelpuuttavat. En anna pillua enää ikinä kenellekään. En vässyköille varsinkaan, ei nekään mitään muuta halua oikeasti, ovat vaan niin pahasti puutteessa että suostuisivat teeskentelemään suhdettakin vain pimperoa saadakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi