Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18v tyttäreni oli töissä kaupassa, mutta sai potkun puhelimen käytön takia!! Onko oikein!!

Vierailija
19.08.2016 |

Hän käytti puhelinta kassalla ollessa. Siis silloin, kun ketään ei ollut maksamassa.

Hän sai useita varoituksia, mutta ei ymmärtänyt, että tilanne on noin vakava.

Ettehän te nyt voi nuorta syyttää, että hänellä tulee kiusaus lähetellä viestejä kavereille ja poikaystävälle, kun kaikki näkyään käyttää kännykkää kokoajan.
Nyt tyttöä harmittaa tämä kokojuttu hirveästi.

Voiko valittaa johonkin epäoikeuden mukaisesta käytöksestä??? Kyllä nuo potkut tulivat aivan liian herkästi. Tytär kuulemma karkottaa asiakkaat käytöksellä. No ei varmasti!! Kyllä ihmiset mielummin menevät nuoren ja kauniin tytön kassalle kuin jokun mamman.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän sai useita varoituksia, mutta ei ymmärtänyt tilanteen olevan vakava."

Pahoittelen geenejänne.

Vierailija
2/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen perjantaiprovo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mikä juustopää olet, ota kuule perjantaipullosi, niin helpottaa

Vierailija
4/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kauppa? Voisin hakea vapautunutta paikkaa ja mainita hakemuksessa, että mulla on vanhanmallinen puhelin, jolla ei pääse facebookiin....

Vierailija
5/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytärtäsi on varoitettu monta kertaa ja varmasti kerrottu, että potkut saattavat olla seurauksena.

Kyllä voimme syyttää nuorta.

Et voi valittaa, koska ei ole aihetta.

Minä menen sille kassalle, jossa ollaan valmiita ottamaan vastaan asiakkaita. Puhelintaan hivelevä kassahenkilö viestittää jo ulkomuodollaan, että hänellä on nyt parempaakin tekemistä. Myyjän ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
6/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko se on saanut potkut?! Eikö se jo opi!!

Vierailija
7/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hänen paikalleen valitaan joku ahkerampi joka oikeasti haluaa olla töissä eikä pelleile tolla tavalla. Ihan oikein tyttärellesi.

Vierailija
8/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin kuuluu tauoille ja vapaa-ajalle , tietty . . . . . 473

Vierailija
9/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii hyvänä opetuksena - seuraavassa työpaikassa varmasti sitten ymmärtää, mitä sana "VAROITUS" tarkoittaa. Jos työpaikalla on puhelimen käyttö kielletty työajalla, se on varmasti tuotu hänelle ilmi. Itse olin kassalla Prismassa vuonna 2003, ja jo tuolloin töihin tullessa sanottiin, että puhelinta EI SAA ottaa mukaan työpisteelle.

Vierailija
10/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varoituksiakin tullu niin ei silloin herkästi ole tullut. Jos ei ymmärrä että töissä ollaan töissä eikä duunata omia ja tehdä miten sattuu ja jos töissä sanotaan jotain ja annetaan varoitus niin sitten toimitaan kuten sanottu.

Aina voi valittaa ja riitauttaa asian mutta ei kyllä paljoa kannata. Ehkä nyt sitten oppi jatkoa varten.

Vierailija
11/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau mikä juustopää olet, ota kuule perjantaipullosi, niin helpottaa

Juustopää, en kestä XDD

Vierailija
12/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen pitäisi tietää mikä on varoitus ja miten työpaikalla käyttäydytään.

Vierailija
13/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kauppa? Voisin hakea vapautunutta paikkaa ja mainita hakemuksessa, että mulla on vanhanmallinen puhelin, jolla ei pääse facebookiin....

Ei vaan minä saan sen paikan, kun minulla on vain lankapuhelin, jota en ota koskaan mukaani, kun lähden kotoa.

Vierailija
14/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauppiaan pitäisi katsella puhelinriippuvaista pissistä kun tilalle löytyy varmasti sellainenkin joka osaa noudattaa työpaikan sääntöjä?

Työvoimapulaa ei ole.

Vierailija
15/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille pitäisi opettamalla opettaa, ettei puhelin kuulu edes tauoille ja ruokiksille - sitä plärätessä ei nimittäin huomaa ajankulua, ja kohta on tauko venynyt tunniksi...

Vierailija
16/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein oli

Vierailija
17/27 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytärtäsi on varoitettu monta kertaa ja varmasti kerrottu, että potkut saattavat olla seurauksena.

Minä menen sille kassalle, jossa ollaan valmiita ottamaan vastaan asiakkaita. Puhelintaan hivelevä kassahenkilö viestittää jo ulkomuodollaan, että hänellä on nyt parempaakin tekemistä. Myyjän ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.

Jep.

Vierailija
18/27 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Miksi sinä idiootti nostit taas esiin ikivanhan aloituksen?

Vierailija
19/27 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka antoi potkun ja mihin kohtaan? Poliisille ilmoitus heti työpaikkaväkivallasta.

Vierailija
20/27 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Miksi sinä idiootti nostit taas esiin ikivanhan aloituksen?

Ottaako pattiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi