Suututtaako miehenä että raha on naiselle tärkeämpi kuin luonne?
esim varakas mies saa enempi viestejä vaikka luonne ei olisi niin herttainen kuin sillä vähemmän varakkaalla miehellä.. Naiset huomioi varakkaat miehet ja menee sekaisin niistä. Suututtaako miehenä, että naiset huomioi ensin rahan ja vasta sitten luonteen?
Kommentit (50)
Mieheni on hauska, ihana, kiltti ja meillä on paljon yhteistä keskusteltavaa. Hän on varmaan vielä muakin köyhempi. Ja nyt pilaan tämän kertomalla, että mieheni on isomunainen, sekä järjettömän hyvännäköinen kasvoiltaan ja kropastaan. Mutta ei ole rahaa, sitähän tässä itketään.
Se suututtaa, kun naiset kuvittelevat olevansa miesten yläpuolella ja muka niin paljon syvällisempiä ja kiltimpiä kuin miehet. Naiset tylyttävät miehiä yksinkertaisiksi, tyhmiksi, ameeboiksi, elukoiksi (kaikki nämä olen ottanut tämän päivän av-keskusteluista), vaikka ovat itse ihan vittu samanlaisia pinnallisia paskoja. Hauskaa on, että tämän takia moni nainen kokee oikeudekseen käyttäytyä ihan vitun koppavasti esim. tuolla yöelämässä. No, on tässä vuosien aikana onneksi oppinut miten ignoorata kunnolla nämä prinsessat. Kummasti alkavat käyttäytyä paremmin kun vie heiltä kaiken huomion pois. Siinä vaiheessa se on kyllä jo heidän osaltaan myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ap viittaa nyt joihinkin deittisovelluksiin. Miten sillä yhtään kukaan tietää kenenkään luonteesta tai varakkuuden asteesta yhtään mitään?
Eiköhän tämä ollut vastaisku aiemmin päivällä avattuun topikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nyt huomioi sitä että hyvä luonne korreloi varakkuuden kanssa -naiset eivät jahtaa rikkaita miehiä näiden rahojen takia, vaan juuri luonteen vuoksi.
Se on kyllä ihme juttu, että edes anonyymiforumilla ei voi myöntää rehellisesti rahan merkitystä, vaan tälläkin pitää keksiä tekosyitä.
Onko mielessä ikinä käynyt että ehkä tämä hanakka asian kiistäminen johtuu yksinkertaisesti siitä että rahalla ei oikeasti ole väliä? Ehkä olet itse omaksunut virheellisen käsityksen ja pidettyäsi näkemyksestäsi kiinni pitkän aikaa et enää kykene tarkastelemaan asiaa realistisista lähtökohdista?
Käsi ylös, kenen naisen mielestä miehen kuin miehen vienti ei parane selvästi, jos hän vaihtaa talonmiehen ammatin lääkärinhommiin? Olepa nyt rehellinen sinäkin.
Omat miesystäväni ovat olleet tavatessamme: opiskelija, koodari, työtön, osa-aikatyössä sekä viimeisenä jatko-opiskelija...itse olen pienipalkkainen maisteri, mutta omistan asunnon ja minulla on vähän säästöjä. Miehillä ei ole ollut omaisuutta paitsi yhdellä omistusasunto ja auto. Älykkäitä ja hauskoja sen sijaan ovat olleet ja heidän seurassaan on ollut mukavaa. Ja tietysti vetäviä, minusta ainakin, vaikka Mr Suomi -kisoista varmaan naurettaisiinkin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nyt huomioi sitä että hyvä luonne korreloi varakkuuden kanssa -naiset eivät jahtaa rikkaita miehiä näiden rahojen takia, vaan juuri luonteen vuoksi.
Se on kyllä ihme juttu, että edes anonyymiforumilla ei voi myöntää rehellisesti rahan merkitystä, vaan tälläkin pitää keksiä tekosyitä.
Onko mielessä ikinä käynyt että ehkä tämä hanakka asian kiistäminen johtuu yksinkertaisesti siitä että rahalla ei oikeasti ole väliä? Ehkä olet itse omaksunut virheellisen käsityksen ja pidettyäsi näkemyksestäsi kiinni pitkän aikaa et enää kykene tarkastelemaan asiaa realistisista lähtökohdista?
