Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä pitäisi alkaa tajuta hävetä Kånken-repun käyttöä?

Vierailija
19.08.2016 |

Mielestänne missä iässä? Itse sanoisin että silloin kun osaa jotenkuten puhua tai on edes jotenkin alkeellinen tajunnan taso.

Vanhemmista taas poikkeuksetta niiden jotka mahdollistavat tämän massakuvotuksen hankkimisen jälkikasvulleen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaana viimeistään.

Vierailija
2/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyslaitokselta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion jälkeen.

Vierailija
4/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kyllä, että pystyn hankkimaan omat reppuni ihan ilman 75-vuotiaiden vanhempieni mahdollistamisia.

T. 50-vuotias Kånken-fani

Vierailija
5/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on älyttävä munasarjoissa piileksiessä, ei siellä niin paljon muutakaan tekemistä ole, että turha väittää ettei muka ehtisi miettiä. Kyllä on pelkkää hengen laiskuutta sellainen miettimättömyys.

Vierailija
6/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestänne missä iässä? Itse sanoisin että silloin kun osaa jotenkuten puhua tai on edes jotenkin alkeellinen tajunnan taso.

Vanhemmista taas poikkeuksetta niiden jotka mahdollistavat tämän massakuvotuksen hankkimisen jälkikasvulleen.

On kyllä ihme miten yksi perkeleen reppu vähä-älyisiä mammoja jaksaa kaihertaa. Mikäs siinä, jos ei aivoihin muuta mahdu, jatkakaa, idiootit.

Vierailija
7/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 62 ja käyttää  ko. reppua. Sopii hänelle (;

Vierailija
8/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihme miten yksi perkeleen reppu vähä-älyisiä mammoja jaksaa kaihertaa. Mikäs siinä, jos ei aivoihin muuta mahdu, jatkakaa, idiootit.

Oisko tää mamman aloitus? Jotenkin tuntuisi, että ennemminkin "erilaisen nuoren".

Vierailija
9/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ekan Kånken-vaatteeni 33 v sitten. Olitko syntynyt? Ja kannan reppuani tällä hetkellä ylpeänä.

Vierailija
10/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin että silloin kun osaa jotenkuten puhua tai on edes jotenkin alkeellinen tajunnan taso.[/quote kirjoitti:

Kaikki eivät saavuta kuvailemaasi "ikää" koskaan. 

Vierailija
11/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kånken jo 34 vuotta sitten kun menin ekalle luokalle.

Vierailija
12/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tajusin hävetä kummilapsen puolesta (hän on 12v)  ja hän tajusi myös miten noloa tuon massarepun käyttö on. Ostin hänelle kunnollisen repun ja tyttö lupasi ettei enää ikinä käytä kånkenia.

Vierailija
13/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tajusin hävetä kummilapsen puolesta (hän on 12v)  ja hän tajusi myös miten noloa tuon massarepun käyttö on. Ostin hänelle kunnollisen repun ja tyttö lupasi ettei enää ikinä käytä kånkenia.

As if.

Vierailija
14/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo ruma ja törkeä reppu. Ikää on vaikea sanoa mutta sanotaan että silloin kun tajuaa että ns. kaikilla muilla luokkalaisilla.

Vierailija
15/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, perustelkaa minulle, arvon av-mammat, miksi te inhoatte ja vihaatte tuota reppua. Mikä siinä on niin kamalaa? Sekö, että se on ruotsalainen? Käytättehän te Henkkamaukan, Lindexin ja Kappahlin vaatteitakin, ehkä jopa Fjällrävenin ulkoiluasuja, mutta ei sitten millään reppua. Olette te vaan omituista porukkaa.

Olisit nyt ap maininnut samalla sen toisenkin av-mammojen inhokin eli Jopon!

Vierailija
16/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kånken jo 34 vuotta sitten kun menin ekalle luokalle.

Mullakin oli ala-asteen loppupuolella sellainen tummansininen, mahtoiko muita värejä ollakaan. Siihen tuli pohjaan reikä aika nopeasti.

Vierailija
17/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vaan ois parempi olla edes kokeilematta koko reppua

Vierailija
18/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljäkymmentä ja olen käyttänyt omaa reppuani joka on peräisin yliopisto ajoiltani. Näiden keskustelujen myötä olen vähentänyt sen käyttöä. 😂 Enkä todellakaan ymmärrä miksi. 😅

Vierailija
19/20 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin omani vasta 40-vuotiaana, koska oma äitini ei aikoinaan ostanut. Silloin piti kelpuuttaa rumin ja halvin.

Vierailija
20/20 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kånken reppuja tarvii hävetä