Käsi ylös, kenen naisen mielestä miehen kuin miehen vienti ei parane selvästi, jos hän vaihtaa talonmiehen ammatin lääkärinhommiin? Olepa nyt rehellinen sinäkin.
Lottovoittokin on todennäköisempi kuin saada naisilta rehellisiä vastauksian tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Se suututtaa, kun naiset kuvittelevat olevansa miesten yläpuolella ja muka niin paljon syvällisempiä ja kiltimpiä kuin miehet. Naiset tylyttävät miehiä yksinkertaisiksi, tyhmiksi, ameeboiksi, elukoiksi (kaikki nämä olen ottanut tämän päivän av-keskusteluista), vaikka ovat itse ihan vittu samanlaisia pinnallisia paskoja. Hauskaa on, että tämän takia moni nainen kokee oikeudekseen käyttäytyä ihan vitun koppavasti esim. tuolla yöelämässä. No, on tässä vuosien aikana onneksi oppinut miten ignoorata kunnolla nämä prinsessat. Kummasti alkavat käyttäytyä paremmin kun vie heiltä kaiken huomion pois. Siinä vaiheessa se on kyllä jo heidän osaltaan myöhäistä.
Ne käyttäytyy koppavasti, koska niitä lähestytään koko ajan, siis ihan koko ajan. Ei sen takia, että ne pitää itseään jotenkin syvällisinä.
Niillä on vaan mennyt hermo. Sullakin menisi. Kuvittele joku feissari juoksemaan taukoamatta sun perässä, niin ehkä ymmärrät.
Mulla on esim. ennätyksenä työmatka keskeytetty kymmenen kertaa puolen tunnin aikana iskemisen takia, mieti omalle kohdalle ja kauanko jaksaisi naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen takia, että ne pitää itseään jotenkin syvällisinä.
Huvittavaa, että miehet jotenkin luulevat naisten pitävän itseään syvällisinä prinsessoina.
Eiköhän me naiset tiedetä paremmin kuin kukaan muu, että olemme ihan tavallisia piereviä runkkareita, eikä mitään söpöjä pikku prinsessoja.... :D
Tuo on teidän omaa kuvitelmaa siitä miksi teitä ei haluta, teitä ei haluta ihan muista syistä..
Siihen on tottunut. Asun Aasiassa ja täällä on miljardi naista joille raha merkkaa eikä paljon muu.
Vierailija kirjoitti:
Siihen on tottunut. Asun Aasiassa ja täällä on miljardi naista joille raha merkkaa eikä paljon muu.
Aasiassa ja joissakin idän maissa sen on pakko merkata, miehen kuuluu elättää sen naisen lapsuudenperhekin.
Länsimaissa naisilla on sentään jonkunlainen mahdollisuus elättää itse itsensä, eikä ole samanlaisia perhevelvollisuuksia.
Muistan sen yhden dokumentin kiinalaisista naisista, jotka ei ole menneet naimisiin, se oli tosi karua katsottavaa, kun ne itkien pyysi anteeksi vanhemmiltaan häpeän tuottamista suvulle.
Vierailija kirjoitti:
Et nyt huomioi sitä että hyvä luonne korreloi varakkuuden kanssa -naiset eivät jahtaa rikkaita miehiä näiden rahojen takia, vaan juuri luonteen vuoksi. Rikkaat miehet ovat kunnianhimoisia, heillä on hyvä elämänhallinta, heillä on keskivertoa paremmat käytöstavat ja he ovat usein itsevarmoja kun taas köyhä mies pitää oppia tuntemaan ennen kuin voi sanoa millainen tämä on.
Niin ja sillä hyvällä luonteella ei ole paskaakaan merkitystä, jos mies ei ole tippaakaan itsevarma.
Vierailija kirjoitti:
Se sanotaan täällä myös ääneen. On se toisaalta rehellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nyt huomioi sitä että hyvä luonne korreloi varakkuuden kanssa -naiset eivät jahtaa rikkaita miehiä näiden rahojen takia, vaan juuri luonteen vuoksi. Rikkaat miehet ovat kunnianhimoisia, heillä on hyvä elämänhallinta, heillä on keskivertoa paremmat käytöstavat ja he ovat usein itsevarmoja kun taas köyhä mies pitää oppia tuntemaan ennen kuin voi sanoa millainen tämä on.
Niin ja sillä hyvällä luonteella ei ole paskaakaan merkitystä, jos mies ei ole tippaakaan itsevarma.
Hyvään luonteeseen kuuluu itsevarmuus, ja itsevarmuus kielii myös biologisessa mielessä hyvästä hormonitoiminnasta.
Siis oikea itsevarmuus, ei mikään mummojen potkiminen teinin uholla.
Kaikillla nisäkkäillä sosiaalinen status lisää testosteronia ja laskee kortisolia. Naisillakin alhainen kortisoli/stressihormonitaso lisää viehättävyyttä miesten silmissä, ja miehet pystyy jo kasvoista arvioimaan stressihormonitason naisilla.
Sitä voi kokeilla keinotekoisesti ottamalla ns. power asentoja ihmisten seurassa, aivoja voi huijata sillä tavalla muuttamaan hormonitoimintaa, vaikka olisikin alhainen sosiaalinen asema.
Ei päinvastoin, kun huomaan tuon tiedän olevani huorran kanssa tekemisissä eikä minun tarvitse arvuutella missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne käyttäytyy koppavasti, koska niitä lähestytään koko ajan, siis ihan koko ajan. Ei sen takia, että ne pitää itseään jotenkin syvällisinä.
Niillä on vaan mennyt hermo. Sullakin menisi. Kuvittele joku feissari juoksemaan taukoamatta sun perässä, niin ehkä ymmärrät.
Mulla on esim. ennätyksenä työmatka keskeytetty kymmenen kertaa puolen tunnin aikana iskemisen takia, mieti omalle kohdalle ja kauanko jaksaisi naurattaa.
Mun on vaikea kuvitella että se on mitään muuta kuin paisunut ego, mikä saa naisen kuvittelemaan että jokainen mies on hänestä kiinnostunut. Eihän siinä ole muusta kyse kuin siitä, että naiselle nousee huomio hattuun. Mitä itse ajattelet niin käyttäytyvistä komeista miehistä, jotka eivät ole huomaavinaankaan jotain vähemmän kaunista naista? Tuskin mitään kovin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvään luonteeseen kuuluu itsevarmuus, ja itsevarmuus kielii myös biologisessa mielessä hyvästä hormonitoiminnasta.
Siis oikea itsevarmuus, ei mikään mummojen potkiminen teinin uholla.
Kaikillla nisäkkäillä sosiaalinen status lisää testosteronia ja laskee kortisolia. Naisillakin alhainen kortisoli/stressihormonitaso lisää viehättävyyttä miesten silmissä, ja miehet pystyy jo kasvoista arvioimaan stressihormonitason naisilla.
Sitä voi kokeilla keinotekoisesti ottamalla ns. power asentoja ihmisten seurassa, aivoja voi huijata sillä tavalla muuttamaan hormonitoimintaa, vaikka olisikin alhainen sosiaalinen asema.
Se itsevarmojen miesten metsästys on kuitenkin sitä samaa alkukantaista viettiä, missä naiset etsii voimakasta statusurosta. Ei sille ole oikeasti mitään "inhimillistä" perustetta, että naiset suosivat enemmän itsevarmoja kusipäitä kuin sympaattisia mutta epävarmoja miehiä. Samaa pinnalista touhua kuin sekin, että miehet haluavat kauniin naisen.
Siksi katselenkin teinejä. Oli mukavaa silmäpeliä tänään.
Minun viimeisin ihastukseni on köyhä kuin kirkonrotta, mutta itsevarma, seksikäs, hyvä sängyssä, hyvä keskustelemaan ja helvetin komea rokkikukko. Eli ei se raha jos muut palikat on kasassa...
Miksköhän nää rahasta mussuttajat ei koskaan vastaa näihin viesteihin, jossa kerrotaan miehistä joilla ei ole rahaa, mutta joiden ympärillä naiset pyörivät..?
Eiköhän raha ole tässä mielessä sama kuin naisen ulkonäkö. Tietyn tason ylitettyään ei sillä ole enää niin merkitystä, vaan luonne yms. nousevat esiin. Mutta jos on oikeasti kauhean näköinen tai rahaa ei ole yhtään, niin kyllähän se rajoittaa parinvalintaa.